සල්ලි වලට කඩේ යනවා නම් ඒක ජොබ් එකක් .සල්ලි නැතුව කඩේ යනවා නම් ඒකට කියන්නේ වහල් කම කියලා![]()
sir ta kiyapan dp tikai, UG cable tikai aluthin dammanna kiyalaaaa, wassata wathura gihin chora chora gaga disconnect wenawa...ඔය ගුපියො බන් අඩුම ගානෙ විඩියෝ එකක්වත් බලන් නැ ඔකුන් ඔය 49 කාඩ් එක දාන් කිරියට එන්නෙ ඔකුන්ට කොහෙන්ද් රුපියල් 5000ක් ලොල්
ඇයි ඔන්ලයින් බලද්දි ඩව්න්ලෝඩ් වෙන්නෙ නැද්ද ඒක ඉහල ආකාසෙටද යන්නෙතෝ ඔන්ලයින් බලන ඒවට කියන්නෙ බාල බලනව කියලද වැස්සියෙ?????
හර දැන් තෝ ඔය දාල තියෙන පොටෝ එක මොන ෆයිල් එකද 4K ????? කියපන් බලන්ඩ
මේකේ පෝස්ට් දානවට GTRZ ගෙවනවා කියලා නම් මම තවම දන්නේ නැහැ
පොඩ්ඩක්
@SLK_sri කියන එකාගෙන් අහලා බලන්න![]()
GTRZ newei umba kadey gihilla hamba karana eka ganai mama me kiyanne. me thiyenne umbe patikiriya
https://elakiri.com/threads/පරණ-ත්රෙඩ්ස්-උඩට-ගන්න-එපා-සල්ලි-දෙන්නම්-2osama-හඩා-වැටෙයි.1981756/
umba kohomada ban meke redi andagena aai post daanne ?
උන් ලාබ ලබන එක හොදයිනෙ යකෝ ඒවගෙ වැඩ කරන එකාලට බෝනස් එකක් හරි හම්බෙනවනෙ, කුහක වෙන්ඩ එපා ඔච්චරම
අපි දන්නව උබල 49 කාඩ් එක දාගෙන කිරියට එන්නෙ කියල,![]()
ඒක හින්ද උබල කලබල වෙන්ඩ එපා උබලගෙ දුකටත් විසදුමක් දෙන්ඩ කියල අපි රජයට යෝජනා කරන්නම්..
------ Post added on Apr 10, 2021 at 7:44 PM


ලොල් පොන්නය IP දන්නව කියල ආයෙ පච වෙන්න යන්නෙඉතින් උබ මොකටද ඔච්චර රිදෝගෙන දගලන්නෙ උබට හයිස්පීඩ් අන්ලිමිටඩ් තියෙනවනම්..රට රටවල ඉන්නව කියල පොස්ට් දාන ලoකාවෙ අයිපි තියෙන එකාලටනෙ අමාරුව තියෙන්නෙ
සල්ලි වලට කඩේ යනවා නම් ඒක ජොබ් එකක් .සල්ලි නැතුව කඩේ යනවා නම් ඒකට කියන්නේ වහල් කම කියලා![]()
කොහෙන්ද බන් මේ නම් හොයාගන්නේLOLLO dennama thread eka purawatama gu nala athi wenna, eth nawe ne wage thawath athal denawa.
arahe හිත රිදෙන සියුමැලි පොන්නයා @nicjosh83 thani thread eke ammawa pukshanayata dela gu nanaw,
oka wena kisima thread ekakata enne ne, a tharan baya wela, gu wela inne