
හරීන් නිවාඩුවකට ගිහින් තියෙන්නේ ඇල්ලේ. 98 arc වලට . උගේ යාලුවෙක්ගේ එක. සෝ මහජන මුදල් නෙවෙයි. ආණ්ඩුවේ සල්ලි මොකද.
මෙහෙම හිටියට හරීන් නැව් හිටන් තියෙන ඩයල් එකක්.






හරීන් නිවාඩුවකට ගිහින් තියෙන්නේ ඇල්ලේ. 98 arc වලට . උගේ යාලුවෙක්ගේ එක. සෝ මහජන මුදල් නෙවෙයි. ආණ්ඩුවේ සල්ලි මොකද.
මෙහෙම හිටියට හරීන් නැව් හිටන් තියෙන ඩයල් එකක්.

sema da gena job karana ayata meva aruma, puduma deval unata, Proprietors lata, industry owners lata, forex karana ayata ova normal deval.








sema da gena job karana ayata meva aruma, puduma deval unata, Proprietors lata, industry owners lata, forex karana ayata ova normal deval.

හරීන් නිවාඩුවකට ගිහින් තියෙන්නේ ඇල්ලේ. 98 arc වලට . උගේ යාලුවෙක්ගේ එක. සෝ මහජන මුදල් නෙවෙයි. ආණ්ඩුවේ සල්ලි මොකද.
මෙහෙම හිටියට හරීන් නැව් හිටන් තියෙන ඩයල් එකක්.
Yep. ඇයි සැකදශ්රී;18940434 said:naw thiyenawa kiyala sure da ?

නැතුව ඇති නේ.naw giyama muhude parawal hitin nadda bun ....![]()

sema da gena job karana ayata meva aruma, puduma deval unata, Proprietors lata, industry owners lata, forex karana ayata ova normal deval.
mama unp neme but ai ban mehema moda athalganne mehema beluwoth meyalata kohewath yanna be ne ,den apith auruddata trip kiyak yanwada giyama nawathinne hotel wala thama ithin apita nuwara eli hari katharagama hari gewal ne ne ban eke weredda mokadda![]()
![]()
![]()
ආන්ඩුවේ සල්ලි වලින් දැන් ලක්ෂරි හොටෙල් වල ලක්ෂරි ලයිෆ් නේද? මේව කරන්නද මුන් චන්දේ ඉල්ලුවේ
mama unp neme but ai ban mehema moda athalganne mehema beluwoth meyalata kohewath yanna be ne ,den apith auruddata trip kiyak yanwada giyama nawathinne hotel wala thama ithin apita nuwara eli hari katharagama hari gewal ne ne ban eke weredda mokadda

[url]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=578693588884104&set=a.306642376089228.73050.100002304031321&type=1[/url]
see how stupid you look now eh? 