අලුත් අවුරුද්දට පරණ චාන්ස් එක ආයෙත් (24hrs*30days=100/=)

caps

Member
Nov 24, 2007
3,169
754
0
20
ගත්ත හැමෝටමයි....අන්තිමට ගන්න confirm කරපු හැමෝටමයි ස්තූතියි...හිතේ හැටියට දැන් මල් කඩන්න...
 

caps

Member
Nov 24, 2007
3,169
754
0
20
එක සිම් එකක් 275 මචන් මම ගත්තා
උබ මාර බුවෙක් නේ බන්
:growl:

ok machan...elakiri eke yaluwantath help karanna...loku udawwak eka.mata puluwan vidihata thamai mama me aran denne...mama kiyak wath thiyagena newei..wena ganna one aya meyalawa contact karagena ganna
 

caps

Member
Nov 24, 2007
3,169
754
0
20
sim 2ma 450ta mama nam gaththe rs 200 reload akka...

machan elakiri eke ape anith yaluwantath help karanna aduwata ganna..oyala witharak aran kiya kiya inna epa..ape godak kollo mal kollo ;) ;)..mama me business ekak vidihata newei karanne..mama gaththa vidiha anith yaluwonta kiyala dunna witharai