අලුත් අවුරුද්දට පරණ චාන්ස් එක ආයෙත් (24hrs*30days=100/=)

Wihaga2008

Active member
  • Oct 18, 2008
    1,786
    24
    38
    man 800ta denawa one aya PM karanna ado me post eka daapu eka EK yaluwanwa maran kanna epa yako....2ke aththa gana 580k da koheda. mage yaluwek karanwa wade. U denne 2ma 800ta... Math gaththa....
     

    caps

    Member
    Nov 24, 2007
    3,169
    754
    0
    20
    man 800ta denawa one aya PM karanna ado me post eka daapu eka EK yaluwanwa maran kanna epa yako....2ke aththa gana 580k da koheda. mage yaluwek karanwa wade. U denne 2ma 800ta... Math gaththa....

    machan matath ganna one uben..kohomada uben ganne....uba ai ban kalin kiwwe naththe..uba deviyekne machan...koheda hangila hitiye mechchara kal...1200/ kata maragena kanna puluwanda ban apita ? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    mata heta ganna one.... ?????
     

    Wihaga2008

    Active member
  • Oct 18, 2008
    1,786
    24
    38
    machan matath ganna one uben..kohomada uben ganne....uba ai ban kalin kiwwe naththe..uba deviyekne machan...koheda hangila hitiye mechchara kal...1200/ kata maragena kanna puluwanda ban apita ? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    mata heta ganna one.... ?????

    Need ID copy..Uba koheda inne?
     

    Wihaga2008

    Active member
  • Oct 18, 2008
    1,786
    24
    38
    Ammo ehemada? Kohomada id copy 2k denne mata? Hetama ganna bariyooooo... Man hutch agent neme ban...Salli epa. Sim 2ka deddi salli deepan Issellama ID copy 2ka diyan
     

    caps

    Member
    Nov 24, 2007
    3,169
    754
    0
    20
    Ammo ehemada? Kohomada id copy 2k denne mata? Hetama ganna bariyooooo... Man hutch agent neme ban...Salli epa. Sim 2ka deddi salli deepan Issellama ID copy 2ka diyan

    dekak ? e mokatada ? mama package 2k neweine ganne ban..Couple package ekakne...Primary Package ekai ekata dena Supplementary connection ekaine ban.ithin ai NIC dekak ?
     

    Wihaga2008

    Active member
  • Oct 18, 2008
    1,786
    24
    38
    :shocked::shocked::shocked::shocked:
    moda athal denna epa ban...puluwan deyak katha karamu..

    kauda dan moda athal dennne sim wadi ganata wikunala ah!!! Mata ubath ekka viwada karanna one na...One nam witharak kiyapan. Dan PMs enawa...Unta sim hambunama danaganna kauda moda athal denne kiyala.. Sim godak ganna nisa thawa 100k withara adu karala ganna katha karala dennath puluwan...
     

    caps

    Member
    Nov 24, 2007
    3,169
    754
    0
    20
    HUTCH Couple package eka ganna ayata e NIC ekatama Numbers 5k ganna puluwan..okkotama outgoing free hadala denawaaaaaaaa
     

    caps

    Member
    Nov 24, 2007
    3,169
    754
    0
    20
    kauda dan moda athal dennne sim wadi ganata wikunala ah!!! Mata ubath ekka viwada karanna one na...One nam witharak kiyapan. Dan PMs enawa...Unta sim hambunama danaganna kauda moda athal denne kiyala.. Sim godak ganna nisa thawa 100k withara adu karala ganna katha karala dennath puluwan...

    ai ban ehenam kattiya mage SIM ganne ube aduwata thiyeddi...danatama godak ayata dila iwarai yaluwa..
     

    sp4chamara

    Well-known member
  • Aug 25, 2008
    3,991
    858
    113
    in My WolRd.
    HUTCH group packages tiyenawa....

    Group eka atule SMS,Calls totally free..monthly Rs 100 reload karanna oni..A Rs 100 wena calls walata use karanna puluwan...

    Rs 270 reload kaloth
    -Group package ekata amatarawa
    -H2H 60min
    -H2Other 60min
    -IDD 60min
    -SMS 60

    group ekata mokak hari organization ekaing letter ekak ganna puluwan nam lesi..normal shop ekak awlak ne + NIC copies oni...Sim ekak Rs 350 denna puluwan..eka ID ekata sim 5 puluwan...