mt nan hithenne lankawe goda denekuta corona thiyenawa. ape roga lakshana eliyata enne na. eliyata awath api koththamalli ekak wage gahala goda dagannawa. (100% hoda nounanth loga lakshana lokuwata enne na. kotinma maranthika na) e nisa ape unath pcr kaloth positive wenna puluwan. godak durata ape thiyena version eka loku awlak nathuwathi.
මටත් හිතෙන්නේ ඕකමයි... සිංහලු DNS rocks

