Oya kata hari kiyanna Dan awith Kochchara wela da reception ekeda inne
@Ritigala Jayasena69 ai Hina wenneOya kata hari kiyanna Dan awith Kochchara wela da reception ekeda inne
2.30
Yep still sitting no works![]()
අනේ මෝඩ පකෝ උබේ මොලේ පුකේද තියෙන්නෙ? පැය 5කටත් වඩා reception ලොබියෙ වාඩිවෙලා ඔහේ බිකවගෙන ඉන්න තොට පිස්සුද? උපරිම පැය 11/2, 2 යනකොට උබට තිබ්බෙ උබව recruit කරලා උබට අද මේ වෙලාවට එන්න කිව්ව HR ගෙ නම්බර් එකට කෝල් කරලා professional විදිහට අහන්න උබ මේල් එකේ දාලා තිබ්බ වෙලාවට කම්පැනි එකට ආවා. ඇවිල්ලා reception එකට inform කරා හැබැයි තාම කවුරුත් කතා කරේ නෑ almost 2 hrs දැන් reception ලොබි එකේ ඉන්නෙ, ඒ නිසා උබ වැටුන ටීම් එකේ අයත් එක්ක කතාකරලා උබට as soon as possible update එකක් දෙන්න කියලා කියන්නනෙ? එහෙම නැතුව බත් පැකට් කකා ලොබියෙ හිටියම හරිද http? මේ වගේ සාමාන්ය දෙයක් හිතලා කරන්න බැරුව උබ කොහොමද බං ජොබ් එකක් කරලා සමාජෙ ජීවත් වෙන්නෙ?Hybrid බෑලු මෙතන
කීල්ස් එකෙන් බත් එකක් ගෙනාව
ඒක තමා බං මේ බත් එකක් අරන් ඇවිත් කරන්නෙ
තේ හදන පොරක් නෑ බං මෙතන තේ බොන්නැති මිනිස්සු ද කොහෙද
ඉන්නවා ඉතින් බත් එකක් අරන් ආවා චිකන් රෙඩ් රයිස්
att matanam ochchr wela inna be habaiයකෝ මෝඩ පකෝ උබේ මොලේ පුකේද තියෙන්නෙ? පැය 5කටත් වඩා reception ලොබියෙ වාඩිවෙලා ඔහේ බිකවගෙන ඉන්න තොට පිස්සුද? උපරිම පැය 11/2, 2 යනකොට උබට තිබ්බෙ උබට recruit කරලා උබට අද මේ වෙලාවට එන්න කිව්ව HR ගෙ නම්බර් එකට කෝල් කරලා professional විදිහට අහන්න උබ මේල් එකේ දාලා තිබ්බ වෙලාවට කම්පැනි එකට ආවා. ඇවිල්ලා reception එකට inform කරා හැබැයි තාම කවුරුත් කතා කරේ නෑ almost 2 hrs දැන් reception ලොබි එකේ ඉන්නෙ, ඒ නිසා උබ වැටුන ටීම් එකේ අයත් එක්ක කතාකරලා උබට as soon as possible update එකක් දෙන්න කියලා කියන්නනෙ? එහෙම නැතුව බත් පැකට් කකා ලොබියෙ හිටියම හරිද http? මේ වගේ සාමාන්ය දෙයක් හිතලා කරන්න බැරුව උබ කොහොමද බං ජොබ් එකක් කරලා සමාජෙ ජීවත් වෙන්නෙ?
meka karaganna bari nisa hina giyeයකෝ මෝඩ පකෝ උබේ මොලේ පුකේද තියෙන්නෙ? පැය 5කටත් වඩා reception ලොබියෙ වාඩිවෙලා ඔහේ බිකවගෙන ඉන්න තොට පිස්සුද? උපරිම පැය 11/2, 2 යනකොට උබට තිබ්බෙ උබට recruit කරලා උබට අද මේ වෙලාවට එන්න කිව්ව HR ගෙ නම්බර් එකට කෝල් කරලා professional විදිහට අහන්න උබ මේල් එකේ දාලා තිබ්බ වෙලාවට කම්පැනි එකට ආවා. ඇවිල්ලා reception එකට inform කරා හැබැයි තාම කවුරුත් කතා කරේ නෑ almost 2 hrs දැන් reception ලොබි එකේ ඉන්නෙ, ඒ නිසා උබ වැටුන ටීම් එකේ අයත් එක්ක කතාකරලා උබට as soon as possible update එකක් දෙන්න කියලා කියන්නනෙ? එහෙම නැතුව බත් පැකට් කකා ලොබියෙ හිටියම හරිද http? මේ වගේ සාමාන්ය දෙයක් හිතලා කරන්න බැරුව උබ කොහොමද බං ජොබ් එකක් කරලා සමාජෙ ජීවත් වෙන්නෙ?
යකෝ මෝඩ පකෝ උබේ මොලේ පුකේද තියෙන්නෙ? පැය 5කටත් වඩා reception ලොබියෙ වාඩිවෙලා ඔහේ බිකවගෙන ඉන්න තොට පිස්සුද? උපරිම පැය 11/2, 2 යනකොට උබට තිබ්බෙ උබට recruit කරලා උබට අද මේ වෙලාවට එන්න කිව්ව HR ගෙ නම්බර් එකට කෝල් කරලා professional විදිහට අහන්න උබ මේල් එකේ දාලා තිබ්බ වෙලාවට කම්පැනි එකට ආවා. ඇවිල්ලා reception එකට inform කරා හැබැයි තාම කවුරුත් කතා කරේ නෑ almost 2 hrs දැන් reception ලොබි එකේ ඉන්නෙ, ඒ නිසා උබ වැටුන ටීම් එකේ අයත් එක්ක කතාකරලා උබට as soon as possible update එකක් දෙන්න කියලා කියන්නනෙ? එහෙම නැතුව බත් පැකට් කකා ලොබියෙ හිටියම හරිද http? මේ වගේ සාමාන්ය දෙයක් හිතලා කරන්න බැරුව උබ කොහොමද බං ජොබ් එකක් කරලා සමාජෙ ජීවත් වෙන්නෙ?
මේකගේ බොරු බන්. මුට ලෙඩක් තියෙනවා එක එක සිදුවීම් අවස්ථා හිතින් මවාගෙන ඒවා ඇතුළේ ජීවත් වෙනවා. ඒකට ඕනි අවධානය ගන්න ත්මයි ඔය ගොඩක් එවුන්ව මෙන්ෂන් කරන්නේ.@nevermindNevergiveup company eka gana thread ekakk damu
matath hithenne meka thamai seen ekaමේකගේ බොරු බන්. මුට ලෙඩක් තියෙනවා එක එක සිදුවීම් අවස්ථා හිතින් මවාගෙන ඒවා ඇතුළේ ජීවත් වෙනවා. ඒකට ඕනි අවධානය ගන්න ත්මයි ඔය ගොඩක් එවුන්ව මෙන්ෂන් කරන්නේ.
මුගේ ත්රේඩ් දිහා හොදට බලපන් ඕක තේරේනවා එතකොට.
සිරා බං. මූ මේ වන්දනා ගමනක් ගිය වියලි කලාපෙ ගංකබරයො වගේ ලොබියෙ පැලපදියම් වෙලා බත් මුල් ලෙහාගෙන කාලාඌට ඔයතරං දෙයක් වත් තේරෙන්නෙ නෑ කියලා මට නං තේරිලා ගොඩක් කල්.ඕකට ජොබ් එකත් දීපු එකා ගැනත් මට හිතාගන්න පුලුවන්
![]()
මූට හරියට කරන්න පුලුවන් එකම දේ උගෙ කෙල්ලට වෙන උන් උඩ දාගෙන හුකන බලල අතේ ගහන එක විතරයිඅනේ මෝඩ පකෝ උබේ මොලේ පුකේද තියෙන්නෙ? පැය 5කටත් වඩා reception ලොබියෙ වාඩිවෙලා ඔහේ බිකවගෙන ඉන්න තොට පිස්සුද? උපරිම පැය 11/2, 2 යනකොට උබට තිබ්බෙ උබව recruit කරලා උබට අද මේ වෙලාවට එන්න කිව්ව HR ගෙ නම්බර් එකට කෝල් කරලා professional විදිහට අහන්න උබ මේල් එකේ දාලා තිබ්බ වෙලාවට කම්පැනි එකට ආවා. ඇවිල්ලා reception එකට inform කරා හැබැයි තාම කවුරුත් කතා කරේ නෑ almost 2 hrs දැන් reception ලොබි එකේ ඉන්නෙ, ඒ නිසා උබ වැටුන ටීම් එකේ අයත් එක්ක කතාකරලා උබට as soon as possible update එකක් දෙන්න කියලා කියන්නනෙ? එහෙම නැතුව බත් පැකට් කකා ලොබියෙ හිටියම හරිද http? මේ වගේ සාමාන්ය දෙයක් හිතලා කරන්න බැරුව උබ කොහොමද බං ජොබ් එකක් කරලා සමාජෙ ජීවත් වෙන්නෙ?
ඒක අවුලක් නැ.. සෙට් වෙන්න හොදම පොට් එක තමයි ඔතනI don't smoke