මෙහේ පිරිසිදු යහ පාලනය කියලා සල්ලි තියෙන එවුන් ම මහා බැංකුව කඩපු එකේ කාල්ලෝ කඩයක් කැඩුවහම මොකෝ අවුල
ලොල් අඩුම ගානෙ ස්කෝලෙකටවත් ගිය නැති පොරක්..හු ඇන් පි කාරයන්ට මීහරක් කියන්නෙ නිකන්ද ඉතින් අපි..![]()
![]()
![]()

america we seen eka darunuma seen ekak wela thiyenne ban
danna ewun serama gewal wala lockdown wela inne
ට්රම්ප් දිනයි වගේ නේද මේ පාරත්... මිලියන 328 ඉන්න රටක ලක්ෂ දෙක තුනක් එකතු වෙලා කඩ කඩද්දි පාවෙන චන්ද වලින් හෙන ගානක් ට්රම්ප්ට සෙට් වෙයි... ඇමරිකන් වාමාංශික ලිබරල් සෙට් එක තමන්ගේ වල තමන්ම කපා ගන්නවා මෙහෙ යු එන් පි සෙට් එක කරගත්ත වගේ...
watching too much CNNMoko hithanne? End of trump?
watching too much CNN
25% of states already have corona