අරලියගහ මැදුරත් වනසති : තැන තැන ගුල් හාරති

Kolama

Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    Passe othanata enna gaththu sakkikinge wada wenna one ban.
    Uneducated pathetic fuckers

    පස්සෙ ආපු එවුන් කරන්න ඇති කියලා අරගලේ ලීඩ් කරපු නායකයින්ට මේ විනාසේ වගකීමෙන් මිදෙන්න බෑ මචන්. උන් ඔය තැන් උන්ගෙ ග්‍රහනයට ගත්තා නම් ඒ දේවල් පරිස්සම් කරන එකත් උන්ගෙ වගකීම.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    උබේ තියන සතුට මම මාස ගානකට පස්සේ රිප්ලයි එකක් දැම්මම නේ?? :lol:

    ඉග්නෝර් මායම ඉවරද පොන්න හුත්තියෙ??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    උබේ තියන සතුට මම මාස ගානකට පස්සේ රිප්ලයි එකක් දැම්මම නේ?? :lol:

    අඩෝ සිරාවට උඹ ignore කලේ නෑ එකියන්නේ නේ.... උඹල තමයි බඩු 🤭

    ලැජ්ජයි යකෝ
     
    • Haha
    Reactions: dilann

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    පස්සෙ ආපු එවුන් කරන්න ඇති කියලා අරගලේ ලීඩ් කරපු නායකයින්ට මේ විනාසේ වගකීමෙන් මිදෙන්න බෑ මචන්. උන් ඔය තැන් උන්ගෙ ග්‍රහනයට ගත්තා නම් ඒ දේවල් පරිස්සම් කරන එකත් උන්ගෙ වගකීම.
    Ekagai.
    Matath maareta kalakiruna ban.
    Adu kule huththige puthala
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පස්සෙ ආපු එවුන් කරන්න ඇති කියලා අරගලේ ලීඩ් කරපු නායකයින්ට මේ විනාසේ වගකීමෙන් මිදෙන්න බෑ මචන්. උන් ඔය තැන් උන්ගෙ ග්‍රහනයට ගත්තා නම් ඒ දේවල් පරිස්සම් කරන එකත් උන්ගෙ වගකීම.
    පලයන් පලයන් පොන්න හුත්තිගෙ පුතා තොගෙ පොන්න රනිලගෙ මහ බැකුවට කෙලියෙ ඒවට මික් නොකිය පොන්න රනිලගෙ පුක ලොවන පරය පාර්ටිශන් ගුලට බුරනව🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: EVC

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    ai pc ekama issuwe naththe?
    lol

    එහෙම ඉස්සුවොත් මිනිස්සු දකිනවා. අරගලේ හොඳයි කියලා පෙන්නන්නත් ඕනේ. හැබැ‍යි සාක්කුවේ දාගේන යන්න පුළුවන් රැම් එකක් සිපියු එකක් උස්සගෙන යන්නත් ඕනේ..​


    ජබොක්​

     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,480
    6,349
    113
    පස්සෙ ආපු එවුන් කරන්න ඇති කියලා අරගලේ ලීඩ් කරපු නායකයින්ට මේ විනාසේ වගකීමෙන් මිදෙන්න බෑ මචන්. උන් ඔය තැන් උන්ගෙ ග්‍රහනයට ගත්තා නම් ඒ දේවල් පරිස්සම් කරන එකත් උන්ගෙ වගකීම.
    ඕකෙ වගකීම ගත්ත කැම්පස් කොල්ලො කෙල්ලො පට්ට මහන්සියක් ගන්නවා මිනිස්සු පේලියට යවන්නත්. රටේ මිනිස්සුන්ගෙ හැදියාව ඔහොම නම් උන් මොනව කරන්න ද බං? ඕකුන් ම චන්දෙ දීලා පත් කරපු උන්ගෙන් පවා නියෝජනය වෙන්නෙ උන්ගෙ මානසිකත්වය ම තමයි😂 මේකෙන් පවා
    පේන්නෙ සිස්ටම් එක වෙනස් වෙන්න ඕන කියල. අරගලේට සාර්ථක වෙන්න දීපන්. කකුලෙන් අදින්න එපා
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,958
    167,773
    113
    එකමත් එක රටක
    ඉග්නෝර් මායම ඉවරද පොන්න හුත්තියෙ??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    ignore කියල කියන්නේ හුත්තෝ ගනන් ගන්නේ නෑ කියලා.
    තෝ වලහිනන වගේ මේකේ මගේ නම උදේ ඉදල රෑ වෙනකන් quote කර කර හිටියට මම තෝව පුකේ මයිලක් ගානටවත් ගනන් ගත්තද ???ඒකට තමයි හුත්තෝ ඉග්නෝ කරනවා කියන්නේ . 🤭 🤭 🤭 😂😂
     

    Bart_Allen

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    2,546
    3,899
    113
    Speed force
    ඔක්කොමත් හරි, ගුල් හෑරුවෙ මොකාද :eek:
    එක තැනකින් බොල් වගේ තෙරුනම මුං හිතන්න ඇති මයින්ද මත්තිය ගේ රත්රන් මුට්ටියක් බිත්තිය පිටිපස්සේ හංගලා ඇති කියල :lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ignore කියල කියන්නේ හුත්තෝ ගනන් ගන්නේ නෑ කියලා.
    තෝ වලහිනන වගේ මේකේ මගේ නම උදේ ඉදල රෑ වෙනකන් quote කර කර හිටියට මම තෝව පුකේ මයිලක් ගානටවත් ගනන් ගත්තද ???ඒකට තමයි හුත්තෝ ඉග්නෝ කරනවා කියන්නේ . 🤭 🤭 🤭 😂😂

    ඉග්නෝර් මායම ඉවරද පොන්න හුත්තියෙ??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ignore කියල කියන්නේ හුත්තෝ ගනන් ගන්නේ නෑ කියලා.
    තෝ වලහිනන වගේ මේකේ මගේ නම උදේ ඉදල රෑ වෙනකන් quote කර කර හිටියට මම තෝව පුකේ මයිලක් ගානටවත් ගනන් ගත්තද ???ඒකට තමයි හුත්තෝ ඉග්නෝ කරනවා කියන්නේ . 🤭 🤭 🤭 😂😂

    මේ උඹේ font එක ටිකක් ලොකු වෙලා.

    Upset ගන්නේ නැතුව, කලබල නොවී කොටපන්. උඹත් .....😂🤭 පොඩ්ඩ ඇත්නම් කලබල වෙනවනේ 🤭
     
    • Haha
    Reactions: erozan

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,958
    167,773
    113
    එකමත් එක රටක
    අඩෝ සිරාවට උඹ ignore කලේ නෑ එකියන්නේ නේ.... උඹල තමයි බඩු 🤭
    200කට වැඩිය ඉග්නොර් කරන තැනට ගෙනාව.
    පොන්සියා දවස ගානේ නම කියා කියා අඩන එක දිහා බලාගෙන ඉන්න එකේ ආතල් එක උබට තේරෙන්නේ නෑ නේ... ඔන්න දැන් ඉදන් ආයිත් ඉගොනෝ හරිද !! :ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: Sandy_Fdo

    Similar threads