අවුරුදු පහළොවක පොඩි එවුන් දෙන්නෙක් ලව් සීන් එකකටඑහෙකටද කොහේද පැනල
Pala ponnyaබීමට පැනලා ද නැත්නම් Sex කරන්න ගිහින් බිමට ඇද ගෙන වැටිලා ද කියන්න වෙනම පරීක්ෂණයක් ඕනෑ
ඌබේ අම්මා ඔහොම්ද උබට කතා කරන්නේhmmo isma berenna athi
Pala ponnya
------ Post added on Jul 3, 2024 at 7:12 AM
Salli tibbath ekai nathath ekai. Parents la ge responsibility eka lamai wa bala ganna ekaසල්ලි තිබ්බට වැඩක් තියෙනවද ඉතිං..ප්රශ්ණයක් අාවහම උඩකින් බිමට පනිනවා..
Government igenagattu un ita antai bn , apith government tamai.international school yana ewungen monawada bala protthu wenne
karima satthu tikak thama owalin eliyata ena ewun
International scl වල කේස් ඒක ළමයි හරියට performance පෙන්නුවේ නැත්තන් ඊළග සෙට් ගන්න මාර්කට් කරගන්න බෑ. ඒ නිසා උන් මාර pressure එකක් දෙන්න ළමයින්ට. මොන්ටිසෝරි යන අයට after school සිලබස් කවර් කරනවා කිව්වම.International කෙල්ලො ගොඩක් ඉස්කෝලෙ කාලෙදිම් ක්ඩා ගන්නවා නේ
බීමට පැනලා ද නැත්නම් Sex කරන්න ගිහින් බිමට ඇද ගෙන වැටිලා ද කියන්න වෙනම පරීක්ෂණයක් ඕනෑ
