ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නයි-Unlimited අන්තර්ජාල සේවා

dilann

Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,942
    167,732
    113
    එකමත් එක රටක
    ඉස්සෙල්ල හරියට link එකෙක් දාන්න ඉගෙන ගනින් වැඩ කරන.
    4000 - 5000 අතර තියෙන්නේ 4mbps තමයි.. SLT site එකට ගිහින් බලපං. නැත්නම් මේ ත්‍රෙඩ් එකේම උබ අලවල තියන images වල බලපං.
     
    • Like
    Reactions: vibhashana

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඉස්සෙල්ල හරියට link එකෙක් දාන්න ඉගෙන ගනින් වැඩ කරන.
    4000 - 5000 අතර තියෙන්නේ 4mbps තමයි.. SLT site එකට ගිහින් බලපං. නැත්නම් මේ ත්‍රෙඩ් එකේම උබ අලවල තියන images වල බලපං.
    https://elakiri.com/threads/slt-unlimited-ගත්ත.1983199/

    4000-5000වියදම් කරන්නෙ අහවල් දේටද 5450 හොදම පැකේජ් එකක් තියෙද්දි
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    කොහොමද යකෝ ඔය හොදම package එකෙන් හොද 4K film එකක් බාන්නේ ?? :lol:
    අනේ තොපි බලන 4K film, තියෙනවනම් දාපන් බලන්ඩ ෆයිල් එකක ස්කීන් ශොට් එකක් එලකිරිය බැක්ග්‍රවුඩ් පේන්ඩ තියල, විනාඩි 5යි දෙන්නෙ
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,942
    167,732
    113
    එකමත් එක රටක
    අනේ තොපි බලන 4K film, තියෙනවනම් දාපන් බලන්ඩ ෆයිල් එකක ස්කීන් ශොට් එකක් එලකිරිය බැක්ග්‍රවුඩ් පේන්ඩ තියල, විනාඩි 5යි දෙන්නෙ
    මම 4K machine එකට බාල බලන්නේ නෑ යකෝ.;
    torrent එකෙන් seedbox එකට දාල , Plex එකෙන් online බලන්නේ බලන්න ඕන නම් :lol:

    ps : එහෙම බලන්නත් බෑ ඔය හිගන package එකෙන් 6000ක් දීල අරගෙනත්.. දැනට තියන ටික හොදටම හොදයි ඔය ලබ්බේ අං ලිමිටඩ් එකට වඩා. ඔතන ටිකක් හරි හොද ඔය 5900 එක . ගන්නවනම් ඒක ගනින් ගොනා නොවී.
     
    • Like
    Reactions: Janithsl88

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මම 4K machine එකට බාල බලන්නේ නෑ යකෝ.;
    torrent එකෙන් seedbox එකට දාල , Plex එකෙන් online බලන්නේ බලන්න ඕන නම් :lol:
    එහෙනම් මොන හුත්තකටද පොන්%යො 4K film බාන රෙද්දක් ගැන කියෙවුවෙ????? 49ඩේට කාඩ් එක දාන් ඇවිල්ල 4K බාන්ඩ කතාව නොදකින් බඩුව, රෙද්ද රෙවුන ෆයිල් එක පෙන්නඩ කියපු ගමන්, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,942
    167,732
    113
    එකමත් එක රටක
    එහෙනම් මොන හුත්තකටද පොන්%යො 4K film බාන රෙද්දක් ගැන කියෙවුවෙ????? 49ඩේට කාඩ් එක දාන් ඇවිල්ල 4K බාන්ඩ කතාව නොදකින් බඩුව, රෙද්ද රෙවුන ෆයිල් එක පෙන්නඩ කියපු ගමන්, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    යකෝ online stream කරත් download තමයි පොන්ස්. ඒක බලන්න වෙන්නෙත් නෑ හිගන limit එකක් දාල 10gb . :lol:
    online stream කරන්න පුලුවන් කම තියෙද්දී torrent එක බාන්නේ නැතුව මොන මගුලටද උට්ටෝ බාන්නේ.
    අනික තොපේ අං ලිමිටඩ් torrent බ්ලොක් නේ. :lol:

    JScIvDqm.jpg
     
    • Haha
    Reactions: Janithsl88

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,590
    100,801
    113
    යකෝ online stream කරත් download තමයි පොන්ස්. ඒක බලන්න වෙන්නෙත් නෑ හිගන limit එකක් දාල 10gb . :lol:
    online stream කරන්න පුලුවන් කම තියෙද්දී torrent එක බාන්නේ නැතුව මොන මගුලටද උට්ටෝ බාන්නේ.
    අනික තොපේ අං ලිමිටඩ් torrent බ්ලොක් නේ. :lol:

    JScIvDqm.jpg
    මේ ගොන් වස්සො දෙන්න ඔව්ව දන්නෙ නෑ. අනිකත් අහනව ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න විතරද ඉන්ටනෙට් යන්නෙ කියල.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    යකෝ online stream කරත් download තමයි පොන්ස්. ඒක බලන්න වෙන්නෙත් නෑ හිගන limit එකක් දාල 10gb . :lol:

    තෝ ඔන්ලයින් බලන ඒවට කියන්නෙ බාල බලනව කියලද වැස්සියෙ?????

    හර දැන් තෝ ඔය දාල තියෙන පොටෝ එක මොන ෆයිල් එකද 4K ????? කියපන් බලන්ඩ
     

    vibhashana

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත
    ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නයි,Unlimited අන්තර්ජාල සේවා රෝල් කර ඉරෝසන්ගේ පුකේ ඔබයි 😂 😂
     
    • Haha
    Reactions: dilann

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    තෝ ඔන්ලයින් බලන ඒවට කියන්නෙ බාල බලනව කියලද වැස්සියෙ?????

    හර
    පොන්ස් හාල් පොල් ටිකක් අඩුවට දෙයිද ? මේකත් එක්ක මොකද උබලා වගේ හරක් නොකැවට මිනිස්සු ගොඩක් කන්නේ බත්. පුන්නක්කු බයියා
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,942
    167,732
    113
    එකමත් එක රටක
    තෝ ඔන්ලයින් බලන ඒවට කියන්නෙ බාල බලනව කියලද වැස්සියෙ?????

    හර
    7xSSJzE.jpg


    මේ දැන් බෑවේ. :lol: (2mins )
    ඉතින් යකෝ මට මෙච්චර ඉක්මනට seedbox එකට ලොකු file එකක් බාල එක machine එකට බන්නේ නැතුව PLEX එකෙන් ඕපන් කරන්න පුලුවන් කම තියෙද්දී මොන මගුලටද අයිත් බාන්නේ ?
    මම කියන්නේ ඔය ලබ්බේ 10gb ලිමිට් එකෙන් මෙහෙම එකක් online බලන්න වත් බෑ බන් . තේරුම් ගනින්.
     

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    මේ පැකේජ් නං වැඩක් නැහැ බං. ආයේ වතාවක් TRC එකේ උන් කොම්පැනිකාරයෝ එක්ක සෙට් වෙලා රටේ ජනතාව ගොනාට ඇන්දුවා මිසක්.
     
    • Like
    Reactions: janaka_jr

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    7xSSJzE.jpg


    මේ දැන් බෑවේ. :lol: (2mins )
    ඉතින් යකෝ මට මෙච්චර ඉක්මනට seedbox එකට ලොකු file එකක් බාල එක machine එකට බන්නේ නැතුව PLEX එකෙන් ඕපන් කරන්න පුලුවන් කම තියෙද්දී මොන මගුලටද අයිත් බාන්නේ ?
    මම කියන්නේ ඔය ලබ්බේ 10gb ලිමිට් එකෙන් මෙහෙම එකක් online බලන්න වත් බෑ බන් . තේරුම් ගනින්.

    දැන් තෝනෙ කිවෙ බානව කියල, රෙදි නැතුව තවත් කියෝනව ඉතින්..lol

    ඉතින් පොන්ස් තොට කවුද බලෙන් ඕක ගන්ඩ කිවෙ?????? එපා නම් නිකා ඉදපන් ගන්ඩ ඕන එකාල ගනි..මුන් මේ නගින්නෙ හරියට බලෙන් ඇගේ ගැහුව වගේනෙ..
     
    • Haha
    Reactions: dilann

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,942
    167,732
    113
    එකමත් එක රටක
    දැන් තෝනෙ කිවෙ බානව කියල, රෙදි නැතුව තවත් කියෝනව ඉතින්..lol
    බානවා කියන්නේ download බන්. online streaming කියන්නෙත් download ම තමයි. ඒක තේරෙන්නේ නැද්ද බන් . :rofl:
     
    • Haha
    Reactions: Janithsl88

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    බානවා කියන්නේ download බන්. online streaming කියන්නෙත් download ම තමයි. ඒක තේරෙන්නේ නැද්ද බන් . :rofl:
    මේ ලෝකෙ මොකාද යකෝ ඔන්ලයින් බලනවට බානව කියල කියන්නෙ???? රෙද්ද ගලෝගෙන තවත් කියවන්ඩ ඇවිත් පච නොවී ඉදපන්..
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,590
    100,801
    113
    මේ ලෝකෙ මොකාද යකෝ ඔන්ලයින් බලනවට බානව කියල කියන්නෙ???? රෙද්ද ගලෝගෙන තවත් කියවන්ඩ ඇවිත් පච නොවී ඉදපන්..
    රෙද්ද ගලෝගෙන තවත් කියවන්ඩ ඇවිත් පච නොවී ඉදපන්..