Have you eaten/ or its nice to ask like
Did you have breakfast? or lunch or dinner?
Have you eaten/ or its nice to ask like
Did you have breakfast? or lunch or dinner?

රෝසි ආච්චි;24198790 said:ubata eka kotasak maga arila, apahu balapan uge question eka

oka waradiමෙකයි මම දැන් කන්න පොශ් ප්ලෙස් එක්කට ගියා එතන කැශියර් කෙල්ල අහුව
sir have you eat here or take it away kiyla
මට එකෙ අවුලක් තිබ්බ නිසා එකිගෙ මුන බලන් එක කල්පනා කර කර ඉන්නකොට
මෙකි ඇහුවනෙ සිංහලෙන් කන්නද ගෙනියන්නද සර් කියලා. මට් එහා පැත්තෙ හිටපු ඇන්ටි කෙනෙක් මගෙ දිහා බැලුවා එකපාරට එකි මම ගොනා කියලා හිතන්නැති
දැන් ගිහින් දෙකක් කියල එන්න හිතෙනව උත්තිගෙ කෙල්ලට![]()
![]()
![]()
ජැක් මා ඇයි උබ කාටවත් සෙකන්ඩ් වෙන්නෙ උබ චයිනා වල ටොප් නෙ , උබ එලකිරියෙ ඉන්න එක අපිට අඩම්බරයක් 

මෙකයි මම දැන් කන්න පොශ් ප්ලෙස් එක්කට ගියා එතන කැශියර් කෙල්ල අහුව
sir have you eat here or take it away kiyla
මට එකෙ අවුලක් තිබ්බ නිසා එකිගෙ මුන බලන් එක කල්පනා කර කර ඉන්නකොට
මෙකි ඇහුවනෙ සිංහලෙන් කන්නද ගෙනියන්නද සර් කියලා. මට් එහා පැත්තෙ හිටපු ඇන්ටි කෙනෙක් මගෙ දිහා බැලුවා එකපාරට එකි මම ගොනා කියලා හිතන්නැති
දැන් ගිහින් දෙකක් කියල එන්න හිතෙනව උත්තිගෙ කෙල්ලට![]()
![]()
![]()

මෙකයි මම දැන් කන්න පොශ් ප්ලෙස් එක්කට ගියා එතන කැශියර් කෙල්ල අහුව
sir have you eat here or take it away kiyla
මට එකෙ අවුලක් තිබ්බ නිසා එකිගෙ මුන බලන් එක කල්පනා කර කර ඉන්නකොට
මෙකි ඇහුවනෙ සිංහලෙන් කන්නද ගෙනියන්නද සර් කියලා. මට් එහා පැත්තෙ හිටපු ඇන්ටි කෙනෙක් මගෙ දිහා බැලුවා එකපාරට එකි මම ගොනා කියලා හිතන්නැති
දැන් ගිහින් දෙකක් කියල එන්න හිතෙනව උත්තිගෙ කෙල්ලට![]()
![]()
![]()

are you gonna eat here or take away sir?
mehema ahuwoth harida bn?
![]()
lankawe gonna wanna use wenne na normally "are you going to eat here or take away sir?" thamai use wenne

මෙකයි මම දැන් කන්න පොශ් ප්ලෙස් එක්කට ගියා එතන කැශියර් කෙල්ල අහුව
sir have you eat here or take it away kiyla
මට එකෙ අවුලක් තිබ්බ නිසා එකිගෙ මුන බලන් එක කල්පනා කර කර ඉන්නකොට
මෙකි ඇහුවනෙ සිංහලෙන් කන්නද ගෙනියන්නද සර් කියලා. මට් එහා පැත්තෙ හිටපු ඇන්ටි කෙනෙක් මගෙ දිහා බැලුවා එකපාරට එකි මම ගොනා කියලා හිතන්නැති
දැන් ගිහින් දෙකක් කියල එන්න හිතෙනව උත්තිගෙ කෙල්ලට![]()
![]()
![]()

