ඇයි බන් රට ගිහිල්ලා ඉන්න සිංහල එවුන්....

clumsyhulk

Well-known member
  • Sep 20, 2024
    8,484
    13,147
    113
    🌎
    ඕයි ඕයි දැන් මීටර් වුනේ, උබේ ප්‍රොෆයිල් පික් එකේ ඉන්නෙ අර අන්තරේ එකා නේ. ආදිවාසී රූට්ස් තියන

    image.png
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,292
    34,958
    113
    ඇයි බන් රට ගිහිල්ලා ඉන්න සිංහල එවුන් ලංකාවේ ඉන්න එවුන්ට උපදෙස් දෙන්න සෝෂල් මිඩියා වල සිංහලෙන් දිග හෑලි ලියන්නේ ?
    වෙන රටකට ගියාම නිකන් ලංකාවේ ඉන්න එවුන් මෝඩයෝ මට වැඩිය තවත් පොරක් නෑ මම අනිත් එවුන්ට වඩා හෙන සකසස්ෆුල් වගේ ෆීලින් එකක් එනවද ? :lol:
    සුදුමහත්තුරුන්ගේ වැසිකිලි හේදීමෙන්, බල්ලෝ නෑවීමෙන්, තණකොල කැපීමෙන්, ෂෙඩ්වල තෙල් ගැසීමෙන්, වේටර් ජොබ් කිරීමේන්, කුණු ඇදීමෙන් ඇතිවන මානසික අවපීඩනය දුරු කරගැනීම පිණිස
     
    • Haha
    Reactions: AllGood

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    සුදුමහත්තුරුන්ගේ වැසිකිලි හේදීමෙන්, බල්ලෝ නෑවීමෙන්, තණකොල කැපීමෙන්, ෂෙඩ්වල තෙල් ගැසීමෙන්, වේටර් ජොබ් කිරීමේන්, කුණු ඇදීමෙන් ඇතිවන මානසික අවපීඩනය දුරු කරගැනීම පිණිස
    සිරාම මානසික රෝගියෝ තොගයක් ඉන්නේ
     
    • Like
    Reactions: nalin0001

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    මේක Thread එකට අදාල නම් නෑ. ඒත් මේ Thread එක දාපු එකා හිතාගෙන ඉන්නේ USA වල PhD දෙන්නේ GRE Score එක බලලා කියලා. මුගේ තර්කෙට අනුව General Degree එක ගත්ත එකෙක්ට උගේ GRE Score එක වැඩිනම් 1st Class ගත්ත එකෙක්ව Overcome කරන්න පුලුවන්. අපරාධෙ ඕයි පුක ඉරාගෙන 1st Class දාන්නේ. GRE Exam එකට පාඩම් කරානම් හරි. කැරි ආතල් ඕයි...! ඇහුවයින් ඇහුවේ නෑ මෙහෙම ගොන් කථාවක්! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    අනිත් එක USA වල PhD ස්කොලශිප් දෙන්නේ GRE score එකට
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    මේක Thread එකට අදාල නම් නෑ. ඒත් මේ Thread එක දාපු එකා හිතාගෙන ඉන්නේ USA වල PhD දෙන්නේ GRE Score එක බලලා කියලා. මුගේ තර්කෙට අනුව General Degree එක ගත්ත එකෙක්ට උගේ GRE Score එක වැඩිනම් 1st Class ගත්ත එකෙක්ව Overcome කරන්න පුලුවන්. අපරාධෙ ඕයි පුක ඉරාගෙන 1st Class දාන්නේ. GRE Exam එකට පාඩම් කරානම් හරි. කැරි ආතල් ඕයි...! ඇහුවයින් ඇහුවේ නෑ මෙහෙම ගොන් කථාවක්! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    අනිත් එක USA වල PhD ස්කොලශිප් දෙන්නේ GRE score එකට
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    මේක Thread එකට අදාල නම් නෑ. ඒත් මේ Thread එක දාපු එකා හිතාගෙන ඉන්නේ USA වල PhD දෙන්නේ GRE Score එක බලලා කියලා. මුගේ තර්කෙට අනුව General Degree එක ගත්ත එකෙක්ට උගේ GRE Score එක වැඩිනම් 1st Class ගත්ත එකෙක්ව Overcome කරන්න පුලුවන්. අපරාධෙ ඕයි පුක ඉරාගෙන 1st Class දාන්නේ. GRE Exam එකට පාඩම් කරානම් හරි. කැරි ආතල් ඕයි...! ඇහුවයින් ඇහුවේ නෑ මෙහෙම ගොන් කථාවක්! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    අනිත් එක USA වල PhD ස්කොලශිප් දෙන්නේ GRE score එකට
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    මේක Thread එකට අදාල නම් නෑ. ඒත් මේ Thread එක දාපු එකා හිතාගෙන ඉන්නේ USA වල PhD දෙන්නේ GRE Score එක බලලා කියලා. මුගේ තර්කෙට අනුව General Degree එක ගත්ත එකෙක්ට උගේ GRE Score එක වැඩිනම් 1st Class ගත්ත එකෙක්ව Overcome කරන්න පුලුවන්. අපරාධෙ ඕයි පුක ඉරාගෙන 1st Class දාන්නේ. GRE Exam එකට පාඩම් කරානම් හරි. කැරි ආතල් ඕයි...! ඇහුවයින් ඇහුවේ නෑ මෙහෙම ගොන් කථාවක්! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    අනිත් එක USA වල PhD ස්කොලශිප් දෙන්නේ GRE score එකට
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    මේක Thread එකට අදාල නම් නෑ. ඒත් මේ Thread එක දාපු එකා හිතාගෙන ඉන්නේ USA වල PhD දෙන්නේ GRE Score එක බලලා කියලා. මුගේ තර්කෙට අනුව General Degree එක ගත්ත එකෙක්ට උගේ GRE Score එක වැඩිනම් 1st Class ගත්ත එකෙක්ව Overcome කරන්න පුලුවන්. අපරාධෙ ඕයි පුක ඉරාගෙන 1st Class දාන්නේ. GRE Exam එකට පාඩම් කරානම් හරි. කැරි ආතල් ඕයි...! ඇහුවයින් ඇහුවේ නෑ මෙහෙම ගොන් කථාවක්! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    අනිත් එක USA වල PhD ස්කොලශිප් දෙන්නේ GRE score එකට

    coin flip tiebreaker
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    Thread eka balanna epa ammata banagena wtri :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    ආ පොන්න හුත්තිගේ පුතා මෙච්චර කල් කොහෙද ගිහින් හිටියේ වේසිගෙ පුතෝ
    මම නම් උබේ අම්මගෙන් හොදට ආතල් ගත්තා බැල්ලිගෙ පුතෝ :ROFLMAO:

    උබෙ අම්මගේ රෙද්ද ගලවන හැටි බලන් ඉන්න එක ඊට වඩා ආතල් බැල්ලිගෙ පුතෝ

    SLIIT එකේ එවුන් ඕන තරම් උබේ අම්මට නම් පෝලිම් දානවා හුත්තිගේ පුතෝ :ROFLMAO:
    නාකි ගෑනිගේ හුත්ත පලනවා :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    උබේ අම්මට නම් හුකනකොට රිදෙනවා බැල්ලිගෙ පුතෝ :ROFLMAO:
    ෆැක්ට්ස් දාල තමයි හුත්තෝ උබේ අම්මට අපේ බල්ලත් හුකන්නේ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    ඒ ගෑනි රෙන කොට ඉතින් උබ වගේ බැල්ලිගෙ පුතාල වැටෙනවා

    උබේ අම්මට බල්ලෝ දාල හුකවන එකත් ඊට වඩා කැරි ආතල් එකක් තමයි හුත්තිගේ පුතෝ :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    හැබැයි මේ කමෙන්ට් එක දාපු එකා නම් බල්ලෙක් ආතල් එක‍ට ගහලා රෙනකොට ජාතක වෙච්ච පොන්න වේසිගෙ පුතෙක් :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    උබේ අම්මගේ පුක නම් ඉරන්නේ බල්ලෝ :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    උබේ අම්ම නම් ගුබ්බැයම් වලට රිංගලා බල්ලොන්ට කියල හුකව ගන්නේ. ඊට පස්සේ උබ වගේ පොන්නයෝ ජාතක වෙනවා :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    උබේ අම්මටත් බල්ලෝ එක්ක කැරීම ඇරියස් එකක් තියෙන්නේ. උබ වගේ තව පොන්නයෝ ජාතක කරන්න ඒ නාකි ගෑනි ආස ඇති :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    උබ අම්ම මතක් කරන අතේ ගහන පොන්නයනේ වේසිගෙ පුතෝ :ROFLMAO:
    ඉතින් උබට අතේ ගහන්න තමයි අපි උබේ අම්මා මතක් කරලා දෙන්නේ :ROFLMAO::ROFLMAO:

    උබේ අම්මට නම් බල්ලොන්ට කියලා හුකවගන්න හොඳ ස්කිල් එකක් තියෙනවා හුත්තිගේ පුතෝ
    දැනට ඔය ටික කියවලා උබේ අම්ම දිහා බලාගෙන අතේ ගහල වරෙන් වේසිගෙ පුතා
    ආතල් එක මදි වෙනකොට තව කමෙන්ට් දාපන්
    දෙන්නම් උබේ අම්ම බඩ වෙන්න :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    උබේ අම්මගේ හුත්ත නම් auto පළල් වෙනවා බල්ලෙක් දැක්ක ගමන් :ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: Psiko

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    ආ පොන්න හුත්තිගේ පුතා මෙච්චර කල් කොහෙද ගිහින් හිටියේ වේසිගෙ පුතෝ
    මම නම් උබේ අම්මගෙන් හොදට ආතල් ගත්තා බැල්ලිගෙ පුතෝ :ROFLMAO:

    උබෙ අම්මගේ රෙද්ද ගලවන හැටි බලන් ඉන්න එක ඊට වඩා ආතල් බැල්ලිගෙ පුතෝ

    SLIIT එකේ එවුන් ඕන තරම් උබේ අම්මට නම් පෝලිම් දානවා හුත්තිගේ පුතෝ :ROFLMAO:
    නාකි ගෑනිගේ හුත්ත පලනවා :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    උබේ අම්මට නම් හුකනකොට රිදෙනවා බැල්ලිගෙ පුතෝ :ROFLMAO:
    ෆැක්ට්ස් දාල තමයි හුත්තෝ උබේ අම්මට අපේ බල්ලත් හුකන්නේ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    ඒ ගෑනි රෙන කොට ඉතින් උබ වගේ බැල්ලිගෙ පුතාල වැටෙනවා

    උබේ අම්මට බල්ලෝ දාල හුකවන එකත් ඊට වඩා කැරි ආතල් එකක් තමයි හුත්තිගේ පුතෝ :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    හැබැයි මේ කමෙන්ට් එක දාපු එකා නම් බල්ලෙක් ආතල් එක‍ට ගහලා රෙනකොට ජාතක වෙච්ච පොන්න වේසිගෙ පුතෙක් :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    උබේ අම්මගේ පුක නම් ඉරන්නේ බල්ලෝ :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    උබේ අම්ම නම් ගුබ්බැයම් වලට රිංගලා බල්ලොන්ට කියල හුකව ගන්නේ. ඊට පස්සේ උබ වගේ පොන්නයෝ ජාතක වෙනවා :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    උබේ අම්මටත් බල්ලෝ එක්ක කැරීම ඇරියස් එකක් තියෙන්නේ. උබ වගේ තව පොන්නයෝ ජාතක කරන්න ඒ නාකි ගෑනි ආස ඇති :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    උබ අම්ම මතක් කරන අතේ ගහන පොන්නයනේ වේසිගෙ පුතෝ :ROFLMAO:
    ඉතින් උබට අතේ ගහන්න තමයි අපි උබේ අම්මා මතක් කරලා දෙන්නේ :ROFLMAO::ROFLMAO:

    උබේ අම්මට නම් බල්ලොන්ට කියලා හුකවගන්න හොඳ ස්කිල් එකක් තියෙනවා හුත්තිගේ පුතෝ
    දැනට ඔය ටික කියවලා උබේ අම්ම දිහා බලාගෙන අතේ ගහල වරෙන් වේසිගෙ පුතා
    ආතල් එක මදි වෙනකොට තව කමෙන්ට් දාපන්
    දෙන්නම් උබේ අම්ම බඩ වෙන්න :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    උබේ අම්මගේ හුත්ත නම් auto පළල් වෙනවා බල්ලෙක් දැක්ක ගමන් :ROFLMAO: