ඇත්දැකීම් හුවමාරු කරගන්න කැමති උන් වරෙවු

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මම ආසම දෙයක් කියන්නම් ඉස්සර ඉදන්. ඉස්සර කෙල්ල එක්ක බොක්ස් ගිහින් කෙල්ලව මගේ ඔඩොක්කුවට අරන් ඒකිගේ තන් දෙක එක අතකින් තද කරන් එක තනයක් මිරිකන ගමන් අනිත් අතින් චූ පැටියා ( කෙල්ල කියන නම ඒකට) අත ගගා කෙල්ලගේ බෙල්ල පිටිපස්සෙන් කිස් කර කර බෙල්ල හරවන් තොල් කිස් කර කර ගත්ත ආතල් එකට අදටත් ආසයි



    savoy eke box mathak una:eek::eek::lol::lol: muslim kallak issuwa, room yanna be kiuwa nisa box giya,

    uda uba kiyapu widiyata athal eka aran intaval ekedi eki kiuwa box hariyanne ne room yamu kiyala, eda idan 9 yrs thiyagena padda athi wenna.
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    මම ආසම දෙයක් කියන්නම් ඉස්සර ඉදන්. ඉස්සර කෙල්ල එක්ක බොක්ස් ගිහින් කෙල්ලව මගේ ඔඩොක්කුවට අරන් ඒකිගේ තන් දෙක එක අතකින් තද කරන් එක තනයක් මිරිකන ගමන් අනිත් අතින් චූ පැටියා ( කෙල්ල කියන නම ඒකට) අත ගගා කෙල්ලගේ බෙල්ල පිටිපස්සෙන් කිස් කර කර බෙල්ල හරවන් තොල් කිස් කර කර ගත්ත ආතල් එකට අදටත් ආසයි

    ඒකනම් පට්ට තමා, එකී උඩට ගත්තම මරු, ඉඩ මදි එක තමා අවුල
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    savoy eke box mathak una:eek::eek::lol::lol: muslim kallak issuwa, room yanna be kiuwa nisa box giya,

    uda uba kiyapu widiyata athal eka aran intaval ekedi eki kiuwa box hariyanne ne room yamu kiyala, eda idan 9 yrs thiyagena padda athi wenna.

    මුස්ලිම් කෑලි වලට සිංහල උන්ට වඩා sexi කියන්නෙ ඇත්තද බන්, ඒ කියන්නෙ උන් ඔහේ ඉන්නෙ නැතුව හොදට සෙල්ලම දානව කියන්නෙ ඇත්තද?
     

    hkkasun

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    1,137
    398
    83
    යටිපතුල් උඩ 👣
    ඒකනම් පට්ට තමා, එකී උඩට ගත්තම මරු, ඉඩ මදි එක තමා අවුල

    ඔව් බන් ඇතුලේ ඉඩ නම් මදි. ඒත් ඒ කාලේ clz කට් කරල ගෙවල් වලට හොරෙන් බොක්ස් ගිහින් කෙල්ලගේ උල් වෙච්ච නිපල්ස් උරල කටට දීලා කෙල්ලට කියල අතේ ගස්සගන ඒකිගේ ලේන්සුවට කැරි ටික දාලා ඒකිගේ බෑග් එකේම ලේන්සූව දාලා ඒ කාලේ ගත්ත ආතල් එක මතක් වෙද්දි අදටත් ආසයි.
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    කාලෙකින් කාපු නැති කන්න කැමති කෑමක් හදාගෙන උකන ගමන් ‌දෙසාබාපන්කො. :D
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    ඔව් බන් ඇතුලේ ඉඩ නම් මදි. ඒත් ඒ කාලේ clz කට් කරල ගෙවල් වලට හොරෙන් බොක්ස් ගිහින් කෙල්ලගේ උල් වෙච්ච නිපල්ස් උරල කටට දීලා කෙල්ලට කියල අතේ ගස්සගන ඒකිගේ ලේන්සුවට කැරි ටික දාලා ඒකිගේ බෑග් එකේම ලේන්සූව දාලා ඒ කාලේ ගත්ත ආතල් එක මතක් වෙද්දි අදටත් ආසයි.

    ඔව් ඒක ඇත්ත... එහෙම මහරගම ඇමිටි ලයිට් එකේ නම් box එක පට්ට
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    Squirt වෙන එක ඇත්තටම අත්විදපු කෙනෙක් ඉන්නවද, ඒක ඇත්තටම වෙනවද?
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මුස්ලිම් කෑලි වලට සිංහල උන්ට වඩා sexi කියන්නෙ ඇත්තද බන්, ඒ කියන්නෙ උන් ඔහේ ඉන්නෙ නැතුව හොදට සෙල්ලම දානව කියන්නෙ ඇත්තද?



    Patta active macho. eki mawa balen aran yanne, aniwa dry gin half bottle with 3 beer bottle.

    active nonstop sepa denne. mata mathak wenakota daunth naginawa oi.

    unta beef kala. wahagena adala mola wedi ban
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Squirt වෙන එක ඇත්තටම අත්විදපු කෙනෙක් ඉන්නවද, ඒක ඇත්තටම වෙනවද?



    ow eka wenawa habai hema kellatama wenne ne.
    mama keepa seryakama dekala thiyenwa, a welawata maran kanna hadanne. kakul deka madlin gahanawa wage. a welawata kellange muna balanna ona thiyana wal kama patta sexy lassanak.
     
    • Love
    Reactions: Nidarshana_k

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    Patta active macho. eki mawa balen aran yanne, aniwa dry gin half bottle with 3 beer bottle.

    active nonstop sepa denne. mata mathak wenakota daunth naginawa oi.

    unta beef kala. wahagena adala mola wedi ban

    ඔව් ඒකතමයි. මට යාලුවෙක් කිවුව උන් පට්ට කියල. අනික පාට එහෙමත් පට්ටලු පට්ට පිරිසිදුයිලු. ලංකාවෙ උන්ට ලගින් තියන්න බෑ ඒ තරම් මෝල කියල කිවුව.
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    ow eka wenawa habai hema kellatama wenne ne.
    mama keepa seryakama dekala thiyenwa, a welawata maran kanna hadanne. kakul deka madlin gahanawa wage. a welawata kellange muna balanna ona thiyana wal kama patta sexy lassanak.

    හැමෝටම වෙන්නෙ නෑ කියලනම් කියනව තමා. තාම ඒ experience එක අරන් නෑ. කෑ ගහනවද
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඔව් ඒකතමයි. මට යාලුවෙක් කිවුව උන් පට්ට කියල. අනික පාට එහෙමත් පට්ටලු පට්ට පිරිසිදුයිලු. ලංකාවෙ උන්ට ලගින් තියන්න බෑ ඒ තරම් මෝල කියල කිවුව.



    thread wala dekka muslim kello gadai kiyala chater karala thibuna, ewa boru ban, muslim gahapu nathi ewun kiyala katha ewa.


    Sinhala kellanta wada muslim, tamil kello pirisidui. dan warella mata benagena.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    හැමෝටම වෙන්නෙ නෑ කියලනම් කියනව තමා. තාම ඒ experience එක අරන් නෑ. කෑ ගහනවද


    kella active wenna ona ekata, ehema ke gahanne ne ban echcharata.
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    thread wala dekka muslim kello gadai kiyala chater karala thibuna, ewa boru ban, muslim gahapu nathi ewun kiyala katha ewa.


    Sinhala kellanta wada muslim, tamil kello pirisidui. dan warella mata benagena.

    ඔව් එහෙම සීන් එකක්නම් තියෙනව. සිංහල උන්ට ගානක් නෑ. ඒ ගැන දැනුමක් නෑ ඔහේ ඉන්නව
     

    1987amare

    Well-known member
  • Jun 5, 2016
    889
    266
    83
    gampaha
    math issara film balanna giyama balcony yanne. kelawaratama yanawa.kellata kiyala ate gahagena lensuwta badu tika yawanawa.senaga adu bus wala (highbach seat) tiyana ewala ate gassagena tiyanawa.