ඇවිල්ල ඇවිල්ල HBO ඇවිල්ල

SSR@

Well-known member
  • Feb 8, 2013
    7,718
    4,075
    113
    Kingdom of Hyrule
    1761040429852.png
     
    • Love
    • Wow
    Reactions: slickdeath and msan

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    ඕකෙන් බලන ෆිල්ම් එකෙයි ටොරෙන්ට් එකෙන් ඩව්න්ලෝඩ් කරන ෆිල්ම් එකෙයි වෙනස මොකක්ද?
    Torrent එකෙන් ෆිල්ම් එක බැලුව එතනින් ඉවරයි.

    මේවයින් බැලුවම අපි හිතා ගන්න ඕන අපි මාරයි අපි සල්ලි දීල ෆිල්ම් බැලුව එහෙම කියග පොඩි ගැම්මක් අරන් ඉන්න තියෙන්නෙ 😀

    හැබැයි Apple ල ගෙ එකේ නම් මරු මරු ඒව තියෙනව. එිත්
    ඒකෙ 4K නෑ නේද?
     

    audiR8

    Well-known member
  • Nov 24, 2012
    1,189
    157
    63
    ඔව් Singer එකෙන් දාල මාස දෙකක් බලන් ඉදල cancel කරලා direct දැම්ම. මාසයක් යනවා. දානවානන් direct දාන්න. 5000ක් වැඩියි හැබැයි ආවේ නැත්තන් credit දෙනවා එනකන්

    Singer ekata awith thiyenne,one nam kiyapan
     

    tKia

    Well-known member
  • May 3, 2023
    517
    818
    93
    Torrent එකෙන් ෆිල්ම් එක බැලුව එතනින් ඉවරයි.

    මේවයින් බැලුවම අපි හිතා ගන්න ඕන අපි මාරයි අපි සල්ලි දීල ෆිල්ම් බැලුව එහෙම කියග පොඩි ගැම්මක් අරන් ඉන්න තියෙන්නෙ 😀

    හැබැයි Apple ල ගෙ එකේ නම් මරු මරු ඒව තියෙනව. එිත්
    ඒකෙ 4K නෑ නේද?
    Apple TV මන් අරන් තියෙන්නේ. එක 4K, ගොඩක් ඒවා Dolbi Atmos.

    තියෙන series වලින් 99% high quality shows.
    Man Netflix cancel කරල HBO, HD package එක අවුරුද්දකට ගෙවල ගත්ත. අද news එකක් දැක්ක Warner Group, HBO විකුනන්න දාල සහ apple tv එකත් එක ගන්න try කරනවා කියල, එහෙම උනොත් HBO වලට අවුරුද්දකට ගෙවපු එකත් අපරාදයක්
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    Apple TV මන් අරන් තියෙන්නේ. එක 4K, ගොඩක් ඒවා Dolbi Atmos.

    Apple TV එක අවුලක් නැතුව PC වලින් Play කරන්න පුළුවන්ද? මම බැලුව හෙනම අවුල් ගොඩක් ඇවිත් මම දමල ගහල නිකන් හිටිය ඒ දවස් වල... 4K නම් Apple TV තමයි හොඳම. Netflix නම් පට්ටම ජරාවක්.
     

    vgp

    Well-known member
  • Aug 19, 2010
    2,466
    2,095
    113
    Apple TV මන් අරන් තියෙන්නේ. එක 4K, ගොඩක් ඒවා Dolbi Atmos.

    තියෙන series වලින් 99% high quality shows.
    Man Netflix cancel කරල HBO, HD package එක අවුරුද්දකට ගෙවල ගත්ත. අද news එකක් දැක්ක Warner Group, HBO විකුනන්න දාල සහ apple tv එකත් එක ගන්න try කරනවා කියල, එහෙම උනොත් HBO වලට අවුරුද්දකට ගෙවපු එකත් අපරාදයක්
    Ube set-up eka mokakda ban. Netflix ewath dan godak atmos enawa.

    Plati.market eken gaththe habai Dan nan na wage 1usd wage une
    Ela ela. Unge payment method monawasa thiyenne machan. Oya godak Russian sites ne oya shared ewa karanne. Unege payment methods hena awulak.
    ------ Post added on Oct 24, 2025 at 6:26 PM
     
    • Like
    Reactions: msan

    Prabasha

    Well-known member
  • Jan 31, 2009
    4,431
    1,456
    113
    IN THE INTERNET
    Ube set-up eka mokakda ban. Netflix ewath dan godak atmos enawa.


    Ela ela. Unge payment method monawasa thiyenne machan. Oya godak Russian sites ne oya shared ewa karanne. Unege payment methods hena awulak.
    ------ Post added on Oct 24, 2025 at 6:26 PM
    cryptocurrency thiyenne man pay kale ltc