ඇමරිකාවේ වෙන අර්බුදය එනපොට හොද නැ.

emoji diaries

Well-known member
  • May 26, 2020
    12,843
    39,852
    113
    Homagama
    ඇමරිකාවේ දිනෙන් දින වර්ධනය වන බැංකුත් වැටෙමින් යන ආර්ථික අර්බුදය එතරම් හොද එකක් නෙවෙයි.

    අලුත් වටයකින් අපි වගේ රටවල් ලගදිම කන සීන් එකක් පෙන්නේ.

    🥲🥲🥲🥲🥲🥲
     

    Kodiya97

    Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,626
    22,774
    113
    අම්බකිස්ස
    මචං,ඉකොනොමැට්ටා එකේ පොඩි පැහැදිලි කිරීමක් තිබුනා ඕක ගැන..ඕක වැටෙන්න් හේතු එක්ක පැහැදිලි කරලා තිබුනා..ලොකු අවුලක් වෙන එකක් නෑ..ඇමරිකාවේ කලිනුත් ඔහොම බැංකු කඩන් වැටිලා ෆෙඩරල් බැංක එකෙන් බැක් කරලා ගොඩ දාලා තියෙනවා දිගටම වැටෙන්න නොදී...
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,843
    39,852
    113
    Homagama
    මචං,ඉකොනොමැට්ටා එකේ පොඩි පැහැදිලි කිරීමක් තිබුනා ඕක ගැන..ඕක වැටෙන්න් හේතු එක්ක පැහැදිලි කරලා තිබුනා..ලොකු අවුලක් වෙන එකක් නෑ..ඇමරිකාවේ කලිනුත් ඔහොම බැංකු කඩන් වැටිලා ෆෙඩරල් බැංක එකෙන් බැක් කරලා ගොඩ දාලා තියෙනවා දිගටම වැටෙන්න නොදී...
    බැක් කරද්දි ⁣පොලි අනුපාත වෙනස් කරනවාද කියන එකයි වැදගත්ම දේ. ඒ අනුවයි අපි වගේ රටවල ආර්ථික හැදෙන්නේ.
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    බැක් කරද්දි ⁣පොලි අනුපාත වෙනස් කරනවාද කියන එකයි වැදගත්ම දේ. ඒ අනුවයි අපි වගේ රටවල ආර්ථික හැදෙන්නේ.
    Option 2i. Interest wadi karanna hari money print karanna hari witharai neda thiyenne? Any idea?
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,152
    13,845
    113
    පෘථිවිය
    ඇමරිකාවේ දිනෙන් දින වර්ධනය වන බැංකුත් වැටෙමින් යන ආර්ථික අර්බුදය එතරම් හොද එකක් නෙවෙයි.

    අලුත් වටයකින් අපි වගේ රටවල් ලගදිම කන සීන් එකක් පෙන්නේ.

    🥲🥲🥲🥲🥲🥲
    America?
    Dont worry Ranil can
     

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,607
    10,836
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    ඇමරිකාවේ දිනෙන් දින වර්ධනය වන බැංකුත් වැටෙමින් යන ආර්ථික අර්බුදය එතරම් හොද එකක් නෙවෙයි.

    අලුත් වටයකින් අපි වගේ රටවල් ලගදිම කන සීන් එකක් පෙන්නේ.

    🥲🥲🥲🥲🥲🥲
    Gal yugaya thama bung.. ala bathala tikak hito ganing..