ඉංග්ලිශ් අවුලක් ඉක්මනට එන්න

Jack Ma

Junior member
  • Mar 27, 2017
    34
    3
    8
    ඉංග්ලිශ් අවුලක් ඉක්මනට එන්න

    හැව් යු ඉට් හියර්
    have you eat here


    මෙහෙම අහන එක ගැරමටිකලි හරිද

    කඩිනම් පිලිතුරු අවශයයි
     

    Jack Ma

    Junior member
  • Mar 27, 2017
    34
    3
    8
    රෝසි ආච්චි;24198790 said:
    ubata eka kotasak maga arila, apahu balapan uge question eka

    මෙකයි මම දැන් කන්න පොශ් ප්ලෙස් එක්කට ගියා එතන කැශියර් කෙල්ල අහුව
    sir have you eat here or take it away kiyla

    මට එකෙ අවුලක් තිබ්බ නිසා එකිගෙ මුන බලන් එක කල්පනා කර කර ඉන්නකොට
    මෙකි ඇහුවනෙ සිංහලෙන් කන්නද ගෙනියන්නද සර් කියලා. මට් එහා පැත්තෙ හිටපු ඇන්ටි කෙනෙක් මගෙ දිහා බැලුවා එකපාරට එකි මම ගොනා කියලා හිතන්නැති


    දැන් ගිහින් දෙකක් කියල එන්න හිතෙනව උත්තිගෙ කෙල්ලට :angry: :angry: :angry:
     

    Fire_Bird

    Well-known member
  • Feb 13, 2009
    8,841
    1
    1,046
    113
    mama dakka FB ekeda koheda ohoma dapu meme ekak share wenawa eka dakalada ahuwe :D oka waradi


    "Have you eaten here before", "Have you ever eaten here" wage ahuwoth hari ehema naththam uba ara meme eka dakalanam ahanne ethana enna one


    "Are you going to eat here?" wage ekak
     

    november man

    Active member
  • Feb 14, 2015
    925
    213
    43
    srilanka
    මෙකයි මම දැන් කන්න පොශ් ප්ලෙස් එක්කට ගියා එතන කැශියර් කෙල්ල අහුව
    sir have you eat here or take it away kiyla

    මට එකෙ අවුලක් තිබ්බ නිසා එකිගෙ මුන බලන් එක කල්පනා කර කර ඉන්නකොට
    මෙකි ඇහුවනෙ සිංහලෙන් කන්නද ගෙනියන්නද සර් කියලා. මට් එහා පැත්තෙ හිටපු ඇන්ටි කෙනෙක් මගෙ දිහා බැලුවා එකපාරට එකි මම ගොනා කියලා හිතන්නැති


    දැන් ගිහින් දෙකක් කියල එන්න හිතෙනව උත්තිගෙ කෙල්ලට :angry: :angry: :angry:

    :rofl: :rofl: ජැක් මා ඇයි උබ කාටවත් සෙකන්ඩ් වෙන්නෙ උබ චයිනා වල ටොප් නෙ , උබ එලකිරියෙ ඉන්න එක අපිට අඩම්බරයක් :love::yes:
     

    Fire_Bird

    Well-known member
  • Feb 13, 2009
    8,841
    1
    1,046
    113
    මෙකයි මම දැන් කන්න පොශ් ප්ලෙස් එක්කට ගියා එතන කැශියර් කෙල්ල අහුව
    sir have you eat here or take it away kiyla

    මට එකෙ අවුලක් තිබ්බ නිසා එකිගෙ මුන බලන් එක කල්පනා කර කර ඉන්නකොට
    මෙකි ඇහුවනෙ සිංහලෙන් කන්නද ගෙනියන්නද සර් කියලා. මට් එහා පැත්තෙ හිටපු ඇන්ටි කෙනෙක් මගෙ දිහා බැලුවා එකපාරට එකි මම ගොනා කියලා හිතන්නැති


    දැන් ගිහින් දෙකක් කියල එන්න හිතෙනව උත්තිගෙ කෙල්ලට :angry: :angry: :angry:


    එහෙනම් උබ මොකටද හොදි එපා කිව්වෙ :rofl:
     

    Metal boy

    Well-known member
  • Apr 27, 2016
    1,053
    743
    113
    West නා හිර
    මෙකයි මම දැන් කන්න පොශ් ප්ලෙස් එක්කට ගියා එතන කැශියර් කෙල්ල අහුව
    sir have you eat here or take it away kiyla

    මට එකෙ අවුලක් තිබ්බ නිසා එකිගෙ මුන බලන් එක කල්පනා කර කර ඉන්නකොට
    මෙකි ඇහුවනෙ සිංහලෙන් කන්නද ගෙනියන්නද සර් කියලා. මට් එහා පැත්තෙ හිටපු ඇන්ටි කෙනෙක් මගෙ දිහා බැලුවා එකපාරට එකි මම ගොනා කියලා හිතන්නැති


    දැන් ගිහින් දෙකක් කියල එන්න හිතෙනව උත්තිගෙ කෙල්ලට :angry: :angry: :angry:

    are you gonna eat here or take away sir?

    mehema ahuwoth harida bn?
    :oo:
     

    lokupodi

    Member
    Nov 14, 2018
    125
    11
    0
    oya eka magulak wath neweyi ahala thiyenne
    "have it here or take away?"kiyala.. methana kannada geniyannda kiyala :D :lol:
     

    Fantasy guy

    Junior member
  • Dec 26, 2018
    282
    25
    18
    මෙකයි මම දැන් කන්න පොශ් ප්ලෙස් එක්කට ගියා එතන කැශියර් කෙල්ල අහුව
    sir have you eat here or take it away kiyla

    මට එකෙ අවුලක් තිබ්බ නිසා එකිගෙ මුන බලන් එක කල්පනා කර කර ඉන්නකොට
    මෙකි ඇහුවනෙ සිංහලෙන් කන්නද ගෙනියන්නද සර් කියලා. මට් එහා පැත්තෙ හිටපු ඇන්ටි කෙනෙක් මගෙ දිහා බැලුවා එකපාරට එකි මම ගොනා කියලා හිතන්නැති


    දැන් ගිහින් දෙකක් කියල එන්න හිතෙනව උත්තිගෙ කෙල්ලට :angry: :angry: :angry:


    :no::no:
    ubata ahenna atthe waradiyata ban kella ahala tiyenne

    Have it here or take away kiyala