ජයසූරිය නෙමේ විජේසූරිය
කමල වට් ඊස් දිස්?
masters සහතිකේ නෙ නෑ කියන්නෙ. අඩුම HND එකක් හරි තියෙනවා මිනිහටඒ කියන්නේ උපාදිය තියනවද??
ethakota me namin eyala kiyanawa wage Doctor rate ekak thiyenawada?vena kenek.
![]()
eya katha karaddi cam eka Dr. Ranwala gavata genna athi. ethakota gahapu pic ekak oya
Ranwalatada janaka Wije.... tada??ethakota me namin eyala kiyanawa wage Doctor rate ekak thiyenawada?
මුගෙ නමත් බොරු කියලයි මටනම් හිතෙන්නෙ ඕන්...