ඇවිල්ල ඇවිල්ල HBO ඇවිල්ල

හෙනයා

Well-known member
  • May 23, 2014
    16,917
    17,146
    113
    Kottawa
    වියදම වැඩියිනේ. ඕක බලනවා ඩේටා ප්‍රමානෙයි ඩව්න්ලෝඩ් කරලා බලන ඩේටා ප්‍රමානෙයි දෙකම එකනෙ. ඊට අමතරව ඕකට වෙනම ගෙවන්නත් ඕනනේ.

    cost vs convenience
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,232
    113
    Forest
    Starlink ada newe heta ne bung.. maath ganna kiyala baluwe.. Group wala jontiyo walapenawa Aug daapuwath thama naa gaga..
    ඔව් Singer එකෙන් දාල මාස දෙකක් බලන් ඉදල cancel කරලා direct දැම්ම. මාසයක් යනවා. දානවානන් direct දාන්න. 5000ක් වැඩියි හැබැයි ආවේ නැත්තන් credit දෙනවා එනකන්
     

    SSR@

    Well-known member
  • Feb 8, 2013
    7,718
    4,075
    113
    Kingdom of Hyrule
    "We haven’t been informed about this yet. Once we receive the details, we’ll update you accordingly."
    - SLT Customer Service mittek (about unlimited entertainment package)
     
    • Like
    Reactions: cyberian

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    වියදම වැඩියිනේ. ඕක බලනවා ඩේටා ප්‍රමානෙයි ඩව්න්ලෝඩ් කරලා බලන ඩේටා ප්‍රමානෙයි දෙකම එකනෙ. ඊට අමතරව ඕකට වෙනම ගෙවන්නත් ඕනනේ.
    normal user kenekta ubage tharke hari...
    convenience witharak hoyana ekekta oka karadarai...

    habai, technical knowledge eka Thiyana convenice ekath hoyana ekekta torrent walata switch wela convenience ekath hadaganna puluwan krama thiyanawa.
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    33000v

    Well-known member
  • Aug 10, 2013
    2,931
    3,407
    113
    වියදම වැඩියිනේ. ඕක බලනවා ඩේටා ප්‍රමානෙයි ඩව්න්ලෝඩ් කරලා බලන ඩේටා ප්‍රමානෙයි දෙකම එකනෙ. ඊට අමතරව ඕකට වෙනම ගෙවන්නත් ඕනනේ.
    moaktada bn torrent baanne. oona taran free streaming sites tiyenwane onlinema balanna
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    මේකේ තියන හොද මූවීස් සීරීස් කියාගෙන යමල්ලා... පොඩ්ඩක් ටෙස්ට් කොරල බලන්න...
     
    • Like
    Reactions: KrishanL89

    tKia

    Well-known member
  • May 3, 2023
    517
    819
    93
    Netflix disconnect කලා, එකේ ඇති මගුලක් නැ, හෙන ගොඩක් movies shows තිබ්බට quality ඒවා හෙන අඩුයි, අනික හැම එකකටම woke agenda එක ඔබ්බල. HBO Max HD package එක ගත්ත. එකේ ටිකක් පැය බාගේ comedy shows තිය්නෙනවා
     

    social anxiety guy

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    646
    878
    93
    ගොඩක් උන් piracy වලට හුරු වෙන්නෙ movies, tv shows එකම streaming service එකක් නැති නිසා...

    From බලන්න mgm+ ඕනෙ
    House of dragon බලන්න HBO max
    Stranger things එකට Netflix
    Disney plus ඕනෙ උන්ගෙ content බලන්න

    ඔහොම streaming services 50ක් විතර subscription ගන්න ඕනෙ 😂

    ඔය ඔක්කොම එකම තැනක තිබ්බ නම් ඕනෙ කෙනෙක් සල්ලි ගෙවලා ගන්නවා

    Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem.
     

    tKia

    Well-known member
  • May 3, 2023
    517
    819
    93
    ඕකෙන් බලන ෆිල්ම් එකෙයි ටොරෙන්ට් එකෙන් ඩව්න්ලෝඩ් කරන ෆිල්ම් එකෙයි වෙනස මොකක්ද?
    හොයන්න හිතන්න දෙයක් නැ, TV එක ඉස්සරහ ඉඳගෙන කැමති එකක් select කරගෙන බලන එක සහ select කර ගත්ත එක set නැත්නම් වෙන එකක් බලන්න පුළුවන්. ඇති කියල හිතුනොත් නවත්තල, ඊලග දවසේ නවත්වපු තැනින් continue කරන්න පුළුවන්. අපි select කර ගත්ත package හැටියට quality එක තියෙනවා. පහසුව තමයි.