කිරියෙ ඉන්න ඔස්තාර්ලගෙ මතය බලමු
AnGeLHuNteR Well-known member Oct 31, 2013 16,655 2,434 113 Nov 26, 2024 #1 කිරියෙ ඉන්න ඔස්තාර්ලගෙ මතය බලමු Attachments 2412-08_E (3).pdf 405.9 KB · Views: 80
tharakaf Well-known member Oct 19, 2020 36,679 75,764 113 Nov 26, 2024 #2 AnGeLHuNteR said: කිරියෙ ඉන්න ඔස්තාර්ලගෙ මතය බලමු Click to expand... ඕවා වැඩක් නෑ බන්, තව මාස 5ක් විතර යනකන් අයවැයක් නැතුව එදාවේල ටුවර්ස් දුවන්න හදන්නෙ. ඒ කියන්නෙ කොහොමත් february වල වාහන ගෙනන්න දෙන්නෙ නෑ. Reactions: AnGeLHuNteR
AnGeLHuNteR said: කිරියෙ ඉන්න ඔස්තාර්ලගෙ මතය බලමු Click to expand... ඕවා වැඩක් නෑ බන්, තව මාස 5ක් විතර යනකන් අයවැයක් නැතුව එදාවේල ටුවර්ස් දුවන්න හදන්නෙ. ඒ කියන්නෙ කොහොමත් february වල වාහන ගෙනන්න දෙන්නෙ නෑ.
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,643 72,854 113 මාලඹේ Nov 26, 2024 #4 AnGeLHuNteR said: කිරියෙ ඉන්න ඔස්තාර්ලගෙ මතය බලමු Click to expand... ඔය මොන වේසිගේ පුතා ආවත් වැඩක් නැහැ කිසිම වැඩක් වෙන්නේ නැත්නම්
AnGeLHuNteR said: කිරියෙ ඉන්න ඔස්තාර්ලගෙ මතය බලමු Click to expand... ඔය මොන වේසිගේ පුතා ආවත් වැඩක් නැහැ කිසිම වැඩක් වෙන්නේ නැත්නම්
Robinhood wage ekek Well-known member Feb 22, 2013 20,698 10,781 113 Sherwood වගේ තැනක Nov 26, 2024 #5 tharakaf said: ඕවා වැඩක් නෑ බන්, තව මාස 5ක් විතර යනකන් අයවැයක් නැතුව එදාවේල ටුවර්ස් දුවන්න හදන්නෙ. ඒ කියන්නෙ කොහොමත් february වල වාහන ගෙනන්න දෙන්නෙ නෑ. Click to expand... බය වෙන්න එපා .. 2048 වෙනකං ඉවසං ඉන්නකො.. එතකං එනව රනිල්ගෙ සුපිරි ලෝකල් බඩු මේ ලයින් එක දිගේ.. Reactions: Wadakaru
tharakaf said: ඕවා වැඩක් නෑ බන්, තව මාස 5ක් විතර යනකන් අයවැයක් නැතුව එදාවේල ටුවර්ස් දුවන්න හදන්නෙ. ඒ කියන්නෙ කොහොමත් february වල වාහන ගෙනන්න දෙන්නෙ නෑ. Click to expand... බය වෙන්න එපා .. 2048 වෙනකං ඉවසං ඉන්නකො.. එතකං එනව රනිල්ගෙ සුපිරි ලෝකල් බඩු මේ ලයින් එක දිගේ..
Janatha Jhon Well-known member Nov 24, 2023 10,570 14,443 113 Nov 26, 2024 #6 ගොටාගේ ගැසට් එකම තමයි. ක්රියාත්මක කිරීමේ අරමුණු සහ අලුතින් හදන්න යෝජනා කරලා තියෙන ආයතනත් ඒවාමයි. වෙනසක් නැහැනේ. 2020 ගැසට් එක අරගෙන බලන්න. Reactions: AnGeLHuNteR
ගොටාගේ ගැසට් එකම තමයි. ක්රියාත්මක කිරීමේ අරමුණු සහ අලුතින් හදන්න යෝජනා කරලා තියෙන ආයතනත් ඒවාමයි. වෙනසක් නැහැනේ. 2020 ගැසට් එක අරගෙන බලන්න.
AnGeLHuNteR Well-known member Oct 31, 2013 16,655 2,434 113 Nov 26, 2024 #7 tharakaf said: ඕවා වැඩක් නෑ බන්, තව මාස 5ක් විතර යනකන් අයවැයක් නැතුව එදාවේල ටුවර්ස් දුවන්න හදන්නෙ. ඒ කියන්නෙ කොහොමත් february වල වාහන ගෙනන්න දෙන්නෙ නෑ. Click to expand... wahana genna kawuruth illuwe na. lokuma prashne eka nemei Reactions: u_make_me_sick_, Mr Bones and tharakaf
tharakaf said: ඕවා වැඩක් නෑ බන්, තව මාස 5ක් විතර යනකන් අයවැයක් නැතුව එදාවේල ටුවර්ස් දුවන්න හදන්නෙ. ඒ කියන්නෙ කොහොමත් february වල වාහන ගෙනන්න දෙන්නෙ නෑ. Click to expand... wahana genna kawuruth illuwe na. lokuma prashne eka nemei
todd2231048 Well-known member Apr 28, 2008 12,817 17,040 113 Nov 26, 2024 #8 Wade lesi na eth wade karai Reactions: Mr Bones
AnGeLHuNteR Well-known member Oct 31, 2013 16,655 2,434 113 Nov 26, 2024 #9 todd2231048 said: Wade lesi na eth wade karai Click to expand... kaloth gemak nathuwa awurudu paha edaganna puluwan Reactions: todd2231048
todd2231048 said: Wade lesi na eth wade karai Click to expand... kaloth gemak nathuwa awurudu paha edaganna puluwan