Jathiya Tamil da ban . Gud luckආගමයි ජාතියියි. වෙනස් යකෝ.
රටේ සශ්රිකම කාලය සමරනේ. මේවා
චීන නිව් ඉයර් හැම දේම ගොබ්බ ඊට වඩා.
දැන් සිංහල අවුරුද්ද සමරන්න. බෞද්ධ හින්දු ඔක්කොම වතාත් එකතු විමල් විදිය ට උබලා හරි උගත් වුන් නත්තල සමරන එපා. හරි ගොබ්බ්යි.
Jathiya Tamil da ban . Gud luckආගමයි ජාතියියි. වෙනස් යකෝ.
රටේ සශ්රිකම කාලය සමරනේ. මේවා
චීන නිව් ඉයර් හැම දේම ගොබ්බ ඊට වඩා.
දැන් සිංහල අවුරුද්ද සමරන්න. බෞද්ධ හින්දු ඔක්කොම වතාත් එකතු විමල් විදිය ට උබලා හරි උගත් වුන් නත්තල සමරන එපා. හරි ගොබ්බ්යි.
බිග් බ්රෙන් අම්මෝ මොලේ බිම දිගේ ගෑවෙනවාJathiya Tamil da ban . Gud luck.. history eka balal karapan deyak gedara maha un karana paliyata karan nathiwa
ජූලියස් සීසර් අධිරාජයා - Julyමන් අහල තියෙ ජූලි/ ඔගො.. 2 ටම 31 ගානේ දැම්මේ ජූලියා/ ඔගස්ටස් ඔර් සම්.. නම් මතක නැ හරියටම..
ජූලියස් සීසර් අධිරාජයා - July
ඔගස්ටන් අධිරාජයා - August
ඊට කලින් මාස 10යි තිබිලා තියෙන්නෙ.
Oct = 8
Non = 9
Dec = 10
Ponz mama bodu govi. Eth demellunta redda ussan na . Same with thattayantathබිග් බ්රෙන් අම්මෝ මොලේ බිම දිගේ ගෑවෙනවා
ජාතියක රටක අලුත් අවුරුද්දක් සමරන්නේ කොහොමද කියලා දන්නේ නැති. මීගමු වැල්ලේ. පෘතුගීසීන් ට රෙද්ද උස්සපු පරම්පරාවකි තව මොනවා බලාපොරොත්තු වෙන්නද
දෙයක් කියවලා තේරුම් ගන්න බැරි සරල බුද්ධියක් නැති සලාව් වුන් එක්ක මොන කතා ද බන්.Ponz mama bodu govi. Eth demellunta redda ussan na . Same with thattayantath
Mage surname eka Original Sinhala and Tamil .. api thamai harinam owa samaranna oni.sinhala ponz la newe
Uba hena buddimath eka ne.buddimath kama penawa boru dewal follow karala ewata time waste karaddi..දෙයක් කියවලා තේරුම් ගන්න බැරි සරල බුද්ධියක් නැති සලාව් වුන් එක්ක මොන කතා ද බන්.![]()
ධීවර රස්සා කරන වුන්ට හරකා වගේ වැඩ කරන්න වෙනවාUba hena buddimath eka ne.buddimath kama penawa boru dewal follow karala ewata time waste karaddi..
Mama nam sunday monday kiyala wenasak na . Target ekata yanakal weda..
ධීවර රස්සා කරන වුන්ට හරකා වගේ වැඩ කරන්න වෙනවා
Gon sinhallu month eka hoyana gana dawasin hoyanawa. Essential Services. malu allanawa kiyala hitha ganin.
Hehe.. me tike ubata school niwadu neda? Palayn gihin nida ganin.පරම්පරා පුරුදු. සුද්දනට එසෙන්සල් මීගමු වැල්ලේ සර්විස්
![]()
හා අංකල් සාලව පුස්Hehe.. me tike ubata school niwadu neda? Palayn gihin nida ganin.
School gihin hondata igena ganin .nathnam moda sinhalayek wei
මේ පාර නම් ලපයගේ ගෑනි හංගන ලෙඩේ වහගන්න ඕන නිසා ගොඩක් ජෙප්පොත් හිටියේ ඔය මතයේ !!
කිරියේත් දැක්ක හින්දු උත්සවයක් අපේ උන් උස්සන් යනවා කියලා ජෙප්පෝ කියනව![]()
ඔයා ජෙප්පෙක් ද අවුල් ගිහින් ??ubata ithin hayyen padayak giyath jeppo thama pali. Huththo hama huththatama deshapalanaya gawaganna epa. Ubath nikan Pimpijith wage ne. mona kimbak dammath uge payi warunawa desa banawa wage wadak uba karanne.
ඔයා ජෙප්පෙක් ද අවුල් ගිහින් ??
මම ලපය ගැන කිව්වේ .. උබට මොකද අප්සට් ගිහින් ?
කාටද ප්රශ්නේ ?mma kalinuth kiwwane , mama deshapalana seen walata naha kiyala. oya pakayo okkoma ekayi mata nam. eth methana hama labbakadima ubala deshapalane gawagena thread off topic yawana eka prashne