අරුන47, රත්තරන් එලියට වරෙන් බන්

hirashgeff

Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    රනිල් ගැනත් කියන්න ඕනේ . රනිල්ගේ කලකිරියාව ගැන දේශපාලන දැක්ම විවේචන තියෙනවා. ඒත් රනිල් කියන්නේ මම දැක්ක නිහතමානි නායකයෙක් . හොඳම උදාහරනේ තමයි
    2005 ජනධිපතිවරනෙදු හෙල උරුමය රනිල් එක්කත් සාකච්චා කරා. රනිල් හෙළ උරුමේට තිබ්බ ලක්ෂ 5 ක චන්ද වලට කෑදර වෙලා තමන්ගේ ඇත්ත දේශපාලන දැක්ම හංගලා බොරු කිව්වේ නෑ . කෙලින්ම කිව්ව හාමුදුරුවනේ මේක තමයි මගේ දැක්ම . ඒ දැක්ම ගැන විවේචන තියෙනවා මට දැනුත් හැබයි චන්දෙට කෑදර වෙලා දැක්ම හංග ගත්තේ නැති එක ගැන ප්‍රශංසා කරනවා. තව ඔය මහින්දලා ඒ කාලේ හිටියේ ෆෙඩරල් මතවාදයේ හිටියේ . පුලුවන් නම් 2000 - 2003 කාලේ ආපු ලංකාදිප පත්තර බල්න්න. මහින්දට යුද්ධ කරන්න බල කලෙත් හෙල උරුමයයි ජවිපේයි .
     

    DJvodka

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    3,375
    292
    83
    A land like no other
    මං නම් මුලින්ම දැන ගත්ත ඕක :lol: තව ඉස්සරහට හොද හොද නාට්ටි බලාගත්තෑකි මුන්දගෙන්
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    රනිල් ගැනත් කියන්න ඕනේ . රනිල්ගේ කලකිරියාව ගැන දේශපාලන දැක්ම විවේචන තියෙනවා. ඒත් රනිල් කියන්නේ මම දැක්ක නිහතමානි නායකයෙක් . හොඳම උදාහරනේ තමයි
    2005 ජනධිපතිවරනෙදු හෙල උරුමය රනිල් එක්කත් සාකච්චා කරා. රනිල් හෙළ උරුමේට තිබ්බ ලක්ෂ 5 ක චන්ද වලට කෑදර වෙලා තමන්ගේ ඇත්ත දේශපාලන දැක්ම හංගලා බොරු කිව්වේ නෑ . කෙලින්ම කිව්ව හාමුදුරුවනේ මේක තමයි මගේ දැක්ම . ඒ දැක්ම ගැන විවේචන තියෙනවා මට දැනුත් හැබයි චන්දෙට කෑදර වෙලා දැක්ම හංග ගත්තේ නැති එක ගැන ප්‍රශංසා කරනවා. තව ඔය මහින්දලා ඒ කාලේ හිටියේ ෆෙඩරල් මතවාදයේ හිටියේ . පුලුවන් නම් 2000 - 2003 කාලේ ආපු ලංකාදිප පත්තර බල්න්න. මහින්දට යුද්ධ කරන්න බල කලෙත් හෙල උරුමයයි ජවිපේයි .
    මච0 දැන් බලපන් රනිල් විපක්ශහ් නයකහ් කමේහ් ඉන්නහ් කොච්චර ගෙමක් දෙනවදහ් ? උ ලෙසියෙන් විපක්ශහ් නායකහ් කමහ් වෙනහ් එකෙක්ටහ් දෙන්නෙහ් නැහැ උ ජනපති උනොත් ? කොහොමටහ් තියෙයිදහ් ? විපක්ශයෙන් එන්න් ඔනි එකාහ් සජිත් .. රනිලාහ් සජිත්ට කොච්චර කැපිල්ලහ් දැම්මදහ් කියලා අයේ කියන්න්හ් ඔනි යැ ?
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    මච0 දැන් බලපන් රනිල් විපක්ශහ් නයකහ් කමේහ් ඉන්නහ් කොච්චර ගෙමක් දෙනවදහ් ? උ ලෙසියෙන් විපක්ශහ් නායකහ් කමහ් වෙනහ් එකෙක්ටහ් දෙන්නෙහ් නැහැ උ ජනපති උනොත් ? කොහොමටහ් තියෙයිදහ් ? විපක්ශයෙන් එන්න් ඔනි එකාහ් සජිත් .. රනිලාහ් සජිත්ට කොච්චර කැපිල්ලහ් දැම්මදහ් කියලා අයේ කියන්න්හ් ඔනි යැ ?
    Ranil forever
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ඒ කොහෙද බන් තෙර්ඩ් එක මම දැක්කෙ නැනෙ මාවත් දැනුවත් කොරපල්ලකො
    උඹ දකින්නෙ කොහොමද බං මමවත් දැක්කෙ නෑනෙ..:(

    එවනම් කැරිහ් වැඩහ් බ0 ඔකගේ කැරි කමහ දන්නහ් නිසාහ් තමාහ් එදවස්වලම ඔකටහ් ගැහුවේ
    උ පොටොස් දාන්කොට උට හුරේ දන්නහ් වේසාවෝ රැලකුත් හිටියනෙහ් ...
    සල්ලි තිබ්බහ් හෝ නැතාහො මිනිහෙන්ගේ වටින්නේ මනුස්සහ් කමහ් බ0 කුඩුවිකුනන එකා ගාවත් සල්ලිහ් තියෙනවාහ්
    උබගාව තියෙනහ් මනුස්සකමහ් උගාව නැහැහ් :yes: එක අපි හැමොමහ් දන්නහ් දෙයක්
    ඔව්.. මං දවසක් ඌට බැන්නම මගේ රෙප් කපලා තිබුණා එකසිය හැට නවයක්.. මට අද වගේ මතකයි.. ඉතිං බලපං කොච්චර සේනාවක් ඉඳලා තියෙනවද කියලා ඌගෙ වැරදි වැඩ වලට උල්පන්දම් දෙන.. අන්තිමට හැබැයි ගොඩ දෙනෙක්ට වැරදි තේරුම් ගියා.. අන්තිමට ඌටම ඇරියා..

    ඉස්සර මාත් ඌ එක්ක කිසිම තරහකින් හිටියෙ නෑ.. වලතරට එකපිට එක බලු වැඩ කරනකොට මට ඌ ගැන තරහ ආවා බං.. ඌ ඒ හැමදේම කලේ වලතර එක්ක තියෙන ඉරිසියාවට.. නැත්තං වලතරගෙ නමින් එකවුන්ට් හදාගෙන උගේ යාළුවන්ට අනං මනං කියන්නෙ නෑනෙ.. ඌගෙ පිංතූර අරන් චාටර් පිංතූර වලට බට් කරන්නෙත් නෑනෙ..

    අනික උඹගෙ වයිෆ්ගෙ පිංතූර දාලා ඌ අනං මනං කිව්වා.. ඒවත් මහ අන්තිම සල්ලිකි වැඩ බං..

    ඌ මොකා වුණත් අපි දුන්න ඌට ඇප නැති වෙන්න........
    සොන්නාති සොන්යො බං..............
    උඹ ඕවට සැලෙන්නේ නැතුව ඉදින්..........

    ඔව් මට කිව්වා කට්ටිය ඌට රිද්දුවා කියලා..

    අවුලක් නෑ කිඹුලා අයියෙ.. ඌ මට රිද්දන්න හදන්නෙ මං දුප්පත් කියලා.. ඉතිං ඌ ඇත්ත කියලා තියෙනවා.. මං දුප්පත් තමයි.. මේකෙ ඉන්න හැම එකාම දන්නවා මං දුප්පත් කියලා.. අරක තියෙනවා මේක තියෙනවා කියලා පොර ටෝක් දීලා නෑ එක තැනකවත්.. මං ඕන තැනක කියන්නෙ මට සල්ලි නෑ කියලා.. මට ඌට වගේ මේනියාවක් නෑ බං.. අනුන්ගෙ දේවල් තමන්ගෙ කරගෙන පොර වෙන්න තරම්..

    ඔය වැඩේ කරපු එකාට මං ඉස්සර බොහොම ආදරෙන් කියලා තියෙනවා වැරැදි වැඩ නවත්තපං කියලා.. තේරුමක් නැතුව අම්මට බනින්න එපා, මේකෙ ඉන්න කොල්ලන්ගෙ පිංතූර අරන් ත්‍රේඩ් දාලා බලු වැඩ කරන්නෙපා කියලා.. ඌ කවදාවත් හැදුනෙ නෑ.. එතනින් මට ඌව එපා උනා.. මං දැනට උනත් ඌට නෝන්ඩි කරනවා නෙමෙයි.. ඌ කරපු වැරැදි ගැනයි කියන්නෙ.. ඒකට ඌට රිදෙනවා..
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ඔය වැඩේ කරපු එකාට මං ඉස්සර බොහොම ආදරෙන් කියලා තියෙනවා වැරැදි වැඩ නවත්තපං කියලා.. තේරුමක් නැතුව අම්මට බනින්න එපා, මේකෙ ඉන්න කොල්ලන්ගෙ පිංතූර අරන් ත්‍රේඩ් දාලා බලු වැඩ කරන්නෙපා කියලා.. ඌ කවදාවත් හැදුනෙ නෑ.. එතනින් මට ඌව එපා උනා.. මං දැනට උනත් ඌට නෝන්ඩි කරනවා නෙමෙයි.. ඌ කරපු වැරැදි ගැනයි කියන්නෙ.. ඒකට ඌට රිදෙනවා..

    මම හිතන්නේ නැ අවංකව ම උඹ නම් කරන එකා කියලා.....
    පොර උඹ බීච් එකේ දී රුපියල් 15000ක් සම්බන්ධ මොකක් හරි සීන් එකක ඉදල තියනවා......

    මම ඒ මොහොතෙම උමට ටෙක්ස්ට් එකක් දැම්ම සිද්ධිය කියලා.....
    (යකෝ ඔච්චර මල් කඩන්න එපා. බලන වෙලාවක් ඇත්තං ලයින් එක බිසී:dull:)
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    u malakadayek kiyala e karapu waden therenawa.hamoma eka udin pallen ahala uwa meke pora kara.habai eka sihikalpanawen ahuwanam uta pu denna yanne naha kawuruth.ahanna oni aya ahuwa hodata. oka nawathinne naha.
    :)

    අනුජයව සුද්ද කරන්න එපා බං...
    ඌ වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන් ම පාහරයෙක්......:dull:
    ඔව් ඌත් උගේ තරමට වඩා ඉදිමුණා.. වැඩිමල් එකෙක් කියන එක වචනයක් ඇහුවෙ නෑ.. හැබැයි උඹ ඌට කතා කලා නම් ඔයිට වඩා වැදගත් විදියට, මහත්මා ගතියෙන් කතා කරනවා..:love:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    රනිල් ගැනත් කියන්න ඕනේ . රනිල්ගේ කලකිරියාව ගැන දේශපාලන දැක්ම විවේචන තියෙනවා. ඒත් රනිල් කියන්නේ මම දැක්ක නිහතමානි නායකයෙක් . හොඳම උදාහරනේ තමයි
    2005 ජනධිපතිවරනෙදු හෙල උරුමය රනිල් එක්කත් සාකච්චා කරා. රනිල් හෙළ උරුමේට තිබ්බ ලක්ෂ 5 ක චන්ද වලට කෑදර වෙලා තමන්ගේ ඇත්ත දේශපාලන දැක්ම හංගලා බොරු කිව්වේ නෑ . කෙලින්ම කිව්ව හාමුදුරුවනේ මේක තමයි මගේ දැක්ම . ඒ දැක්ම ගැන විවේචන තියෙනවා මට දැනුත් හැබයි චන්දෙට කෑදර වෙලා දැක්ම හංග ගත්තේ නැති එක ගැන ප්‍රශංසා කරනවා. තව ඔය මහින්දලා ඒ කාලේ හිටියේ ෆෙඩරල් මතවාදයේ හිටියේ . පුලුවන් නම් 2000 - 2003 කාලේ ආපු ලංකාදිප පත්තර බල්න්න. මහින්දට යුද්ධ කරන්න බල කලෙත් හෙල උරුමයයි ජවිපේයි .

    උබේ වෙස් පෙරලෙන්නේ අයි බන් සරින් සැරේට......... උබ දැන් රනිල් ගේ හොද කියනවා
    කලින් මහින්දගේ හොද කිවුවා. ????
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    :)


    ඔව් ඌත් උගේ තරමට වඩා ඉදිමුණා.. වැඩිමල් එකෙක් කියන එක වචනයක් ඇහුවෙ නෑ.. හැබැයි උඹ ඌට කතා කලා නම් ඔයිට වඩා වැදගත් විදියට, මහත්මා ගතියෙන් කතා කරනවා..:love:

    උම වැරදියි!
    මම ඇමතව නම් ඔයිට් එහා. එහොම නෙට් එකට දාන්න බෑ එහෙනම්....

    දන්නෝ දනිති මගේ මුල් රැකියාව කාලේ එහෙම කොහොමද කියල අමතන ඇමතිල්ල....
    ළගම යාළුවො නම් දන්නවා මොකද සමහර උන්ට මම අමතල තියනව එහෙම මේකෙත්...
     

    harry heshan

    Junior member
  • Sep 16, 2009
    246
    6
    18
    Hogwarts Castle
    ගලබොඩ ඇත්තේ ඥානසාර ඇතුළු බොදු බල සේනාව කරවපු සක්කිලි හැත්තට වැහිනැති හෙන ගහන්න ඕනේ සිංහල බවුද්ධයාව නොමග යැවුවට .
    සක්කිලි බල්ලෝ . අන්තිමට අපිටම තියල පුකේ ඇරියා :angry::angry::angry:

    දැන් තම්බි මල්ලිලා පු* නුත් හිනා වෙනවා ඇති :(:(:(
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    මම හිතන්නේ නැ අවංකව ම උඹ නම් කරන එකා කියලා.....
    පොර උඹ බීච් එකේ දී රුපියල් 15000ක් සම්බන්ධ මොකක් හරි සීන් එකක ඉදල තියනවා......

    මම ඒ මොහොතෙම උමට ටෙක්ස්ට් එකක් දැම්ම සිද්ධිය කියලා.....
    (යකෝ ඔච්චර මල් කඩන්න එපා. බලන වෙලාවක් ඇත්තං ලයින් එක බිසී:dull:)
    මගේ පෞද්ගලික විස්තර දාන පොරක් මේකෙ හිටියා.. ඌ දවසක් මං කෙල්ල එක්ක පන්සල් ගියපු සීන් එක, ඇඳගෙන ගියපුවා පවා කියලා තිබුණා..:( ඌ ඊට කලින් හිටියෙ සික්නස්ද මොකක්ද නමකින්.. එදා මගේ ඉස්සරහම ඌ ත්‍රේඩ් එකක පෝස්ට් එකක් දැම්මා බොස්ගෙ වාහනේ මගේ අතින් කානුවක් පල්ලෙ ගියපු එක.. ඌ මාව පෞද්ගලිකව දන්න එකෙක් බං.. එළකිරියෙ එකවුන්ට් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද කියලා මට හිතාගන්න බෑ අද වෙනකං..

    මේ දවසක් ඌ එවපු PM එකක්..


    මල්ල රන්දු උඹ එක්ක මට කිසිම අවුලක් නැහැ. මම උඹට දාපු පෝස්ට් බලපන් ඒ හැම එකේම දැම්මා උඹ හොඳ එකෙක් නිසා කියලා. මොකද උඹ හොඳ කොල්ලෙක් කියලා මම දන්නවා. උඹ මේකේ එවුන්ට උදව් කරන්න ගිහින් පු# ඉඳන් ටිංකිරි ගාගත්තු එකෙක් කියලා. බොසාගෙන් ඉල්ලලා දුන්නු රුපියල් 30000 ට එකෙක් පොල්ලක් තිබ්බා නේද? ඒත් ඒක උඹ නිහතමානිවා ඉවසගෙන උන්නා. මම උඹට අරින්න ආවේ නැහැ මල්ලි. ඒත් උඹ වැරදි වැටහීමක ඉන්නේ. අර පෝස්ට් එක දැම්මේ අර ඩෙඩ් අයිලන් පොන්නයටයි අයිවරි සට්යිල් එකාටයි රිදෙන්න. රිදිලා කියලා පේනවා උඹට මම දාපුවත් කෝට් කර කරා රිප්ලයි කරද්දි. උඹ මචං කැමතිද උඹේ නන්ගි කෙනෙක් අක්කා කෙනෙක් ඔහොම යනවට? මේ රටේ මිනිස්සුන්ට එහෙම හිතන්න බැරි නිසයි මේ වගේ සක්කිලි අසහන කාරයෝ බිහිවෙලා තියෙන්නේ? මුන් ඉල්ලන්නේ ගණිකාවෝ නෙමෙයි බං සල්ලි වලට කෙල්ලෝ. මම එකයි එහෙම පෝස්ට් එකක් දැම්මේ. ඩෙඩ් අයිලන් කියන්නේ ඔය රේඩියෝ ඇක්ටිව්ම තමයි. ඌ මේකේ ලොකු බලතලයක් තියෙන එකෙක්ගේ ෆේක් එකක්. මම උඹට අරින්න නම් නැහැ. ඒත් GT ඇතුලු ලොක්කො සෙට් එක නම් උඹට අරින්න බලන් ඉන්නේ. උඹ දන්නවනේ බ්ලැකාගේ නන්ගිගේ සීන් එකෙන් පස්සේ. මොකද GT කියන්නෙත් කිඹි සිපෙක්. උඹ දැන් බය උඹ මේකේ දාන ටෝක්ස් මම බොසාට කියාවි කියලද බං? පිස්සුද බං එහෙම කියන්න. උඹ බය නොවී හිටපන් මගෙන් උඹට කිසිම හානියක් නැහැ. නමුත් මගේ ගැන විස්තර හොයන්න එපා මල්ලි. වැඩක් වෙන්නේ නැහැ. මෙන්න බලපන් අර අයිවරි ස්ටයිල් කියන පොන්නයා දාපු ත්‍රෙඩ් එකක්.

    Quote:
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1637209
    මල්ලි තවම උඹට වයස 23 යි. උඹලා සමාජේ කට්ට කෑවට කසාදයක් බැඳලා ලමයෙක් හදපු දාකට තේරේවි බං. ඒ නිසා ඔය වගේ පොන්නයෝ එකක් එකතු වෙලා වැරදි මාර්ගේ යන්න එපා බං. විරුද්ද වෙයන් වැරදි දේට. එලකිරිය කියන්නේ බඩු පොට් එකක් නෙමෙයි. අනික ඌට ඕනේ කෙල්ලෝ. ගෑණුන්ට ගරුකරන්න බය වෙන්න එපා බං. මේකේ බහුතරය කෑගැහුවට. මම උන්ව ගණන් ගන්නේ නෑ. උඹට තවම අවුල් නම් ඉක්මනින් රිප්ලයි එකක් දාපන්. වැඩ තියෙනවා. වැඩිවෙලා ඉන්න බෑ ඔන්ලයි. අනික කේ සෝන්ට මම ඇරියේ නැහැ. ඌ දාපු මම කෝට් කරපු පෝස්ට් එක බලපන්. උඹ කැමතිද උඹ බැන්ද දාට උඹේ ගෑණිව වෙන එවුන් අදිනවට? ඌ එතන ඌ කරපු බලු වැඩ මහ වීර වැඩක් කලා වගේ දාලා තියෙන්නේ. මට මචං අම්මා කෙනෙක් ඉන්නවා, සහෝදරියන් දෙන්නෙක් ඉන්නවා. මම අවජාතකයෙක් නෙමෙයි. ඒත් ඔය වගේ සක්කිලි අසහන කාරයෝ ආතල් ගත්තට පස්සේ කෙල්ලෙක්ට වෙන දේ හිතපන් ජීවිතේට. මට උඹලට වඩා හොඳට පවුල් බර දැනෙනවා මල්ලි ඒකයි උඹට මේක කිව්වෙත්. අන්තිම පාරට මම කියනවා මේක ආයෙමත් එලකිරියේ දැක්ක අවංක අව්‍යයාජ මිනිස්සු ඉන්නේ බොහොම පොඩ්ඩයි. උඹත් එයින් එකෙක්. ඒ නිසා බය නැතුව හිටපන්.

    මං කවුරුවත් එක්ක ගණුදෙනු කරලා නෑ බං.. ඌ කියලා තිබුණෙ මගේ මාසික පඩිය රුපියල් පාලොස්දාහයි කියලා නෙමේද..? මට එකෙක් එවලා තිබුණෙ එහෙමයි..:baffled:
     

    xxneonxx

    Member
    Nov 30, 2013
    107
    6
    0
    ඇයි මේ රත්තරං අනූජට බනින්නෙ. ? :baffled:
    වෙන මොකක්ද? ෆෝරම් එකේ පෝස්ට් දාපු නිසා.:baffled:

    යකෝ විරුද්ධ මතයක් ඉවසන්න බැරි උන් තත්වෙ තරාතිරාම් කිය කිය රඟනකොට පුකෙන් හිනා යනව.:rofl::rofl:
     
    Last edited:

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    උම වැරදියි!
    මම ඇමතව නම් ඔයිට් එහා. එහොම නෙට් එකට දාන්න බෑ එහෙනම්....

    දන්නෝ දනිති මගේ මුල් රැකියාව කාලේ එහෙම කොහොමද කියල අමතන ඇමතිල්ල....
    ළගම යාළුවො නම් දන්නවා මොකද සමහර උන්ට මම අමතල තියනව එහෙම මේකෙත්...
    :lol::lol::lol::(:(:(
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    මගේ පෞද්ගලික විස්තර දාන පොරක් මේකෙ හිටියා.. ඌ දවසක් මං කෙල්ල එක්ක පන්සල් ගියපු සීන් එක, ඇඳගෙන ගියපුවා පවා කියලා තිබුණා..:( ඌ ඊට කලින් හිටියෙ සික්නස්ද මොකක්ද නමකින්.. එදා මගේ ඉස්සරහම ඌ ත්‍රේඩ් එකක පෝස්ට් එකක් දැම්මා බොස්ගෙ වාහනේ මගේ අතින් කානුවක් පල්ලෙ ගියපු එක.. ඌ මාව පෞද්ගලිකව දන්න එකෙක් බං.. එළකිරියෙ එකවුන්ට් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද කියලා මට හිතාගන්න බෑ අද වෙනකං..

    මේ දවසක් ඌ එවපු PM එකක්..


    අනේ මන්ද බන්

    මං කවුරුවත් එක්ක ගණුදෙනු කරලා නෑ බං.. ඌ කියලා තිබුණෙ මගේ මාසික පඩිය රුපියල් පාලොස්දාහයි කියලා නෙමේද..? මට එකෙක් එවලා තිබුණෙ එහෙමයි..:baffled:

    ඔව් 15000 කතාවක් තිබුනා මම කිවුවේ.
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ඔව් 15000 කතාවක් තිබුනා මම කිවුවේ.
    මෙච්චර කාලෙකට මං බීච් එකක ගණුදෙනුවක් කරල නෑ බං..
    බීච් ගියපු කාලයක් මතකත් නෑ..
    අපරාදෙ බං ත්‍රේඩ් එක බලාගන්න තිබුණා නම් හරි..
    ඒක මකලනේ..:(

    නම නම් දැනගනිපු එක ලොකු ගේමක් නෙමේ.. මොකද මං උඹට කලිනුත් කිව්වනේ.. ඇල්බම් වල පවා මං නම දානවා.. ඒත් මං අර උඹට ඉස්සර කියපු සීන් එක මතක ඇතිනේ.. මගේ පස්සෙන් එන එකා..
     

    Randike Mendis

    Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K

    අප්පට සිරි...
    ලෝකේ ඕන රටක දේශපාලනේ ගැන කතා කරන්න ලංකාවෙ නම් එපා..
    මම දැක්ක දත් කිඹුලා එක ත්‍රෙඩ් එකක කියල තිබුණ කතාවක්.ඒ කියන්න වගේම මාමා ප්‍රතිපත්ති ප්‍රකාශනෙත් ලොවෙත් නැති වෙන්න දුන්නොත් මහ ජනයට අබ සරණයි...
    මට හිතෙනව ඒකත් ඒවිදියටම වෙයි කියලා.. :dull::dull::dull::dull::dull:
    අන්තිමට කුලල් කා ගෙන මිනී මරාගෙන කුජීත වෙන්න බැන ගෙන කාලෙ කාගෙන මොනවද මේ කරල තියෙන්නේ..ඒ නිසා අද ඉඳන්වත් රට පැත්තකට දාලා තමන් වෙනුවෙන් වැඩ කර ගන්න..

    (හොර වැඩ නොකර තමන්ගේ මහන්සියෙන් අමාරුවෙන් දෙයක් උපයන්න. එතකොට අපිට දවසක එකතු වෙලා රට ගොඩ ගන්න පුලුවන් වෙයි...)
    [ඉතිරි වෙලා තිබුනොත්, ඉතිරි වෙලා තියේවී මොකෝ අනුරධපුර යුගේ ඉඳන්ම ෂොට් එක දිගටම යුග ගානක් කා ගෙන එන එකේ රටටත් මේක ගානක් නැති වෙලා ඇති]

    හෙට ඉඳන්වත් කිරියට ලෝකේ සිදුවන කාලීන වැදගත් දේ ගැන වැඩි වැඩියෙන් ත්‍රෙඩ් වැටේවා ....

     

    amasin

    Member
    Nov 11, 2012
    11,743
    766
    0
    44
    මලකඩයා ඉවෝක් සොන්නයා මේ දෙන්නම මේ අවස්ථාවේ පේන්න නැත.
    :lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: isuru r

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    මලකඩයා ඉවෝක් සොන්නයා මේ දෙන්නම මේ අවස්ථාවේ පේන්න නැත.
    :lol::lol:
    රත්තරං එහෙම අවුලක් නෑ බං.. ඌ කොල්ලන්ට හැදෙන්න කියලා ත්‍රේඩ් එකක් හරි දැම්මා.. වාහන විකුණගන්න, වාහන ගන්න ගොඩක් උන්ට සප් එක දුන්නා.. පොඩි පොඩි වැරදි අපි හැමෝගෙම තියෙනවනේ බං..