උබ අරූව හිරේ යවන උපදෙස්නෙ දෙන්නේ. Porn වත්, වැල් කතාවත් නෙවෙයි මේකා ඕවා කරයි.හ්ම් මොනාද උබලා කතා කරෙ. කියපන් අක්කා ගොඩක් ලස්සනයි කියපන්. ඊට පස්සෙ එකිගෙ පර්සනල් ලයිෆ් ගැන අහපන්. පයිය ලාවට හරි පෙන්න නැගලා කියලා පෙන්නපන්. රැන්ඩම්ලි හොදට තන් ටැන්කි දිහා බල බල කතා කරපන්. මම නම් කලෙ මෙක නැන්දට. ඊට පස්සෙ අත අල්ලපන් හොදට. උබට තෙරෙයි එකි කැමතිද නැද්ද කියලා. හෙමීට උකුල අල්ලපන් අත ගගා කිස් එකක් දීලා. ආදරෙයි කියපන්. ඊට පස්සෙ චූ එක අල්ල පන්. ඊට පස්සෙ කොහොම හරි උ
ඔබන්න බලපන් 5 මිනිට්ස් වගෙ. බඩුටික එකිගෙ ඇගෙ හලල උබ ඉක්මනට පලයන්. සෙරම දෙන්නා කැමැත්තෙන් වෙන්න ඌනෙ. පලවෙනි ශොට් එක ශොර්ට් උනත් කරපන්
ඊට පස්සෙ නිතර නිතර call කර කර අතෙත් ගහපන්හ්ම් මොනාද උබලා කතා කරෙ. කියපන් අක්කා ගොඩක් ලස්සනයි කියපන්. ඊට පස්සෙ එකිගෙ පර්සනල් ලයිෆ් ගැන අහපන්. පයිය ලාවට හරි පෙන්න නැගලා කියලා පෙන්නපන්. රැන්ඩම්ලි හොදට තන් ටැන්කි දිහා බල බල කතා කරපන්. මම නම් කලෙ මෙක නැන්දට. ඊට පස්සෙ අත අල්ලපන් හොදට. උබට තෙරෙයි එකි කැමතිද නැද්ද කියලා. හෙමීට උකුල අල්ලපන් අත ගගා කිස් එකක් දීලා. ආදරෙයි කියපන්. ඊට පස්සෙ චූ එක අල්ල පන්. ඊට පස්සෙ කොහොම හරි උ
ඔබන්න බලපන් 5 මිනිට්ස් වගෙ. බඩුටික එකිගෙ ඇගෙ හලල උබ ඉක්මනට පලයන්. සෙරම දෙන්නා කැමැත්තෙන් වෙන්න ඌනෙ. පලවෙනි ශොට් එක ශොර්ට් උනත් කරපන්
Ekai kiwwe balen karanna epa kiyala. Podi hari kamattak penawanam. Kala shanika maruඋබ අරූව හිරේ යවන උපදෙස්නෙ දෙන්නේ. Porn වත්, වැල් කතාවත් නෙවෙයි මේකා ඕවා කරයි.
ලෙඩක් බන්අම්මෝ ඒකි එක්ක කතා කරන්න තියන බය නැම් නැතුව ගියා.....
පැය බාගයක් විතර කතා කර කර හිටියා
යකෝ ටික වෙලාවක් කතා කර කර ඉද්දි මල්ලි නැගිටගෙන ආව...මට බයත් හිතුනා නැගලා කියලා මීටර් වෙලා මට බැන්නොත් වත් කියලා
ඒකි මට මල්ලිවත් , මන් ඒකිට අක්කාවත් කිව්වේ නෑ...
![]()
පිටියේ අප්පුව හිටිය නම් පයිය බහින්න බේතක් අහගන්න තිබ්බලෙඩක් බන්
මේක දිගටම තිබ්බොත් පිට යනවා
බෙහෙත් ගනින් පෙන්නලා
yako hagim , dadiya suwada ta naginawa oya online pakawal walata wada
Gay detectedපොටෝ එකක් වත් නැතුව මොකුත් කියන්න තමයි අමාරු
මුගෙ නෙමේ යකූ අක්කගෙ ඉල්ලුවෙGay detected
සනික මාරු වෙන්න බෑ අල්ලපු ගෙදර ලු ඉන්නෙ.shanika maru
ou bn mun mage story series eka dn nathuw uttr dena unසනික මාරු වෙන්න බෑ අල්ලපු ගෙදර ලු ඉන්නෙ.
ane pako Story Series - time line eka dan nathuwa jAnelen puka denna epaGeniyek katha kara kiyala, oka nagga ganda epA ban.
Ehenam summary ekak dapan pako.ane pako Story Series - time line eka dan nathuwa jAnelen puka denna epa