මේ කතාව මාර Interest බන්. සැට් එකට හොරෙන් හෙන ගේමක් දීල වෙපන්ස් හදන එක. ඒත් උබ කම්මැලිකමට නිකන්ම ලියල දාල. Wiki, keywords මුකුත්ම නැතුව.. උබ දාපු පෝස්ට් වලින් මේක නම් වැඩක්ම නෑ බන්. නරකම පෝස්ට් එක මේක. යකො උබේ පෝස්ට් කියවන්න උඩපැනගෙන එන්නෙ.![]()
මානසිකව වැටුන.![]()

facebook note පුරුදු වෙලා හරි අමාරුයි බං මේවට වඩින්න ගියහම
obathumage fb eka kumak da?
ඔය සීන් එක මාරම ලස්සනට මේ filmඑකේ තියෙනවgood post machn.. jaya..!
![]()

ඔව් බං මේකෙ post එකක් දාන එක වාත වැඩක්. ඕක මං මගේ fb එකේ දැම්මේ දවස් ගාණකට කලින්. මේකේ දාන්න තියෙන කට්ට නිසාම නිකං හිටියා
මේ කතාව මාර Interest බන්. සැට් එකට හොරෙන් හෙන ගේමක් දීල වෙපන්ස් හදන එක. ඒත් උබ කම්මැලිකමට නිකන්ම ලියල දාල. Wiki, keywords මුකුත්ම නැතුව.. උබ දාපු පෝස්ට් වලින් මේක නම් වැඩක්ම නෑ බන්. නරකම පෝස්ට් එක මේක. යකො උබේ පෝස්ට් කියවන්න උඩපැනගෙන එන්නෙ.![]()
මානසිකව වැටුන.![]()
.adu gane fb eken copy paste wath karanna epai
.kamak n mehema hari.rep+

zeus ගෙ පුතෙක් තමයි Apollo කියන්නෙ. එයා තමයිලු දීප්තියට, සූර්ය්යාට අධිපති. zeus කියන්නෙ අහසට අධිපති.



Good thread..! Tfs!
( paramanu kiyala hindi film ekak thiyenawa indiyans la ge mission eka gena)
ඔය සීන් එක මාරම ලස්සනට මේ filmඑකේ තියෙනවgood post machn.. jaya..!
