කඩ්ඩ කතා කරන උන්ව රැග් කරලා

astrin

Well-known member
  • Oct 9, 2022
    552
    670
    93
    1 වසරේ ඉදන් English class ගිහින් අවුරුදු 13 ඉගෙනගෙන English ඉගෙන ගත්තේ නැති උන් ඉගෙනගනියි මාස ගානෙන් 🤓
    එහෙම කියන්ඩ එපා බං උනන්දුව තියනව නන් පුලුවන් මාස 6 කෝස් එකත් ඇති
     

    Siriusthevirus

    Well-known member
  • May 19, 2025
    634
    669
    93
    මොකක්ද බන් සාධාරනීකරනය කරන්න තියෙන්නෙ? උන්ගෙ සල්ලි වලින්ද මිනිස්සු කැම්පස් එන්නෙ? උන්ගෙ බූදලේ වගේ උන් හැසිරෙන්නෙ.
    දන්නැද්ද මචං ලෝකය හිමින් නේ දියුණු වෙන්නේ. බ්‍රිතාන්‍ය රැජිණටත් තිබ්බානේ යටත් විජිත තියාගන්න. දුන්නේ නිදහස ගොඩක් එවාට. ඇමරිකාවත් කළු පැහැති slaves ලා නිදහස කරේ. තියා ගත්තා නම් සුද්දෝන්ගේ වැඩ කර ගන්න තිබ්බා නේ..

    ලෝකේ එහෙම වෙද්දී ලංකාවටත් පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ වෙනස් වෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: tharakaf

    Siriusthevirus

    Well-known member
  • May 19, 2025
    634
    669
    93
    එහෙම කියන්ඩ එපා බං උනන්දුව තියනව නන් පුලුවන් මාස 6 කෝස් එකත් ඇති
    කරලා බලලා හරි ගියොත්, අපිටත් දැනුම් දීපං මචං 😂😂😂
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    එහෙම කියන්ඩ එපා බං උනන්දුව තියනව නන් පුලුවන් මාස 6 කෝස් එකත් ඇති

    උනන්දුව තියෙනවනම් පුලුවන් වෙයි.
    මන් කිව්වේ Generally

    Grammer + Basic Vocabulary ඉගෙනගන්නනම් මාසෙත් ඇති. ඒත් vocabulary එක තව improve කර ගන්න, idioms, casual/ slang type communication.., speaking හදා ගන්න අවුරුදු ගානක් යනවා සාමාන්‍යයෙන්.
     
    • Like
    Reactions: LZP1992

    astrin

    Well-known member
  • Oct 9, 2022
    552
    670
    93
    කරලා බලලා හරි ගියොත්, අපිටත් දැනුම් දීපං මචං 😂😂😂
    කරල බැලුව බන් බලල තමයි කිඋවෙ, ඉංග්ලිශ් වලට බය වෙලා හිටිය උන් අන්තිමට කතාකරා , ලියන්ඩ නන් හරියට බෑ ගොඩක් උන්ට හැබැයි කතාකරනව හදුනට වඩා හොදට , ඔයිට වඩා හොදට බීච් වල ඉන්න කොල්ලො කතා කරනව උන් සමහරු ඉස්කෝලෙ ගිහිල්ලත් නෑ හරියට කල්පිටිය පැත්තෙ එහෙම ගිහින් බලහ්න් උන් දන්නෙ කයිට්ස් පදින්නෛ ඉන්ග්ලිශ් ටිකයි විතරයි ඒ සමහරු ජර්මන් , ෆරන්ස් එහෙමත් දන්නව් හොදට

    උනන්දුව තියෙනවනම් පුලුවන් වෙයි.
    මන් කිව්වේ Generally

    Grammer + Basic Vocabulary ඉගෙනගන්නනම් මාසෙත් ඇති. ඒත් vocabulary එක තව improve කර ගන්න, idioms, casual/ slang type communication.., speaking හදා ගන්න අවුරුදු ගානක් යනවා සාමාන්‍යයෙන්.
    Grammer එහෙම මේව අපි හරියට සිංහල වලවත් දන්නවද බන් මේ කතා කරාට , Vocabulary එකේ තමා ගේම තියෙන්නෙ වචන ගොඩක් දැනගන්ඩ ඕනෙ අදාල ෆීල්ඩ් එකක , හදුන වගේ කොන්ෆරන්ස් එකකට නන් ගොඩක් දේවල් දැනගන්ඩ ඕනෙ , හොදම දේ දන්නෙ එකයි නන් ඔහොම එකක සින්හලෙ කතා කරා නන් හරි , සින්හල්ලු හිතන්නෙ ඒක මදි කමක් කියල හැබැයි ඒක 100% නම්බුයි ඔහොම තැනක වරද්දල කතා කරනවට වඩා
    ------ Post added on Jun 30, 2025 at 11:38 AM
     
    Last edited:

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,694
    6,016
    113
    @ගෙදර
    එහෙම කියන්ඩ එපා බං උනන්දුව තියනව නන් පුලුවන් මාස 6 කෝස් එකත් ඇති
    Aniwa ehma goda giya aya innwa
    Hebei class gihin neme
    uwmanwanma self study karala :yes:
    Api hina unata ganan gathe nathi unata bn
    Sakvithige parana video set eka hoya ganin :yes:
    Eken goda giya unuth innwa spoken witrak
     
    Last edited:

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,103
    1
    58,454
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    නිකන් දුන්න ඉංග්‍රීසි පංති ටිකෙන් වැඩක් ගන්න දෙන්නේ නැතුව බකට් ඇදපුව එහෙම මතක් වෙන්න ඇති.

    පළවෙනි මාස තුන දවසට එක ගානේ තියෙන පංති ටික එක්ක කැම්පස් ඇතුලේ කතා කරගන්න තියෙන වෙලාවේ කතා කරන්න දුන්න නං ගොඩක් උන්ට ඉංග්‍රීසි හුරු වෙලා.
    හඳුනට ඉංගිරිසි බැරිකම පැහැදිලිවම තියෙනවා.

    ඒක නෙවෙයි ප්‍රශ්නෙ. මුන්ගෙ රාජ්‍යතාන්ත්‍රික කුසලතා (Statesmanship) නැතිකම.

    Grok:
    රාජ්‍යතාන්ත්‍රිකත්වයේදී, රටක නායකයෙකු global stage එකකදී තම රටේ vision (දැක්ම) සහ policies (ප්‍රතිපත්ති) ඉතා clear (පැහැදිලි) සහ professional (වෘත්තීය) ලෙස ඉදිරිපත් කළ යුතුයි. Handunnetti ගේ presentations හෝ panel discussions “pre-rehearsed scripts” (පෙර-සූදානම් කළ ලිපි) මත රඳා තිබුණු බවත්, live discussions (සජීවී සාකච්ඡා) වලදී meaningful contributions (වැදගත් දායකත්වය) ලබාදීමට අපොහොසත් වූ බවත් X posts හි චෝදනා තිබෙනවා. මෙය ඔහුගේ diplomatic skills (රාජ්‍යතාන්ත්‍රික කුසලතා) පිළිබඳ ඌනතාවක් ලෙස පෙන්වනවා.
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    Siriusthevirus

    Well-known member
  • May 19, 2025
    634
    669
    93
    Full discussion 👇👇👇





    ------ Post added on Jun 30, 2025 at 11:59 AM

    කරල බැලුව බන් බලල තමයි කිඋවෙ, ඉංග්ලිශ් වලට බය වෙලා හිටිය උන් අන්තිමට කතාකරා , ලියන්ඩ නන් හරියට බෑ ගොඩක් උන්ට හැබැයි කතාකරනව හදුනට වඩා හොදට , ඔයිට වඩා හොදට බීච් වල ඉන්න කොල්ලො කතා කරනව උන් සමහරු ඉස්කෝලෙ ගිහිල්ලත් නෑ හරියට කල්පිටිය පැත්තෙ එහෙම ගිහින් බලහ්න් උන් දන්නෙ කයිට්ස් පදින්නෛ ඉන්ග්ලිශ් ටිකයි විතරයි ඒ සමහරු ජර්මන් , ෆරන්ස් එහෙමත් දන්නව් හොදට


    Grammer එහෙම මේව අපි හරියට සිංහල වලවත් දන්නවද බන් මේ කතා කරාට , Vocabulary එකේ තමා ගේම තියෙන්නෙ වචන ගොඩක් දැනගන්ඩ ඕනෙ අදාල ෆීල්ඩ් එකක , හදුන වගේ කොන්ෆරන්ස් එකකට නන් ගොඩක් දේවල් දැනගන්ඩ ඕනෙ , හොදම දේ දන්නෙ එකයි නන් ඔහොම එකක සින්හලෙ කතා කරා නන් හරි , සින්හල්ලු හිතන්නෙ ඒක මදි කමක් කියල හැබැයි ඒක 100% නම්බුයි ඔහොම තැනක වරද්දල කතා කරනවට වඩා
    ------ Post added on Jun 30, 2025 at 11:38 AM
    මට නම් ඉංග්‍රීසි විතරක් ඇති.. පස්සේ කාලෙක හිතුනොත් රුසියානු භාෂාව ඉගෙන ගන්නවා..
    ------ Post added on Jun 30, 2025 at 11:59 AM
     
    Last edited: