මම ආසම දෙයක් කියන්නම් ඉස්සර ඉදන්. ඉස්සර කෙල්ල එක්ක බොක්ස් ගිහින් කෙල්ලව මගේ ඔඩොක්කුවට අරන් ඒකිගේ තන් දෙක එක අතකින් තද කරන් එක තනයක් මිරිකන ගමන් අනිත් අතින් චූ පැටියා ( කෙල්ල කියන නම ඒකට) අත ගගා කෙල්ලගේ බෙල්ල පිටිපස්සෙන් කිස් කර කර බෙල්ල හරවන් තොල් කිස් කර කර ගත්ත ආතල් එකට අදටත් ආසයි



muslim kallak issuwa, room yanna be kiuwa nisa box giya, මම ආසම දෙයක් කියන්නම් ඉස්සර ඉදන්. ඉස්සර කෙල්ල එක්ක බොක්ස් ගිහින් කෙල්ලව මගේ ඔඩොක්කුවට අරන් ඒකිගේ තන් දෙක එක අතකින් තද කරන් එක තනයක් මිරිකන ගමන් අනිත් අතින් චූ පැටියා ( කෙල්ල කියන නම ඒකට) අත ගගා කෙල්ලගේ බෙල්ල පිටිපස්සෙන් කිස් කර කර බෙල්ල හරවන් තොල් කිස් කර කර ගත්ත ආතල් එකට අදටත් ආසයි
savoy eke box mathak unamuslim kallak issuwa, room yanna be kiuwa nisa box giya,
uda uba kiyapu widiyata athal eka aran intaval ekedi eki kiuwa box hariyanne ne room yamu kiyala, eda idan 9 yrs thiyagena padda athi wenna.
ඒකනම් පට්ට තමා, එකී උඩට ගත්තම මරු, ඉඩ මදි එක තමා අවුල
ඔව් බන් ඇතුලේ ඉඩ නම් මදි. ඒත් ඒ කාලේ clz කට් කරල ගෙවල් වලට හොරෙන් බොක්ස් ගිහින් කෙල්ලගේ උල් වෙච්ච නිපල්ස් උරල කටට දීලා කෙල්ලට කියල අතේ ගස්සගන ඒකිගේ ලේන්සුවට කැරි ටික දාලා ඒකිගේ බෑග් එකේම ලේන්සූව දාලා ඒ කාලේ ගත්ත ආතල් එක මතක් වෙද්දි අදටත් ආසයි.
මුස්ලිම් කෑලි වලට සිංහල උන්ට වඩා sexi කියන්නෙ ඇත්තද බන්, ඒ කියන්නෙ උන් ඔහේ ඉන්නෙ නැතුව හොදට සෙල්ලම දානව කියන්නෙ ඇත්තද?
Squirt වෙන එක ඇත්තටම අත්විදපු කෙනෙක් ඉන්නවද, ඒක ඇත්තටම වෙනවද?
Patta active macho. eki mawa balen aran yanne, aniwa dry gin half bottle with 3 beer bottle.
active nonstop sepa denne. mata mathak wenakota daunth naginawa oi.
unta beef kala. wahagena adala mola wedi ban
ow eka wenawa habai hema kellatama wenne ne.
mama keepa seryakama dekala thiyenwa, a welawata maran kanna hadanne. kakul deka madlin gahanawa wage. a welawata kellange muna balanna ona thiyana wal kama patta sexy lassanak.
ඔව් ඒකතමයි. මට යාලුවෙක් කිවුව උන් පට්ට කියල. අනික පාට එහෙමත් පට්ටලු පට්ට පිරිසිදුයිලු. ලංකාවෙ උන්ට ලගින් තියන්න බෑ ඒ තරම් මෝල කියල කිවුව.
හැමෝටම වෙන්නෙ නෑ කියලනම් කියනව තමා. තාම ඒ experience එක අරන් නෑ. කෑ ගහනවද
thread wala dekka muslim kello gadai kiyala chater karala thibuna, ewa boru ban, muslim gahapu nathi ewun kiyala katha ewa.
Sinhala kellanta wada muslim, tamil kello pirisidui. dan warella mata benagena.
math issara film balanna giyama balcony yanne. kelawaratama yanawa.kellata kiyala ate gahagena lensuwta badu tika yawanawa.senaga adu bus wala (highbach seat) tiyana ewala ate gassagena tiyanawa.