ko yako deepiya details(sorry) denna sudu wistarayak hariyata
details mulin thiyanawa machan...mata congtratz karapu evath balanna anith hutch eke wada karana aya..

ko yako deepiya details(sorry) denna sudu wistarayak hariyata

එක සිම් එකක් 275 මචන් මම ගත්තා1200/- k wenawa machan

එක සිම් එකක් 275 මචන් මම ගත්තා
උබ මාර බුවෙක් නේ බන්
![]()
sim 2ma 450ta mama nam gaththe rs 200 reload akka...
..mama me business ekak vidihata newei karanne..mama gaththa vidiha anith yaluwonta kiyala dunna witharai