please explain
He has BMW i8 from nothing, and we dont. That explain a lot
please explain
Out of point..He has BMW i8 from nothing, and we dont. That explain a lot

Out of point..
They have questioned how he earned to afford an i8 from nothing....![]()
It os oblivious from previous comments. Is it illegal? May be it is a simple business. But he has implemented it when others talking shit on elakiri?
..(Just ask someone in the industry)so what is the business?
don't tell me he earned from that app..(Just ask someone in the industry)
questioning and talking shit are two different things(speaking for myself here)
පොර තමයි මචන් Dialog Ideamart එකත් එක්ක එකතු වෙලා Locate me කියන service එක promote කරන්නේ...ඒ concept එක පොරගේ උනාට දන්න විදියට usa developer කෙනෙක් තමයි app එක create කරලා තියෙන්නේ...Ideamart ලට ඕකෙන් එන monthly income එකෙන් 30% යනවලු. 70% යන්නේ app එක අයිති එකාට ඒ කියන්නේ මුට..
Dialog එකේ හොඳ position එකක ඉන්න මගේ යාලුවෙක් කීව විදියට ඔය service එකෙන් monthly income එනවලු ලක්ෂ 40-50ත් අතර ගානක්
එකෙන් ලක්ෂ තිස් ගානක් කෙලින්ම පොරගේ acc එකට වැටෙනවලු..
ideamart එකෙන් සාමාන්යයෙන් උන් එක්ක වැඩ කරන apps owners ලගේ monthly income එහෙම එලියට දෙන්නේ නැල්ලු...
මේ පොරටත් වඩා හොයන උන් ඉන්නව කියල තමා කියන්නෙත්...
![]()
If this is true , is this illegle? And why you dont like to accept the legelaty of his business?
What I am saying is this app would not generate 4 million a month.
And NO this is NOT Illegal.
You cant say that. Are you a financial expert?

othana maha deyak na machanla.. ubala le kopa karagena wadak naa
..
Ideaapps හදන්න IT knowledge ඕනි නැහැ. Dialog ලගේ ප්ලට්ෆොර්ම් එකේ idea එක එක්ක details submit කරන්න විතරයි අවශ්ය. නිකන්ම SMS Based service, Polls, Updates වගේ දේවල් හැදිලා එනවා. subscriber එක්කෙනෙක්ගෙන් මාසෙට 30+ tax කැපෙනවා. ඉතින් හිතන්න subscribers ල 1000ක් මුළු ලංකාවේම හිටියොත් ඔයාගේ service එකට.
1000* 30 = 30000
ඔය revenue eken 70% අපිට bank account එකට කෙලින්ම යනවා.
ඒ කියන්නේ 21000/= අපිට මාසෙට නිඉකන්ම.
හොද app එකක්නම් subs 20000 ක් වත් ඉන්නවා මුළු ලංකාවේම. ඉතින් BMW , FORD උණත් ගන්න සල්ලි හැදෙනවා අවරුදු 2ක් යද්දී. මේකයි ඇත්ත. magic නෙමේ.
othana maha deyak na machanla.. ubala le kopa karagena wadak naa
..
Ideaapps හදන්න IT knowledge ඕනි නැහැ. Dialog ලගේ ප්ලට්ෆොර්ම් එකේ idea එක එක්ක details submit කරන්න විතරයි අවශ්ය. නිකන්ම SMS Based service, Polls, Updates වගේ දේවල් හැදිලා එනවා. subscriber එක්කෙනෙක්ගෙන් මාසෙට 30+ tax කැපෙනවා. ඉතින් හිතන්න subscribers ල 1000ක් මුළු ලංකාවේම හිටියොත් ඔයාගේ service එකට.
1000* 30 = 30000
ඔය revenue eken 70% අපිට bank account එකට කෙලින්ම යනවා.
ඒ කියන්නේ 21000/= අපිට මාසෙට නිඉකන්ම.
හොද app එකක්නම් subs 20000 ක් වත් ඉන්නවා මුළු ලංකාවේම. ඉතින් BMW , FORD උණත් ගන්න සල්ලි හැදෙනවා අවරුදු 2ක් යද්දී. මේකයි ඇත්ත. magic නෙමේ.


