ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයි&

rajith84

Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    :no: mata godak rep labenawa. mama kalayak mata - rep denna kiyala illapu nisa thama dan - rep wadi wela thiyenne. :)

    මිදිවල්ල ඩාහැගන්න බැරිවෙච්ච නරියත් ඕකම තමයි කිව්වේ :lol::lol::lol:
     

    rajith84

    Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    ඇමරිකාවේ හමුදාවේ... 05-03-2011 09:41 PM onna magen

    අනේ පලයන් බන් යන්න උඹ ජීවිත කාලෙම කැපුවත් මගේ රෙප් අඩුකරන්න බෑ:yes::lol:

    මූ දවසගානේ ෆේක් අයිඩී හදද්දි ඇඩ්මින් නිදිද ???:no::no:
     
    • Like
    Reactions: Jolly_Roger

    Kookka

    Member
    Jan 21, 2010
    438
    73
    0
    Colombo, Kottawa
    kathawanam Aththa..:yes::yes: but obama A rana viruwan ta , A hamudapathita Sudusu Thena dei.. A karapu Vira Kiriyawata Hariyanna obama A hema Ranaviruwektama Salakai.. Ape rate wage Sinhala Dahas ganak Marapu karunata, Pilleyanta KP ta Arakshawata dala Ballo wage karana Ekak nea neada A rana viruwo.. Nisi Thena Nisi Vidiyata Obama Dei,.. Ehema Unama Kisima weradi deyak wenne nea..

    Hamudapathita Nisi thena Lebei.. Nethiwa Okkoma Karala Iwarala wela Parata Adala dana Ekak nea.. :lol:

    - rep denna oni nea.. Pirimi wage kelin Katha karamu.. genu wage hengila adanne nethiwa ok.. :lol::lol:

    Palule Okkoma daganna ekakuth nea Obama.. hamuda pathi ain karala Obama's kauru hari path karaida danneth ne hebei..
    kelin katha karamu kiuwa nisa me liyanne...,

    uba machan kathawe aga idala patan ganne, ubalate sthutu hithene thana idan katha karanne...,

    MR president wenne pera saha pasu gane katha karanne...,

    Oyala kiyana SF me neda kiuwe Army ekate one karene boot tikawath old gov walin dunne na kiyala?

    SF neda kuwe..hitapu defence sec ahuwa kiyala koti 10000 withara maranne bulats 1Mil oneda kiyala?

    war eka dinuwame hamoteme promotion dunne nadda?

    SF wa ekama service eke inne 4 star gen kalae nadda?

    idam aran dunne nadda?

    dan eaya politics walete awith, South asia wale politics kiyanne clean thanak newai..., now he has to face those political draw backs...
    when MR was in opotition he face same..he too was in jail..and parcipate his mothers deth with cups...,

    the gentleman which we saw in SF no any more..he cought in to dirty politicians trap..., he couldnt satisfy what he eaned as a war hero...

    we had enough politicians...but not good general...finaly he him self become same politician...sad..:(
     

    asantha1984

    Junior member
  • Jul 10, 2006
    281
    20
    18
    දැන් ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයිද මම තමා ඔසාමව මැරුවේ ඔබාමා නෙවේ. ඒක නිසා මම ඇමරිකාවේ මීලග ජනාධිපතිවරණයට ඉල්ලනවා

    :D:D:D:D:D:D

    :lol::lol::lol::lol:
     

    asantha1984

    Junior member
  • Jul 10, 2006
    281
    20
    18
    ලංකාවේ වගේ ගුණමකු මිනිසුන් එහෙ නොමැති නිසා ඔහු ජනපති වනු ඇත

    oooke podi awlak tiyanawa nee ban....dan waradila hari lankawe minissu chande deela commander dinuwa nam eeelagata kiyai....,awrudu 30k thibba war eka ewara karapu anduwa, lankawe enna gunamaku minissu hinda paraduna kiyala....
     
    • Like
    Reactions: perfectenamy

    swasthika77

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    1,222
    71
    48
    Some where alone......
    දැන් ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයිද මම තමා ඔසාමව මැරුවේ ඔබාමා නෙවේ. ඒක නිසා මම ඇමරිකාවේ මීලග ජනාධිපතිවරණයට ඉල්ලනවා

    :D:D:D:D:D:D

    උබ දැන් ඔබාමටත් දෙනවද??? :lol::lol::lol::lol::lol:

    ඔහොම දෙන්න එපා බන් උබෙ දරුවොත් පොන්*යො වෙයි... :no::no::no::no::no: