ඇඟේ මාළු නටන සිද්ධි

Axeoil

Well-known member
  • Mar 29, 2018
    1,943
    2,316
    113
    Norway
    මෙහෙමනෙ. උඹ හිතං ඉන්නේ lesbian කිව්වම lesbian එවුන් ඔක්කොම එක විදිහට හිතන්නේ පතන්නෙ කියල නම් ඒක වැරදිනෙ
    උන් උන් අතරේ උනත් වෙනස් කම් තියෙනව. විශේෂයෙන් ගැහැණු කියන ජාතිය feelings වෙනස් වෙනවා කාළගුණය වගේ.

    උන් විවෘත විදිහට හිතන්නේ නැහැ රැල්ලට අනික් මිනිස්සු කියන විදිහ ට ඔහේ හිතනව.

    අනික් රටවල් වල lesbian එවුන් flirt කරන විදිහ ලංකාවේ උන්ට වඩා ගොඩක් වෙනස් නෙ.
    ලංකාවේ LGBTQ කියන්නේ වෙනම ම culture එකකින් එන්නේ. උන් මොක්කුද කියලා උන් වත් හරියට දන්නේ නෑ. මොඩ hathikarayak කොහොමත් ලංකාවේ ඉන්නවා common.
    Moda කමයි LGBTQ එකෙක් වෙලා ඉපදෙන එකයි mix උනාම, ඒ වගේම අපේ culture එකත් එක්ක තව mix උනාම full fuck up එකක්.
    :lol::lol:
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,490
    6,356
    113
    මෙහෙමනෙ. උඹ හිතං ඉන්නේ lesbian කිව්වම lesbian එවුන් ඔක්කොම එක විදිහට හිතන්නේ පතන්නෙ කියල නම් ඒක වැරදිනෙ
    උන් උන් අතරේ උනත් වෙනස් කම් තියෙනව. විශේෂයෙන් ගැහැණු කියන ජාතිය feelings වෙනස් වෙනවා කාළගුණය වගේ.

    උන් විවෘත විදිහට හිතන්නේ නැහැ රැල්ලට අනික් මිනිස්සු කියන විදිහ ට ඔහේ හිතනව.

    අනික් රටවල් වල lesbian එවුන් flirt කරන විදිහ ලංකාවේ උන්ට වඩා ගොඩක් වෙනස් නෙ.
    ලංකාවේ LGBTQ කියන්නේ වෙනම ම culture එකකින් එන්නේ. උන් මොක්කුද කියලා උන් වත් හරියට දන්නේ නෑ. මොඩ hathikarayak කොහොමත් ලංකාවේ ඉන්නවා common.
    Moda කමයි LGBTQ එකෙක් වෙලා ඉපදෙන එකයි mix උනාම, ඒ වගේම අපේ culture එකත් එක්ක තව mix උනාම full fuck up එකක්.
    ඒක නම් සහතික ඇත්තක් බං. උඹ කියන දේ මට තේරෙනවා. මම ට්‍රයි කරා මේකිට internalized homophobia ද කියලා verify කරගන්න. හැබැයි මට තේරුණේ එහෙම දෙයක් නෙමෙයි. ඒකිට ඇත්තට ම ගෑනු ගැන ෆීලින් එකක් නෑ කියල තමයි තේරුනේ. ලැජ්ජාවට ඒක හැංගුව වෙන්නත් බෑ මොකද ඒකි කාටවත් ම නොකියපු දේවල් මාත් එක්ක ඒ වෙලාවෙ කිව්වා. අර හොර මිනිහා ගැන ගෙදර අයවත් දන්නෙ නෑ. අඩු ගානෙ ඒකිගෙ best friend ගෑනිවත් දන්නෙ නෑ.
    ඒකි ඉස්සර මොන කුණුහර්පයක් කරා ද කියල හිතා ගන්න බැරුව තමයි මම හිටියෙ. ඇත්තටම ඒකිට මොකක් වෙලා ද දෙයියො තමා දන්නෙ.

    මම ගියේ girls school එකකට. ඒකෙත් මට මතකයි 7 8 9 වසරවල් වල ඉන්න කාලෙ අපේ වයස්වල එවුන් ප්‍රිෆෙක්ට් අක්කලට මොකද්ද මන්දා අමුතු පිස්සුවකින් හිටියා. එහෙම බැලුවොත් මේ ලෝකෙ ගෑනුන්ගෙන් 90% ක්වත් බයිසෙක්ෂුවල් වෙන්න එපැයි😵‍💫😵‍💫 මං දැක්ක විදියට ඔය අක්කලා පිස්සුව තිබුණෙ girls schl වල විතරක් නෙමෙයි mixed ඒවගෙත් එහෙම තිබුණා.
     
    • Like
    Reactions: Tramadol

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,042
    8,374
    113
    Kotahena
    ලැජ්ජාවට ඒක හැංගුව වෙන්නත් බෑ මොකද ඒකි කාටවත් ම නොකියපු දේවල් මාත් එක්ක ඒ වෙලාවෙ කිව්වා.
    උබ ඉතින් මතක් කරලා දුන්නේ නැද්ද

    මම ගියේ girls school එකකට. ඒකෙත් මට මතකයි 7 8 9 වසරවල් වල ඉන්න කාලෙ අපේ වයස්වල එවුන් ප්‍රිෆෙක්ට් අක්කලට මොකද්ද මන්දා අමුතු පිස්සුවකින් හිටියා. එහෙම බැලුවොත් මේ ලෝකෙ ගෑනුන්ගෙන් 90% ක්වත් බයිසෙක්ෂුවල් වෙන්න එපැයි😵‍💫😵‍💫 මං දැක්ක විදියට ඔය අක්කලා පිස්සුව තිබුණෙ girls schl වල විතරක් නෙමෙයි mixed ඒවගෙත් එහෙම තිබුණා.
    mix ඒවායේ ලොවෙත් තිබ්බ.
    අපි කොහොමත් පිෆෙක්ට් අක්කලට හරි ආසයි.. :P අපිව හුරතල් කරන්න තමයි උන් එන්නේ . ..
    කෙල්ලෝ ගැන නම් ලොකු අදහසක් නැහැ
    ------ Post added on Sep 6, 2026 at 9:34 PM
     
    • Like
    Reactions: Mr.dark

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,490
    6,356
    113
    උබ ඉතින් මතක් කරලා දුන්නේ නැද්ද
    මතක් කරාට පස්සෙ තමා ඒකි අර කියපු දේවල් ටික කිව්වෙ


    mix ඒවායේ ලොවෙත් තිබ්බ.
    අපි කොහොමත් පිෆෙක්ට් අක්කලට හරි ආසයි.. :P අපිව හුරතල් කරන්න තමයි උන් එන්නේ . ..
    කෙල්ලෝ ගැන නම් ලොකු අදහසක් නැහැ
    ------ Post added on Sep 6, 2026 at 9:34 PM
    මම කිව්වෙ කොල්ලො ගැන නෙමෙයි mixed girls දෙවිදියෙම ඉස්කෝලවල කෙල්ලො ගැන
     
    Last edited:

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,939
    26,489
    113
    kb9or5vj1ynh1.jpeg