ඉතින් වැඩ නෑනෙuba wadi wela inna gamanda yako mun serma mention kale

Reception cella talk කරපන්
ප්රැක්ටිකල් දෙයක් කියපන් බංreception eke kellata html uganwanna nikn inna eke.
ඉන්ටව් ඉවරයි අද පලවෙනි දවස joining dateAdu kule company ekak. Welawata wadak karan nathi moda pakayala. Welawak kiwwa nam welawata interview ganna one.
ඌ මෙතන ද වැඩ?Kaali innawada

