ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයි&

Oct 27, 2010
1,996
200
0
Colombo 7
ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයි&

දැන් ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයිද මම තමා ඔසාමව මැරුවේ ඔබාමා නෙවේ. ඒක නිසා මම ඇමරිකාවේ මීලග ජනාධිපතිවරණයට ඉල්ලනවා

:D:D:D:D:D:D
 
Oct 27, 2010
1,996
200
0
Colombo 7
එහෙම උනොත් ඔබාමට කෙල වෙයිද? ලංකාවේ වගේ කෙලෙහිගුණ දන්නා ජනතාවක් ඇමරිකාවේ නැහැනේ
 

Sachinth

Well-known member
  • May 11, 2008
    3,759
    162
    63
    hamudawe pradaniyata oka eka sudusu kamak chande illanda,anith eka ubata pukada u illuwath nathath,
     

    MuslimLankan

    Member
    Nov 25, 2008
    6,319
    697
    0
    දැන් ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයිද මම තමා ඔසාමව මැරුවේ ඔබාමා නෙවේ. ඒක නිසා මම ඇමරිකාවේ මීලග ජනාධිපතිවරණයට ඉල්ලනවා

    :D:D:D:D:D:D

    :lol::lol::lol::lol:
     

    GAC

    Well-known member
  • Jul 14, 2009
    8,179
    677
    113
    ගෙන්දගම් පොළොve
    දැන් ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයිද මම තමා ඔසාමව මැරුවේ ඔබාමා නෙවේ. ඒක නිසා මම ඇමරිකාවේ මීලග ජනාධිපතිවරණයට ඉල්ලනවා

    :D:D:D:D:D:D

    dawase kathaawa...


    වහාම ක්‍රියාත්මකවන පරිදි ඇමරිකානු හමුදාපති හිරේ දෑමීමට නිර්දේශ කරනු ලබයි.

    pon ki moon ge UN waarthaawa........
     

    isuru64

    Junior member
  • Apr 27, 2008
    85
    3
    8
    OBAMA KIYAIDA MAN TAMAI OSAMA BIN LADAN WA MERUWE KYLA ??? MAN TAMAI OKKOMA PLAN KARE KIYALA..PONNA SUNIMAL :S MUU KELEHI GUNA DENAGANNA EPAI ANUN GENA KIYAWANNA.. FUCK OFF FROM ELAKIRI.. GET LOST!
     
    • Like
    Reactions: niroshansl

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    දැන් ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයිද මම තමා ඔසාමව මැරුවේ ඔබාමා නෙවේ. ඒක නිසා මම ඇමරිකාවේ මීලග ජනාධිපතිවරණයට ඉල්ලනවා

    :D:D:D:D:D:D

    ow illanna puluwan..... u illuwoth dinai.... moko meheth dinna ekane.... (Jilmart ekak ne berune)

    but america wala thopi wage deshapremi janathawa ne ne ... :lol::lol:
     

    James-Bond

    Member
    Dec 21, 2010
    2,705
    308
    0
    උඹත් ඉඳල ඉඳල මරු ලොජික් දානව නේද:shocked:?එළ එළ,බලමු මොකද වෙන්නෙ කියල:yes: