අළුත් කම්පනියෙ කවුරුත් මාව ගනන් ගන්නෑ 😔

nevermindNevergiveup

Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,468
    36,414
    113
    මැදමහනුවර
    uba wadi wela inna gamanda yako mun serma mention kale
    ඉතින් වැඩ නෑනෙ :dull:
    Reception cella talk කරපන්
    reception eke kellata html uganwanna nikn inna eke.
    ප්‍රැක්ටිකල් දෙයක් කියපන් බං
    Adu kule company ekak. Welawata wadak karan nathi moda pakayala. Welawak kiwwa nam welawata interview ganna one.
    ඉන්ටව් ඉවරයි අද පලවෙනි දවස joining date
    Kaali innawada
    ඌ මෙතන ද වැඩ?
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    Company එක කියපන් මේ නූල උන්ට යවන්න. එහෙම කොහොමද යකෝ කිරියේ එකෙක්ව ගණන් ගන්නේ නැතුව ඉන්නේ. උදේ තොරණක් ගහල පිළිගත්තේ නැත්තං ඒත් කියපන් කෙලින්ම අකුලෝල යන්න මතුරන්න
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    උබ උන් කතා කරලා වැඩක් දෙනකන් රෙස්පෙක්ට් පිට හිටපං නැතිනං GM කාරයා ගාවට ගිහිං කියහන් එන්න කිව්ව ආව වාඩි වෙන්න කිව්ව බලං හිටියා කියල. වැඩ කරන්න පටන් ගන්නවද නැතිනං යන්නද අහපං ලෝඩ් පකීර් වගේ හිටහන් වෙනසකටත් එක්ක මොකද වෙන්නේ බලන්න. උබ නිකං පඩි ගන්නේ නෑ නේ උන්ට වැඩ කරන්න්නනේ ගියේ
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,468
    36,414
    113
    මැදමහනුවර
    උබ උන් කතා කරලා වැඩක් දෙනකන් රෙස්පෙක්ට් පිට හිටපං නැතිනං GM කාරයා ගාවට ගිහිං කියහන් එන්න කිව්ව ආව වාඩි වෙන්න කිව්ව බලං හිටියා කියල. වැඩ කරන්න පටන් ගන්නවද නැතිනං යන්නද අහපං ලෝඩ් පකීර් වගේ හිටහන් වෙනසකටත් එක්ක මොකද වෙන්නේ බලන්න. උබ නිකං පඩි ගන්නේ නෑ නේ උන්ට වැඩ කරන්න්නනේ ගියේ
    xm5 එක දාගෙන සින්දුවක් අහගෙන ඉන්නෙ. දැන් අනිත් උන් කියෝන මෙලෝ ලබ්බක් ඇහෙන්නෑ
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    xm5 එක දාගෙන සින්දුවක් අහගෙන ඉන්නෙ. දැන් අනිත් උන් කියෝන මෙලෝ ලබ්බක් ඇහෙන්නෑ
    එහෙනන් උන් කියනවා ඇති. අර අලුත් එකාට වැඩේ දුන්න ඒත් ඔහේ ඉන්නවා බිරෙක්ද කොහෙද කියලා..
     

    chinthaka156

    Well-known member
  • Jun 26, 2008
    3,741
    4,825
    113
    එලකිරි හන්දිය
    පොඩ්ඩක් ඉවසලා ඉඳපන්.
    ලස්සන කෙල්ලෙක් උබ ගාවට ඇවිත් කකුල් දෙක ඈත් කරලා සිප් එක පාත් කරලා රංඩිංග එලියට අරගෙන චොක චොක ගාලා කටට අරගෙන ලස්සන පිළිගැනීමක් දෙයි.
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,468
    36,414
    113
    මැදමහනුවර
    යකෝ නිකන් ඉඳල හම්බ කරන සීන් එකක්නෙ. ඇයි මේ කම්ප්ලේන්.
    Comfort zone is dangerous
    එහෙනන් උන් කියනවා ඇති. අර අලුත් එකාට වැඩේ දුන්න ඒත් ඔහේ ඉන්නවා බිරෙක්ද කොහෙද කියලා..
    ලැප් එක නොදී මොන වැඩද බං?
    Ubawa test karanawa athi
    Test කරන්නත් වැඩ දෙන්න එපෑ බං
     

    Rapunzel003

    Well-known member
  • Aug 30, 2022
    2,346
    4,560
    113
    තාම වාඩි වෙලා ද ඉන්නේ?
    දැන් වෙලාව 12යි.
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    මේවගේ සිටුවේෂන් එහෙකදි මොකද කරන්නේ කියපන්කෝ
    වැඩ කරගෙන ඉන්නවා ඒකෙන් අස් කරනකන්. උබට වැඩත් බෑ කීවා නේත
     

    ST.PIERRE

    Well-known member
  • Jun 19, 2017
    5,679
    10,717
    113
    octagon
    උබට එහෙන් ඉඳගෙන ඉන්න කිව්වනම් ඉඳපන් ඉතින්.