ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නයි-Unlimited අන්තර්ජාල සේවා

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    සල්ලි වලට කඩේ යනවා නම් ඒක ජොබ් එකක් .සල්ලි නැතුව කඩේ යනවා නම් ඒකට කියන්නේ වහල් කම කියලා 🤣🤣🤣🤣

    ai ban uba ubatama bena ganne????
    a tharama thread eke rewila oluwe idan gu nala ridilada inne uba
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,441
    32,173
    113
    ඔය ගුපියො බන් අඩුම ගානෙ විඩියෝ එකක්වත් බලන් නැ ඔකුන් ඔය 49 කාඩ් එක දාන් කිරියට එන්නෙ ඔකුන්ට කොහෙන්ද් රුපියල් 5000ක් ලොල්
    sir ta kiyapan dp tikai, UG cable tikai aluthin dammanna kiyalaaaa, wassata wathura gihin chora chora gaga disconnect wenawa...
    auwata karawena, wassata wathura yana cable assen monata unlimited internetda pons?
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    තෝ ඔන්ලයින් බලන ඒවට කියන්නෙ බාල බලනව කියලද වැස්සියෙ?????

    හර දැන් තෝ ඔය දාල තියෙන පොටෝ එක මොන ෆයිල් එකද 4K ????? කියපන් බලන්ඩ
    ඇයි ඔන්ලයින් බලද්දි ඩව්න්ලෝඩ් වෙන්නෙ නැද්ද ඒක ඉහල ආකාසෙටද යන්නෙ 🤣
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මේකේ පෝස්ට් දානවට GTRZ ගෙවනවා කියලා නම් මම තවම දන්නේ නැහැ 🤣🤣
    පොඩ්ඩක්
    @SLK_sri කියන එකාගෙන් අහලා බලන්න 🤩

    ai pons uba erozan nicjosh ehema salli walata madiwata pukath dela post dala kade yana eka amathaka unada

    GTRZ newei umba kadey gihilla hamba karana eka ganai mama me kiyanne. me thiyenne umbe patikiriya :D

    https://elakiri.com/threads/පරණ-ත්රෙඩ්ස්-උඩට-ගන්න-එපා-සල්ලි-දෙන්නම්-2osama-හඩා-වැටෙයි.1981756/

    umba kohomada ban meke redi andagena aai post daanne ?

    @2osama gu tikak kala mariyan meta wada hodai
    ------ Post added on Apr 11, 2021 at 12:48 AM
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: kasun_kbp

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    මෙච්චරයි කියන්න තියෙන්නේ

    මැරුනත් මේ පුරේ - මේ මනරම් සමේ

    උපදින්න මතු වාසනා...!!!

    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     

    Anatha sinhalu

    Well-known member
  • Jul 10, 2019
    6,496
    13,729
    113
    ඇයි එන්නද ?
    උන් ලාබ ලබන එක හොදයිනෙ යකෝ ඒවගෙ වැඩ කරන එකාලට බෝනස් එකක් හරි හම්බෙනවනෙ, කුහක වෙන්ඩ එපා ඔච්චරම


    අපි දන්නව උබල 49 කාඩ් එක දාගෙන කිරියට එන්නෙ කියල, :lol: :lol: ඒක හින්ද උබල කලබල වෙන්ඩ එපා උබලගෙ දුකටත් විසදුමක් දෙන්ඩ කියල අපි රජයට යෝජනා කරන්නම්..:yes::yes:
    ------ Post added on Apr 10, 2021 at 7:44 PM

    ලොල් ආණ්ඩුවට පුක විකුණලා එනවා කිව්වම ටීම් එකේ අනිකට රිදිලා. හුත්තිගේ පුතෝ තොපි පොන්න රැලේ කෙරුවාව අර ත්‍රෙඩ් එකකක්ම තියෙන්නේ. එනවා මෙතන පකේ ටෝක්ස් දෙන්න :lol::lol:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අසීමිත අන්තර්ජාල පැකේජයන්ගෙන් ලංකාවම 2G දක්වා පසුබසී… සමාජ ජාලවල සුද්ද සිංහලෙන් බනිති…


    මෙරට අන්තර්ජාල පහසුකම් සපයන සමාගම් විසින් හඳුන්වා දී ඇති සීමා රහිත පැකේජයන් සම්බන්ධයෙන් සමාජ ජාලා වන්හි දැඩි විරෝධය පළ වෙයි.

    අදාල සමාගම් වල නිල සමාජ ජාල ගිණුම් වෙත පිවිසි සමාජ ජාල පරිශීලකයන් අදාළ සමාගම් වෙත සිය දැඩි විරෝධය පල කර තිබේ.

    අසීමිත අන්තර්ජාල සබඳතා යැයි පවසමින් හඳුන්වාදී ඇති පැකේජයන්හි සීමා කිරීම ඉතා ඉහළ බවට ඔවුන් චෝදනා කර ඇත.

    එමෙන්ම මෙමගින් ශ්‍රී ලංකාවේ අන්තර්ජාල වේගය වසර 10කින් ආපස්සට ගමන් කර ඇති බවත් මෙමගින් හඳුන්වා දීමට යෝජනා කර ඇති අන්තර්ජාල වේගය දැනට වසර 10 කට කලින් තිබුණු වේගයට සමාන වේගයක් බවටද ඔවුහු කියා සිටිති.

    එමෙන්ම එම සබඳතා සඳහා නියම කර ඇති ගාස්තු සඳහා ද ඔවුන් දැඩි විරෝධය පළකරති.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,589
    100,798
    113
    ඉතින් උබ මොකටද ඔච්චර රිදෝගෙන දගලන්නෙ උබට හයිස්පීඩ් අන්ලිමිටඩ් තියෙනවනම්..රට රටවල ඉන්නව කියල පොස්ට් දාන ලoකාවෙ අයිපි තියෙන එකාලටනෙ අමාරුව තියෙන්නෙ
    ලොල් පොන්නය IP දන්නව කියල ආයෙ පච වෙන්න යන්නෙ
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    LOLLO dennama thread eka purawatama gu nala athi wenna, eth nawe ne wage thawath athal denawa.
    arahe හිත රිදෙන සියුමැලි පොන්නයා @nicjosh83 thani thread eke ammawa pukshanayata dela gu nanaw,
    oka wena kisima thread ekakata enne ne, a tharan baya wela, gu wela inne
     
    • Haha
    Reactions: vibhashana

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,389
    113
    Kaduwela

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    අපි අවුරුද්දට 13 රෑ මේ අන්ලිමිටඩ් පැකෙජ් ගැන එලකිරි විවාදයක් ත්‍රෙඩ් එකක තියමුද ෆන් එකට.
    No flooding
    No extremely harsh words referring parents
     

    vibhashana

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත
    LOLLO dennama thread eka purawatama gu nala athi wenna, eth nawe ne wage thawath athal denawa.
    arahe
    හිත රිදෙන සියුමැලි පොන්නයා @nicjosh83 thani thread eke ammawa pukshanayata dela gu nanaw,
    oka wena kisima thread ekakata enne ne, a tharan baya wela, gu wela inne
    කොහෙන්ද බන් මේ නම් හොයාගන්නේ 😂😂