අලුත් අවුරුද්දට පරණ චාන්ස් එක ආයෙත් (24hrs*30days=100/=)

genius89

Member
Nov 11, 2010
2,804
483
0
Dubai, UAE
:shocked::shocked::shocked::shocked:
moda athal denna epa ban...puluwan deyak katha karamu..

කපල් සිම් ගන්නකොට ID කොපි 2 ක් ඕන.. ඒක හැම කම්පනියේම නීතියක්. දන්න නිසා කියන්නේ..
 

caps

Member
Nov 24, 2007
3,169
754
0
20
කපල් සිම් ගන්නකොට ID කොපි 2 ක් ඕන.. ඒක හැම කම්පනියේම නීතියක්. දන්න නිසා කියන්නේ..

ah niyamai machan...
 

caps

Member
Nov 24, 2007
3,169
754
0
20
kata wada karannepa machn..
1200..ubata 600 ma tiyagattada???



750/= mama denawa

200 k thiyagena deddi munta mara amaruwakne thiyenne...thiyanawanam ubala dipallako one ayata..mama mage paaduwe innawa...illapu evunta dila...kohen hoyala dennada danne na mun hadanne..
 

caps

Member
Nov 24, 2007
3,169
754
0
20
you are welcome my new friends..do your businesses well...I'm stopped...ELAKIRI friends la me kiyana ayagen ganna....
 

caps

Member
Nov 24, 2007
3,169
754
0
20
heta thamai wadima det ekakata SIM hambawenne...wena one aya innawanam kiyanna..
 

caps

Member
Nov 24, 2007
3,169
754
0
20
machan ubalama katha karaganna wade...mama yaluwata kiyapu gaana hoyala dunna...dan mama uutath help kara.elakiri eke one godak ayatath help kala....me number ekata katha karala details ganna...7.30n passe katha karanna.dan office aththe...0786051091