ඉංග්රීසි කතා කරලා පුරුදු වෙන්න තියෙන හොඳ AI ටූල්ස් මොනවාද?
oya use karala thiyenawada. mokakka mewalin hodama ekaLoora
TalkPal
Speakify
Leya AI
Let us know how you do it. is it child friendly machanI'm using VOICE GPT![]()
IzTalk nada aluth name ekaI'm using VOICE GPT![]()
is it paid one?I'm using VOICE GPT![]()
Thanks. meka hodada. corrections thiyenawadacall annie