Bump
Bump
Yaku mama gatte me mase 1st da thama ne book eka reg wela thiyenne
number wath nadda bn koleka gahaganna
No eka nam tiyenawa ate licen karaganna bane bun me mase bike wadilu mama honda ekak gatte




mokak???No eka nam tiyenawa ate licen karaganna bane bun me mase bike wadilu mama honda ekak gatte

Oka ena sathi 2-4 th athara kalayak yanwa
Gatha agent anuwa thma un kalin ywawoth hari
Samahara pathi wala ekathu karala set ekak ekata ywane
Ethakota parakui mcn
Ubata oka parku wela awata
Rmv regster karapu dwase idan ubata dada ghanawa aga offeken
10 k withara dwaskata
Mara ratak ban meka
Un reg kara ewanath aduma 3yanwa
Adayak thma ithin gov ekata
Kauruth rs 100 kegahana yane nw ne ban
