අත තියපන් බලන්න.. හුකොලා ගන්නෙ..අන්න හරිනිව කඩවතින් පන්නලා ඒවත් දාපන්..
ස්වදේශ කටයුතු අනුර විදේශ කටයුතු හරිනි..Translator da?
අත තියපන් බලන්න.. හුකොලා ගන්නෙ..අන්න හරිනිව කඩවතින් පන්නලා ඒවත් දාපන්..
ස්වදේශ කටයුතු අනුර විදේශ කටයුතු හරිනි..Translator da?
හීනමානේ බන්.
ඒකනේ මෙයාල කලබල වෙනවනේJanadhipathi unama wade patan gani ban poddak hitapanko
එඋනට අපි කමති නෑ අඩුකුලෙ පජාත එකෙක් ලන්කව president කරනවට. සුද්දන්ට 2කට නෑමෙන හටි බලපන්. රොඩි කුලෙ උන්වගෙCompany එකක manager කෙනෙක් නෙමෙයි රටක President කියන්නෙ. ඒක තමයි point එක.
ඉතින් බන් ඌට කතා කරගන්න බෑ කියන්නෙ ලොවෙත් ඌට නෑ කියන එකනේCompany එකක manager කෙනෙක් නෙමෙයි රටක President කියන්නෙ. ඒක තමයි point එක.
සුද්ද ඉස්සරහ කෙලින් ඉන්න හදල තියනවනේ මෙච්චර කල් කරපු උන් සුපිරි රටක්.එඋනට අපි කමති නෑ අඩුකුලෙ පජාත එකෙක් ලන්කව president කරනවට. සුද්දන්ට 2කට නෑමෙන හටි බලපන්. රොඩි කුලෙ උන්වගෙ
ඉතින් බන් ඔය වගේ එකට ලපය ගියොත් අර මනමාලය ගෙදර මුලින් ආපු වෙලාවේ වගේ ලැජ්ජාවෙන් හිනාවෙවී ඉඳී.
ආ එහෙනම් අනුර ආවම සුපිරි රටක් ද හදන්න යන්නේසුද්ද ඉස්සරහ කෙලින් ඉන්න හදල තියනවනේ මෙච්චර කල් කරපු උන් සුපිරි රටක්.
රෙද්දේ ර්වුනත් බෙට්ට කෙලින් සින්කලුන්ගේ
ඔව් ඔව් රටේ පොඩි එකෙක්ටවත් තුන් වේල කන්න නැති උනාට කමක් නෑ English පුලුවන් කොන්ද තනි කෙලින් තියෙන එකෙක්ව ජනාධිපති කරල වැඳගෙන ඉදපන්.එඋනට අපි කමති නෑ අඩුකුලෙ පජාත එකෙක් ලන්කව president කරනවට. සුද්දන්ට 2කට නෑමෙන හටි බලපන්. රොඩි කුලෙ උන්වගෙ
ඇයි NPP අධ්යාපන ප්රතිපත්ති වල ළමයින්ට ඉංග්රීසි අධ්යාපනය දෙන්න ඕනේ පොඩි කාලේ ඉදන්ම කියලා ලිව්වට ,ඔයාට ජපන් දෙමල හින්දි පුලුවන්ද කෝලමා
english බැරි කොන්ද කැඩිච්ච එකෙක්ද එතකොට අනුර කියන්නේ? සොරි ලංකා තමයි එහෙනම්.ඔව් ඔව් රටේ පොඩි එකෙක්ටවත් තුන් වේල කන්න නැති උනාට කමක් නෑ English පුලුවන් කොන්ද තනි කෙලින් තියෙන එකෙක්ව ජනාධිපති කරල වැඳගෙන ඉදපන්.
ලෙඩා මලත් බඩ සුද්දයි.
අහ් ඔයා දන්නේ නැද්ද ඒක.ආ එහෙනම් අනුර ආවම සුපිරි රටක් ද හදන්න යන්නේ..
Career path එකක යන එකෙක්ට ඕන වෙන්නෙ English නෙ බන්. උන්ට මොකටද ජපන්, හින්දි?ඇයි NPP අධ්යාපන ප්රතිපත්ති වල ළමයින්ට ඉංග්රීසි අධ්යාපනය දෙන්න ඕනේ පොඩි කාලේ ඉදන්ම කියලා ලිව්වට ,
ජපන් , හින්දි ගැන ඒ විදියට කතා කරල නැත්තේ ??
නරි නාවන්න නන් වෙලා නෑenglish බැරි කොන්ද කැඩිච්ච එකෙක්ද එතකොට අනුර කියන්නේ? සොරි ලංකා තමයි එහෙනම්.
ඒ උනාට ජනාදිපති වෙන්න මොකුත් ඔනෙ නෑ නෙ බන්රටක ජනාධිපති කෙනෙක්ට ඇයි සුපිරි English දැනුමක් ඕනෙ කියල කියපන්කො මචන් මට?
International business language කියල එකක් තියෙනවා. ඒක මොකක්ද කියලා හොයලා බලපන්. මොකද ඒක අනුරට පුළුවන් වුනා නං ඇති අනිත් ඒවා ඕන නෑ මොකද වැඩි දෙනෙක් කතා කරන්නේ ඒකෙන් නිසා. පුළුවන් නම් ඒ මොකක්ද කියලා හොයලා අනුරව දැනුවත් කරපල්ලාCareer path එකක යන එකෙක්ට ඕන වෙන්නෙ English නෙ බන්. උන්ට මොකටද ජපන්, හින්දි?
ඒ උනාට ජනාධිපති කෙනෙක්ට English ඕනෙ කියන්නෙ මේ රාජ්ය තාන්ත්රිකයො එක්ක ගනුදෙනු කරන්නනෙ. එතකොට ජනාධිපතිල ජපන්, හින්දි, චීන, රෂියන්, ස්පාඤ්ඤ එහෙමත් දැනගන්න වෙනව. ඒ රටවල ජනාධිපතිල ඒ භාෂා වලින්නෙ කතා කරන්නෙ.