Mama 4g ban fiber newei1080 play වෙනවා අවුලක් නැතුව ඔය speed එකෙන් බන්. උබ ලග තියෙන්නේ fiber නේ. මම ලග තියෙන්නේ family extra adsl ගොඩක් වෙලාවට ඔය වගේ speed තමයි. හැබැයි ඔය කියලා තියන 8mbps / 10mbps එක කොච්චර දෙනවද දන්නේ නෑ .
Mama 4g ban fiber newei1080 play වෙනවා අවුලක් නැතුව ඔය speed එකෙන් බන්. උබ ලග තියෙන්නේ fiber නේ. මම ලග තියෙන්නේ family extra adsl ගොඩක් වෙලාවට ඔය වගේ speed තමයි. හැබැයි ඔය කියලා තියන 8mbps / 10mbps එක කොච්චර දෙනවද දන්නේ නෑ .
හරි බන් . දැන් මම නිකන් speed test එකක් කරා. මගේ මේ දවස් වල router එකේ හරි box එකේ හරි අවුලක් නිසා ටිකක් slow normal එකට වඩා.. ටෙස්ට් එකේ 4mbps වලට අඩුවෙන් යන්නේ.. හැබයි 1080 youtube play වෙනවා අවුලක් නැතුව. මම කිව්වේ ඔය කියලා තියන speed එක දෙද්දී කොච්චර අඩු වෙයිද දන්නේ නෑ .Mama 4g ban fiber newei
හරි බන් . දැන් මම නිකන් speed test එකක් කරා. මගේ මේ දවස් වල router එකේ හරි box එකේ හරි අවුලක් නිසා ටිකක් slow normal එකට වඩා.. ටෙස්ට් එකේ 4mbps වලට අඩුවෙන් යන්නේ.. හැබයි 1080 youtube play වෙනවා අවුලක් නැතුව. මම කිව්වේ ඔය කියලා තියන speed එක දෙද්දී කොච්චර අඩු වෙයිද දන්නේ නෑ .
උන්ගෙන් අහපන්.. 10mbps එකකුත් තියනවා නේ. අරකට වඩා කොහොමත් වැඩි වෙන්න ඕන නේ.Ow 8mbps max speed kiyalane thiyenne. Ekai baya.
1080p video steaming walata oya speed eka athi. 4G signal hodata thiyenawane ?.. connection eka stable nathnam thamai prashnayak wenne.machan 8mbps 4G unlimited eka gana mokada idea eka? mama dan use karanne web family xtra. mata ganna thiyana max speed eka thamai 8mbps. (4G). meken ekata giyoth 1080p video ekak wath stream karaganna bari weida? mama maha lokuwata download karanne nam na eth data madi wenawa wada karanna. extra gb ganna wenawa hama masema wage. mata ekama prashne me speed eka madi weida kiyala. danata mata 36mbps wage speed ekak enawa normal.
mageth ube seen ekama thiyenne bnmachan 8mbps 4G unlimited eka gana mokada idea eka? mama dan use karanne web family xtra. mata ganna thiyana max speed eka thamai 8mbps. (4G). meken ekata giyoth 1080p video ekak wath stream karaganna bari weida? mama maha lokuwata download karanne nam na eth data madi wenawa wada karanna. extra gb ganna wenawa hama masema wage. mata ekama prashne me speed eka madi weida kiyala. danata mata 36mbps wage speed ekak enawa normal.
Mase padiy 30k gnn ekk ta unlimited internet moktd bnmase Padiya Rs. 30,000
Unlimited bill Rs 9450
9450/30000x100=32% ayyooo![]()
kollekuta thiyana ekama vonode internet witharai itin. ewata padi adaala naane bnMase padiy 30k gnn ekk ta unlimited internet moktd bn
Wela high definition real time video quality balanna best speed package nathnam wedak nalu balana eka supiri resolution ekenma oneyMase padiy 30k gnn ekk ta unlimited internet moktd bn
අරගෙන බලපන් රුපියල් 220ක් නැතුවද මේ දගලන්නෙ??api me prashne erozangen ahamu.
https://www.mobitel.lk/unlimited-plans-mobitel-customer-faq
what is the speed you will get after you reach data cap ?
umba kiyapanඅරගෙන බලපන් රුපියල් 220ක් නැතුවද මේ දගලන්නෙ??
owa site wala pahadiliwa satahan karanna ona dewalUnlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ