Meka ada lebuna dana install karala balanna one.

:r



Ane yako umbage machine eka POP 5 eka weda karanne ne kiyala boruwata POP series ekata baninna epa haridaMama ithin kiyan na ada labuna dewal ..:r
![]()



a ona performance aka gana co ,release una game...atkota wada lasi
