wenna puluwn dewal 2i tiyenne
01. anduwe asarthakathwaya wahaganna (kapati hithin)
02. public eka panic wena nisa (hoda hithin)
personally mama hithanne me rata 21days lockdown kara nam okkoma hari. eth me rata dawas 3k wath lock down karanna puluwan economy ekak ne. eta wada lesi and cost effective rata open karala puluwan tharama merena eka nawathwana eka and vaccinations karana eka