ranil lokka election kal daaganna haduwe hari giya naa awulanna giya ekalankaweth owa karanne jathiwade awussala thambinge shops loot karala deshapalana wasi ganne![]()
ranil lokka election kal daaganna haduwe hari giya naa awulanna giya ekalankaweth owa karanne jathiwade awussala thambinge shops loot karala deshapalana wasi ganne![]()
ට්රම්ප් කරයත් එකම කරන්න යන්නේ . එකයි මූ ඇමරිකන් කාරයො අවුස්සන්නේranil lokka election kal daaganna haduwe hari giya naa awulanna giya eka
red indian කියන්නෙ ඉන්දියාවෙ උන් නෙමේ යකෝe kalema munwa apahu africa walata yawwa nam iwarane
abubakar la
indian and african unda koheda modama minussu
indian african kenek mona wage gonek da dan nah![]()

red indian කියන්නෙ ඉන්දියාවෙ උන් නෙමේ යකෝ
ඇමෙරිකාව සුද්දො අල්ලගන්න කලින් ඉදපු ජන කොට්ඨාශයක්
මොකද බන් පාවිච්චි වෙන්නෙ නැත්තෙ....ඇමෙරිකාවෙ උන් indians ල කියල කතා කරද්දි අරුන්ට කියන්නෙ. තාමත් උන් සුදු උන් එක්ක තරහයි. උන් වෙනම ගම් එහෙම හදාගෙන ඉන්නව සමහර පැති වල. දැන් ඉස්සර වගේ පාට ගාගෙන පිහාටු එල්ලගෙන ඉන්නෙ නෑ. ටයිකෝට් දාලා බිස්නස් එහෙම කරනව.Native American thamai harima nama.
Red Indian kiyala unta issara kiwwe columbus godabasse indiawata kiyala hithapu hinda. E nama ada pawichchi wenne naha.
මේ සිද්ධිය මොකක්ද බන්?
මොකද බන් පාවිච්චි වෙන්නෙ නැත්තෙ....ඇමෙරිකාවෙ උන් indians ල කියල කතා කරද්දි අරුන්ට කියන්නෙ. තාමත් උන් සුදු උන් එක්ක තරහයි. උන් වෙනම ගම් එහෙම හදාගෙන ඉන්නව සමහර පැති වල. දැන් ඉස්සර වගේ පාට ගාගෙන පිහාටු එල්ලගෙන ඉන්නෙ නෑ. ටයිකෝට් දාලා බිස්නස් එහෙම කරනව.
92 දී කල්ලෝ දැන් වගේම කඩවල් කැඩුවා. Asian කඩවල් තමයි ගොඩක්ම ටාර්ගට් කලේ. පොලිසියට කියල වැඩක් නැති හින්ද උන් සෙට්වෙලා කඩවල් protect කරන්න ගත්ත. 92 riot එක නවතින්න ඒක හේතුවක් උනා කියල තමයි කියන්නෙ. Now they're backමොකද බන් පාවිච්චි වෙන්නෙ නැත්තෙ....ඇමෙරිකාවෙ උන් indians ල කියල කතා කරද්දි අරුන්ට කියන්නෙ. තාමත් උන් සුදු උන් එක්ක තරහයි. උන් වෙනම ගම් එහෙම හදාගෙන ඉන්නව සමහර පැති වල. දැන් ඉස්සර වගේ පාට ගාගෙන පිහාටු එල්ලගෙන ඉන්නෙ නෑ. ටයිකෝට් දාලා බිස්නස් එහෙම කරනව.
මේ සිද්ධිය මොකක්ද බන්?
Red Imdians ලා තමා සුද්දෝ එන්න කලින් ඇමරිකාවේ යි Canada වලයි ඉදලා තියෙන්නේ . ඇත්ත ටම ඇමරිකාවේ අයිති කාරයො red indians ලා.සුද්දෝ නෙවෙයිe kalema munwa apahu africa walata yawwa nam iwarane
abubakar la
indian and african unda koheda modama minussu
indian african kenek mona wage gonek da dan nah![]()
කලකන්නි මචන් කාලකන්නි දුපත් මාන්සිකත්වය ගැන පොර ටෝක් දිදි සුද්දන්ට ගොටු අල්ලපු එක පකෙක් නැ දැන් ඔක්කොම මාරු..ලංකාවෙ පොලිසියට නේද කට්ටිය බැන්නෙ පාරෙ මැරෙන්න වැටිල හිටියත් පොලිස් කාරයෙක්ට වතුර ටිකක් දෙන්නෙ නෑ කියල.
කලකන්නි මචන් කාලකන්නි දුපත් මාන්සිකත්වය ගැන පොර ටෝක් දිදි සුද්දන්ට ගොටු අල්ලපු එක පකෙක් නැ දැන් ඔක්කොම මාරු..
අනිව මචන් අනිව,un tika dan hangila inne owa amathaka weddi aya enawa awith 2500 magula nissa thamai hama dema kiyagana.
මට මතක උන කතාව ඔය 2500 අතිත කතාව, කෝ දැන් ඒ බැල්ලිල ටික එක පකෙක් නැ නොදැක්ක වගේ ඉන්නව උක හපාගෙන...
හු ඇන් පි ජෙපි බැල්ලිල සද්ද නැතුව ඉන්න හැටි බලපන්කො නොදකින තෙර්ඩ් වෙලා...

92 දී කල්ලෝ දැන් වගේම කඩවල් කැඩුවා. Asian කඩවල් තමයි ගොඩක්ම ටාර්ගට් කලේ. පොලිසියට කියල වැඩක් නැති හින්ද උන් සෙට්වෙලා කඩවල් protect කරන්න ගත්ත. 92 riot එක නවතින්න ඒක හේතුවක් උනා කියල තමයි කියන්නෙ. Now they're back