ආදායම් බලපත්ර අලුත් කිරීම

chanaka

Well-known member
  • May 4, 2006
    3,212
    779
    113
    මචන් මම ආදායම් බලපත්‍රය අලුත් කරා online 1/12/2021 තම කරේ මට email එකක් අවා ආදායම් ආදායම් බලපත්‍රයේ තම original එක post එකේ අවේ නැනේ බන් මාසයකට වැඩි දැන් call කරට phone ගන්නෙත් නැ උන් මොකද බන් කරන්නේ
     

    chanaka

    Well-known member
  • May 4, 2006
    3,212
    779
    113
    පෝස්ට් ඔෆිස් එකට ගිහින් බලන්න. ඕක එන වෙලාවට බාරගන්න කෙනෙක් හිටියෙ නැත්තං ආයෙ අරං යනව...
    එහෙම සීන් එකක් ද දන්නේ නැ එක අයෙ office එකටම ද යන්නේ
     

    CM_LK

    Active member
  • Oct 3, 2010
    714
    80
    28
    Withing 2 weeks wlain enawa..... awa nathnam ayamath DMT ekatama thamai yanna..... 1919 call karala kiyanna.....