පේනවනේ කව්ද අව්ලන්නෙ කියලා
oya kalu andan kudayak tiyan inna eka protestor kenek
පේනවනේ කව්ද අව්ලන්නෙ කියලා
පේනවනේ කව්ද අව්ලන්නෙ කියලා
Hongkong peaceful protesters , but in USA thugs.
How USA see same matter in different angles.
වටෙම පටං අරං උත්ගොශන ..
ටෙක්සාස් වල පට්ට සෙනගක් ඉන්නව.....
සිරවට, ටෙක්සාස් වල පොඩ්ඩක් වැඩි උනා කේස්.ට්රම්ප් කාරයගෙ තියෙන මාන්නෙ බලපං.අැයි උෟට බැරි ඕකට මැදිහත් වෙලා සාධාරණයක් කරන්න..ඔය කාලකන්නියා බලයට අාපු ගමන් මම දැනගත්ත මොනා හරි දෙයක් වෙයි කියලා ලෝකෙටම..
paka hutta thmaඅපෝ US වල කල්ලො චාටර්. නාහෙන් අඩාගත්තගමන් ඉන්නෙ. මෙලොව වැඩකට නැති සෙට් එකක්. Black Life matter කියල මගුලක් කරේ උන්ගෙ business වලටම ගහලා කඩවල් ගිනි තියාගෙන.SAT score එකත් ඕකුන්ට අඩුවෙන් බලන්න. ඒත් නාහෙත් අඩන්න විතරයි දන්නෙ. Asian එවුන් ඔය අවුලක් නැතුව ඉන්නේ උන්ටත් ප්රශ්න තියෙනව හැබැයි නාහෙන් අඩන්නෙනැ. පොලිස් කාරයෙක්ට කතා කරන්න දන්නෙ නෑ. Discipline ඇත්තේම නැ. ඕකුන්ගෙ පස්සෙන් ඉන්නේ ලිබරල් SJW කාලකන්නි. ඔය හැත්ත මෙහෙටත් බෝ උනොත් ඉවරයි.
unta e kale idnma salakala tiyenne saththunta salakanwa wagepaka hutta thmaunta e kale idnma salakala tiyenne saththunta salakanwa wage