ආසියාවේ ආශ්චර්ය-රුප සුන්දරියෝ දෙන්නෙක්..

maheshmat

Well-known member
  • Jan 2, 2009
    1,549
    292
    83
    ආසියාවේ ආශ්චර්ය-රුප සුන්දරියෝ දෙන්නෙක්..

    ලංකාව කියන්නේ ආසියාවේ ආශ්චර්ය..
    # ලෝකේ ලොකුම ක්‍රිකට් පිට්ටනිය තියෙන්නේ අපේ රටේ..(කොටින්ම බලන් ඉන්න උන්ට ක්‍රීඩකයෝ පෙන්නේ නැ.)
    # කන්න බොන්න හිග වුනත් ආසියාවේ දෙවැනි ලොකුම කුලුන ඉදිවෙන්නේ අපේ රටේ.
    # ලෝකේ එකම ගොඩබිම හදාපු වරාය තියෙන්නේ අපේ රටේ..(කොටින්ම එකට නැව් ගෙන්න ගන්න අපි පුදුම කට්ටක් කන්නේ.)
    # ලෝකේ ඩීසල් වලින් විදුලය උපදවන සහ හැමදාම ගිනි ගන්න තාප බලාගාරය තියෙන්නේ අපේ රටේ.(කොටින්ම එක power plant නෙවෙය් fire plant එකක්.)
    # ලෝකේ ලොකුම tele ගම්මානය තියෙන්නේ අපේ රටේ.(කොටින්ම අවුරුදු තුනටම එකේ රුගත කරලා තියෙන්නේ tele නාට්‍ය
    පහය් ෆිල්ම් දෙකය්. )

    දැන් අපේ රටේ එක අවුරුද්දට එක වරකට රුප සුන්දරියෝ දෙන්න දෙන්න තෝරනවා..
    බලන්න... මුන්ට විනිශ්ච කාරයෝ දෙන ලකුණු ටික වත් හරියට එකතුකර ගන්න බැරිව රුප සුන්දරියෝ දෙන්නෙක්ම තෝරලා..
    මේකනම් සිරාම ආසියාවේ ආශ්චර්ය තමය..
    අහෝ දෙරණ...තවත් ස්වර්නවාහිනියක් වුනානේ...

     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    කවුරුහරි දේශපාලුවෝ දෙන්නෙකුට උගේ මේ සුන්දරියන් දෙන්නම් ගන්න ඕනි වෙන්න ඇති
    දෙෂ්පලුවෝ දෙන්න පොරොන්දු වෙන්න ඇති උන් දෙන්න එක්ක යහන් ගත උනොත් ෆස්ට් ප්ලේස් එක දෙනවා කියල
     

    maheshmat

    Well-known member
  • Jan 2, 2009
    1,549
    292
    83
    mokakda seen eka?

    http://www.**Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam**/2012/04/miss-sri-lanka-2012-comedy-video.html#more
     

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113
    ayi loke wadiyenma chanda walin paraduna wipaksha nayakayath inne ape rate ne...:D:D:D
     
    • Like
    Reactions: hamesh

    pubudukl

    Well-known member
  • Nov 1, 2007
    1,307
    693
    113
    ela ela machan aththa kathawa..api jeewath wenna widiyak nathi wegena enakota mun pissu kelinawa..kalakanni ban Rep 5+ :yes: