ඇසුත් බේරගෙන, වැඩත් කරන්නෙ කොහොමද?

නෝටි බබා

Well-known member
  • Jul 16, 2014
    4,006
    5,305
    113
    තොටිල්ලේ
    ඇසුත් බේරගෙන, වැඩත් කරන්නෙ කොහොමද?

    මචන්ලා,

    මන් දවසට පැය 9ක් විතර කම්පියුටරේ ඉන්නෙ.
    බයක් තියෙනව ඇස් වලට කෙලවෙයි කියල ඉක්මනටම.
    මේකෙ ඇති දවසම කම්පියුටරේ ඇස් තියන් ඉන්න උන්.

    වැඩි වෙලා කම්පියුටරේ ඉන්න එපා කිව්වට එහෙම කරන්න බෑ කියල වැඩ කරන එවුන් දන්නවනෙ.
    මේ නූල දැම්මෙ ඇසුත් බේරගෙන, වැඩත් කරන්නෙ කොහොමද කියල කතා කරන්න.

    මමනම් කූලින් ග්ලාස් එකක් යූස් කරනව දැනට, ටිකක් පරනයි දැන්.
    මට හිතෙන්නෙ නෑ එකෙන් උනත් ලොකූ දෙයක් වෙනව කියල.

    තව display brightness අඩුම කරල තියෙන්නෙ මන්.
    තව පුලුවන්නම් තව අඩු කරනව.
     

    smsanjaya

    Well-known member
  • Jul 7, 2010
    7,477
    398
    83
    bump
    same issue
    දැන්නම් ඉස්සර වගේ කොම්පියුටර් එකම ඉන්නේ නැ හැබැයි හිටපු කාලේ දෙයියනේ කියල කෙලෝ ගත්තා මම partially colour blind රෝස දම් පෙන්නේ නැ
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,872
    8
    35,480
    113
    Currently we all have to undergo some form of "Digital Eye Strain". From computer monitors to Mobile devices etc.
    Sadly the human eye are not designed to filter out the Blue light.

    Do make some lifestyle changes. Use the 20-20-20 rule. Take a 20-second break every 20 minutes to look at something 20 feet away. It’s also worth reminding yourself to blink more often (sounds silly, but actually makes a difference). Staring at screens often reduces how often people blink, making their eyes drier. You can also adjust the size of the type or the brightness of your display and sit farther from your screen.

    Everyone cannot afford expensive monitors. But there are BlueReflect lenses, which have a special coating that selectively absorbs part of the blue light. Sometimes they are sold as Blue light Blockers too.

    Apart from these have proper lighting in the room and minimise the glare.
     

    crhunter

    Active member
  • Aug 21, 2016
    614
    118
    43
    Kelinma blue cut karana lens use karna ekath echchrama hoda nabn.
    prevencia wage lens ekakwath use karhn.. ewwayen kiyla loku wenasak wen naa habayi, miniththu 30n 30tawath seat eken nagitala podi watayk daala waren. kondatath hodayi, danis walath hodayi
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    bump
    same issue
    දැන්නම් ඉස්සර වගේ කොම්පියුටර් එකම ඉන්නේ නැ හැබැයි හිටපු කාලේ දෙයියනේ කියල කෙලෝ ගත්තා මම partially colour blind රෝස දම් පෙන්නේ නැ

    Matath dam patai rosa patai penne na wenama..:(