ඇල්ටෝ එකේ බැටරිය ඕවර් චාර්ජ් වෙනවා

th62

Well-known member
  • Dec 20, 2015
    334
    533
    93
    ඇල්ටෝ 800 කාර් එකේ බැටරිය ඕවර් චාර්ජ් වෙන්නේ ඇයි? ඊයේ හවස ගෙදර ඇවිත් කාර් එක නැවැත්වුවාම බැටරි ඇසිඩ් ගඳක් ආවා, බලද්දී බැටරිය ගොඩක් රත් වෙලා තිබුණා, අද උදේ බලද්දී බැටරියේ වතුර හිඳිලා ගිහින්, නැවත බැටරි වතුර පිරෙව්වා, කාර් එක ස්ටාර්ට් වෙනවා, මේක ලෙඩේ මොකක්ද කියලා බලලා හදා ගන්න හොඳ තැනක් කියන්න, බැටරිය අවුරුද්දකට කලින් දැම්මේ, ඇමරොන් එකක්, ඉන්නේ මිනුවන්ගොඩ, ස්තුතියි.
     

    Software_Eng

    Well-known member
  • Dec 15, 2017
    1,194
    1,248
    113
    Overcharge wenawada kiyala car eka start karala, multimeter ekak thiyala balanna machan.
    13.9V and 14.8 V value ekak enawanm awlak na. Ita wedinam awul
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,623
    100,874
    113
    ඔව්වත් ඉතින් සර්විස් කරන්න ඕනි මාස 6න් 6ටවත්. ගොඩක් බැටරි කඩවලින් දැන් උන්ගෙන් ගන්න ඒවට ෆ්‍රී කරල දෙනව.
     

    lankaw

    Junior member
  • Apr 6, 2011
    136
    19
    18
    ඇල්ටෝ 800 කාර් එකේ බැටරිය ඕවර් චාර්ජ් වෙන්නේ ඇයි? ඊයේ හවස ගෙදර ඇවිත් කාර් එක නැවැත්වුවාම බැටරි ඇසිඩ් ගඳක් ආවා, බලද්දී බැටරිය ගොඩක් රත් වෙලා තිබුණා, අද උදේ බලද්දී බැටරියේ වතුර හිඳිලා ගිහින්, නැවත බැටරි වතුර පිරෙව්වා, කාර් එක ස්ටාර්ට් වෙනවා, මේක ලෙඩේ මොකක්ද කියලා බලලා හදා ගන්න හොඳ තැනක් කියන්න, බැටරිය අවුරුද්දකට කලින් දැම්මේ, ඇමරොන් එකක්, ඉන්නේ මිනුවන්ගොඩ, ස්තුතියි.
    Check the Alternator
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    Alternator eke awulak wanna puluwan
    Battery eka dala patta Kal da mcn?
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    ඔල්ටනේටර් පොජ්ජ මන්දුවෙලා ඇත්තේ
    ඕලටනේටර් පොජ්ජක් දාපං ඔය පොජ්ජ හද හද දාන්න එපා