ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නයි-Unlimited අන්තර්ජාල සේවා

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ratey sabaa thathwe umba therum gaththa. dollar eka nagina widihata thawa tikak kal yana kota me rate janathawata kannath nathi wenawa
    යහපාලනේ කාලේ කෑම උයා ගන්න ගෑස් එක නැති වෙනකොට තෝ කොහෙද හිටියෙ . ICU ඒකක කොමා වෙලා හිටියද? 🤣🤣
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    ko erozan thawama adu karana speed eka gana monawath kiwwe nahane

    යහපාලනේ කාලේ කෑම උයා ගන්න ගෑස් එක නැති වෙනකොට තෝ කොහෙද හිටියෙ . ICU ඒකක කොමා වෙලා හිටියද? 🤣🤣
    ethakota dan ratey thathwe hoda athata harilada ? :D balapan dollar eka nagina widiha.
    ------ Post added on Apr 10, 2021 at 6:04 PM
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ko erozan thawama adu karana speed eka gana monawath kiwwe nahane


    ethakota dan ratey thathwe hoda athata harilada ? :D balapan dollar eka nagina widiha.
    ------ Post added on Apr 10, 2021 at 6:04 PM
    උබ එංගලන්තේ රැජිනගේ හාල් ද තුන් වේලටම කන්නේ 🤣🤣
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    උබ එංගලන්තේ රැජිනගේ හාල් ද තුන් වේලටම කන්නේ 🤣🤣
    hal witharak kawama athida ? me ratey hama minihama dawasakata wel thunak kanawada kiyana eka mata nam sure naha. puduma saapayak me ratata wadila thiyenne
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    hal witharak kawama athida ? me ratey hama minihama dawasakata wel thunak kanawada kiyana eka mata nam sure naha. puduma saapayak me ratata wadila thiyenne
    ලංකාවේ 97% ක් නම් තුන් වෙල කළා ඉන්නවා 3% ක් නම් ගු කනවා 🤩🤩🤩
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    ලංකාවේ 97% ක් නම් තුන් වෙල කළා ඉන්නවා 3% ක් නම් ගු කනවා 🤩🤩🤩
    ethakota umba kanne post daala hamba karana salli walinda ? hoda welawata kasun umba oota yawapu pm eke screenshot ekak meke damme.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ethakota umba kanne post daala hamba karana salli walinda ? hoda welawata kasun umba oota yawapu pm eke screenshot ekak meke damme.
    මේකේ පෝස්ට් දානවට GTRZ ගෙවනවා කියලා නම් මම තවම දන්නේ නැහැ 🤣🤣
    පොඩ්ඩක්
    @SLK_sri කියන එකාගෙන් අහලා බලන්න 🤩
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    මේකේ පෝස්ට් දානවට GTRZ ගෙවනවා කියලා නම් මම තවම දන්නේ නැහැ 🤣🤣
    පොඩ්ඩක්
    @SLK_sri කියන එකාගෙන් අහලා බලන්න 🤩
    GTRZ newei umba kadey gihilla hamba karana eka ganai mama me kiyanne. me thiyenne umbe patikiriya :D

    https://elakiri.com/threads/පරණ-ත්රෙඩ්ස්-උඩට-ගන්න-එපා-සල්ලි-දෙන්නම්-2osama-හඩා-වැටෙයි.1981756/

    umba kohomada ban meke redi andagena aai post daanne ?
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,589
    100,798
    113
    Unlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    🤣🤣🤣🤣 උබලට ගණන් බැරි නිසා කියන්නෙ ඔයිට අඩුවට ඔයිට වඩා වැඩක් කරගන්න පුලුවන් පැකේජ් ගන්න පුළුවන්.
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,389
    113
    Kaduwela
    Unlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    තොපි වගේ අනාත බැල්ලිගෙ පුතාලට නම් හොදයි අන් ලිමිටඩ් පකවල් 🤣😂
    තෝත් මැදමුලනේ බල්ලෙක් වෙන්න කලින් අනාත ජෙප්පෙක් වෙලා හිටියනේ 🤣😂
    ආයේ පාරක් පුක්ෂණය වෙන්න ආස වෙලා වගේ 😂
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    Unlimited packages
    • Torrents, Telegram, VPNs and Peer-to-peer applications are blocked only for unlimited packages.
    • No ExtraGB and Data Add-ons applicable for unlimited packages.
    • Static IP option not available for unlimited packages.
    • Unlimited packages are not entitled to sltgo community Wi-Fi service.
    • Unlimited packages are not entitled to SLT Broadband Loyalty Data.
    • The package transfer fee of Rs.500 is applicable for migration from other packages.
    • All charges above are exclusive of government taxes and will be applicable at the time of purchase.
     
    • Haha
    Reactions: Anatha sinhalu

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,570
    21,130
    113
    Panadura
    Unlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    උබ මගුලක් කියනවා බයියෙක් වෙච්ච මටත් පන්දාහක් ගෙවල Unlimited ගන්න සල්ලි නෑ​
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,441
    32,173
    113
    මොකක්ද බන් අර ThereAfter 1 Mbps කියල තියෙන්නේ? දවසට පුළුවන් උපරිම ගානක් තියනවද? එකියන්නේ අං ලිමිටඩ් නැද්ද?

    chrome_f4bsgf4mjf-png.119736
    Fiber walin 1mbps dena ekama rata mekada lol

    Unlimited packages
    • Torrents, Telegram, VPNs and Peer-to-peer applications are blocked only for unlimited packages.
    • No ExtraGB and Data Add-ons applicable for unlimited packages.
    • Static IP option not available for unlimited packages.
    • Unlimited packages are not entitled to sltgo community Wi-Fi service.
    • Unlimited packages are not entitled to SLT Broadband Loyalty Data.
    • The package transfer fee of Rs.500 is applicable for migration from other packages.
    • All charges above are exclusive of government taxes and will be applicable at the time of purchase.
    Mewa nathi ekatada internet kiyanne lol? Mokada category karapu eka...
    ------ Post added on Apr 10, 2021 at 7:09 PM