නොගැලපෙන අය කිව්වෙ
කොලු සීන් වගේ ඒව ද ?
umbe wayasa dan 50 witharada?මම වයස 42 දී වයස 16ක කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙලා හිටියා. ගාල්ලේ ලස්සන කෙල්ලෙක්.ෆෝන් එකෙන් එකිම මිස් කෝල් ගහලා යාලු වුනේ.පස්සේ මම ගාව වැඩට ගත්තා.මම දන්න ආන්ටි කෙනෙක් ඉන්නවා වයසක කෙනෙක්.එයාගේ ගෙදර නවතින්න හදලත් දුන්නා.මේක මම කලින් වැඩ කරපු ටවුන් එකේ අය දන්නවා.උන් කතා හදලා තිබුනා දෙන්න ගැලපෙන්නේ නෑ කියලා.මේකිත් මගේ අතේ එල්ලිලා එනවා ටවුන් එකේදි.
මට පොත් වුනත් ලියන්න පුලුවන් මහන්සි වුනොත්. හුගක් අය මට කීවා පොතක් ලියන්න කියලා.මට කම්මැලි ඕව කරන්න.උබගෙ කතා කියවන්න මම හරි ආසයි බන්. මේක කිව්වෙ සිරාවටමයි. ඇත්ත හෝ බොරු මට වැඩක් නෑ උබගෙ කතා ලියන style එක මරු.
free dena ekak naha.50k vath denna venavaow nayana kumari ekka sex kara saloon eke upstairs eke room ekata gehilla free
lassana kollonta eki asai gayathri wage tami fb message ekk dapnමට පොත් වුනත් ලියන්න පුලුවන් මහන්සි වුනොත්. හුගක් අය මට කීවා පොතක් ලියන්න කියලා.මට කම්මැලි ඕව කරන්න.
free dena ekak naha.50k vath denna venava
වයසෙන් වෙනස් අය, ආන්ටිලා වගේ,ආච්චිලා වගේ අය,රොඩි අය එක්ක,පද්දො එක්ක, එතකොට ,වෙනත් ජාති වල එක්ක,එලුවො එක්ක,ඇයි සමහර ගෑනු සිංහයන් එක්ක ලමයි හදලා තියෙන්නේ ඉන්දියාවේ
-Tsunami threadමට එතකොට වයස 22කයි.සිංහල ලස්සන කෙල්ලො තමයි ඔය කාලේ.තව ලංසි නංගිලා දෙන්නෙක් හිටියා.ටැමිල් එකියක් හිටියා.ජැෆ්නා ටැමිල්. මුස්ලිම් එකියක් හිටියා.හැබයි නම සමීරා.බොරු නමක්ද කොහෙද.රෝෂිනි,ශ්යමන්ති,සමීරා,ලලිතා,දනුෂ්කා,නිරොෂනි,චතුරිකා,එරංගා,නිලූෂා,තක්ෂිලා,රොශෙල්,ටීනා
මම වයස 42 දී වයස 18ක කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙලා හිටියා. ගාල්ලේ ලස්සන කෙල්ලෙක්.ෆෝන් එකෙන් එකිම මිස් කෝල් ගහලා යාලු වුනේ.පස්සේ මම ගාව වැඩට ගත්තා.මම දන්න ආන්ටි කෙනෙක් ඉන්නවා වයසක කෙනෙක්.එයාගේ ගෙදර නවතින්න හදලත් දුන්නා.මේක මම කලින් වැඩ කරපු ටවුන් එකේ අය දන්නවා.උන් කතා හදලා තිබුනා දෙන්න ගැලපෙන්නේ නෑ කියලා.මේකිත් මගේ අතේ එල්ලිලා එනවා ටවුන් එකේදි.
මම වයස 42 දී වයස 18ක කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙලා හිටියා. ගාල්ලේ ලස්සන කෙල්ලෙක්.ෆෝන් එකෙන් එකිම මිස් කෝල් ගහලා යාලු වුනේ.පස්සේ මම ගාව වැඩට ගත්තා.මම දන්න ආන්ටි කෙනෙක් ඉන්නවා වයසක කෙනෙක්.එයාගේ ගෙදර නවතින්න හදලත් දුන්නා.මේක මම කලින් වැඩ කරපු ටවුන් එකේ අය දන්නවා.උන් කතා හදලා තිබුනා දෙන්න ගැලපෙන්නේ නෑ කියලා.මේකිත් මගේ අතේ එල්ලිලා එනවා ටවුන් එකේදි.

මට පොත් වුනත් ලියන්න පුලුවන් මහන්සි වුනොත්. හුගක් අය මට කීවා පොතක් ලියන්න කියලා.මට කම්මැලි ඕව කරන්න.
මම කිව්වෙ ඕක කෙබර කෙලින්නෙ-Tsunami thread
Tsunami eddi ubt 22i kwa neda dan methana. 2004 di 22i nan 2020 di ubata 38i ne wenne. me 42k awe khmda![]()