$ ආදරේ සහ මගෙ කොටු 2 $ ඔයාල බලන්නම ඕනෙ

dinesh89

Well-known member
  • Dec 13, 2010
    2,417
    233
    63
    34
    At Home
    $ ආදරේ සහ මගෙ කොටු 2 $ ඔයාල බලන්නම ඕනෙ

    මම මේ Thread එක දාන්නෙ මම කොටු 2ක් උන එක ප්‍රදාන කරගෙන:):).. මම එලකිරි එකට Join උනේ 12-13-2010.. මම ඇවිත් දවස් 35ක් වෙනවා.. මම මේකෙන් හුගක් දේවල් ඉගන ගත්තා.. ඒ වගේම බොක්කෙන්ම ඉන්න පුලුවන්, ඕනම උදව්වක් ගන්න පුලුවන් කොල්ලො ටිකක් අඩුන ගත්තා:baffled::baffled:.. මට මේ වගෙ දුරක් එන්න උදව් කරපු හුගක් අය ඉන්නවා...:):)
    ටික දෙනෙක් කියන්නම්කෝ
    Asela44
    Black money
    Champika wap
    Chathupatiya
    Chinthaka_tc
    Chk_99
    Chooty malli
    Choppe
    Cj foever
    Cspmaxx
    Dilrasan
    Djram
    Gayan kuwait
    Gayashanrocks
    Gudaya
    Ivay style
    maduranga_it
    malbaba
    mawella
    Mozilla
    migara mk
    Mr perera
    penirasa
    rovin
    samila224
    donkey
    tauruxrs

    ටිකක් කිව්වට ගනන් ගන්න එපා..

    මම අද ආදරේ ගැන ටිකක් හිතට වදින Photoes ටිකක් දාන්නම්.. එහෙනම් බලන්නකෝ
    true-love.jpg

    true-love-wallpaper.jpg

    true-love.jpg
    true-love-has-no-ending.gif
    TrueLoveStories.jpg
    true_love_waits_poster-p228473339328871033t5ta_400.jpg
    True_Love_Waits_by_DefaultFaith5B15.jpg
    :rofl::rofl::rofl:
    Love_Sayings_Forgotten__by_GuitarIsMySoul.jpg
    258mlw6.jpg



    :baffled::baffled::baffled:
    හිතට වදිනවා කිව්වට වැදුනෙ නැත්නම් Sorry වෙන්න ඕනෙ.. :no::):no:
    :P:P:P:P:P:P
     
    Last edited:

    BC_Dilum

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    17,919
    1,168
    113
    192.168.1.1
    Uba mage nama kiyala na ahu weyan ko....... :P
    ela ela machan keep posting........ElaKiri wage hoda place ekak wena kohe wath na........help one nam help.......athal one nam athal........educational nam educational..........
    one deyak thiyenawa
     

    dinesh89

    Well-known member
  • Dec 13, 2010
    2,417
    233
    63
    34
    At Home
    Uba mage nama kiyala na ahu weyan ko....... :P
    ela ela machan keep posting........ElaKiri wage hoda place ekak wena kohe wath na........help one nam help.......athal one nam athal........educational nam educational..........
    one deyak thiyenawa

    thanks matchan.. ane sorry wenna une ban.. next sere ubage nama dannam mulatama:):):):):)