$ ආදරේ සහ මගෙ කොටු 2 $ ඔයාල බලන්නම ඕනෙ
මම මේ Thread එක දාන්නෙ මම කොටු 2ක් උන එක ප්රදාන කරගෙන
.. මම එලකිරි එකට Join උනේ 12-13-2010.. මම ඇවිත් දවස් 35ක් වෙනවා.. මම මේකෙන් හුගක් දේවල් ඉගන ගත්තා.. ඒ වගේම බොක්කෙන්ම ඉන්න පුලුවන්, ඕනම උදව්වක් ගන්න පුලුවන් කොල්ලො ටිකක් අඩුන ගත්තා
.. මට මේ වගෙ දුරක් එන්න උදව් කරපු හුගක් අය ඉන්නවා...

ටික දෙනෙක් කියන්නම්කෝ
Asela44
Black money
Champika wap
Chathupatiya
Chinthaka_tc
Chk_99
Chooty malli
Choppe
Cj foever
Cspmaxx
Dilrasan
Djram
Gayan kuwait
Gayashanrocks
Gudaya
Ivay style
maduranga_it
malbaba
mawella
Mozilla
migara mk
Mr perera
penirasa
rovin
samila224
donkey
tauruxrs
ටිකක් කිව්වට ගනන් ගන්න එපා..
මම අද ආදරේ ගැන ටිකක් හිතට වදින Photoes ටිකක් දාන්නම්.. එහෙනම් බලන්නකෝ






හිතට වදිනවා කිව්වට වැදුනෙ නැත්නම් Sorry වෙන්න ඕනෙ..








මම මේ Thread එක දාන්නෙ මම කොටු 2ක් උන එක ප්රදාන කරගෙන

.. මම එලකිරි එකට Join උනේ 12-13-2010.. මම ඇවිත් දවස් 35ක් වෙනවා.. මම මේකෙන් හුගක් දේවල් ඉගන ගත්තා.. ඒ වගේම බොක්කෙන්ම ඉන්න පුලුවන්, ඕනම උදව්වක් ගන්න පුලුවන් කොල්ලො ටිකක් අඩුන ගත්තා
.. මට මේ වගෙ දුරක් එන්න උදව් කරපු හුගක් අය ඉන්නවා...

ටික දෙනෙක් කියන්නම්කෝ
Asela44
Black money
Champika wap
Chathupatiya
Chinthaka_tc
Chk_99
Chooty malli
Choppe
Cj foever
Cspmaxx
Dilrasan
Djram
Gayan kuwait
Gayashanrocks
Gudaya
Ivay style
maduranga_it
malbaba
mawella
Mozilla
migara mk
Mr perera
penirasa
rovin
samila224
donkey
tauruxrs
ටිකක් කිව්වට ගනන් ගන්න එපා..
මම අද ආදරේ ගැන ටිකක් හිතට වදින Photoes ටිකක් දාන්නම්.. එහෙනම් බලන්නකෝ






හිතට වදිනවා කිව්වට වැදුනෙ නැත්නම් Sorry වෙන්න ඕනෙ..









Last edited:





